Teraz jest 25 wrz 2024, 14:40

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 lip 2012, 09:57 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2010, 22:59
Posty: 38
soft to softimage, maya, houdini...

Dzięki, kupiłem, gra działa znośnie,
tzn nie widzę żeby grafika lagowala, za to mam wrażenie że myszka "pływa", jakby celownik nie do końca szybko reagował na moje ruchy :S

_________________
M2 Carl Gustav. 84mm Recoilless Rifle ideal for urban warfare.
http://bfbcs.com/stats_pc/leonek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2012, 23:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Ty lepiej napisz ile masz klatek i jaka rozdziałka. Bo plywanie kursora (myszki) mocno podejrzane ^^

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, 19:24 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2010, 22:59
Posty: 38
drawfps pokazuje 40-90 na mapach z dodatku CQ przy rozdz. 1600x

btw czy grafa ustawiona na 'niski' powoduje ze destrukcja jest w jakiś sposób zubożona? bo to co teraz widze to jest pierdniecie w porównaniu do bc2

_________________
M2 Carl Gustav. 84mm Recoilless Rifle ideal for urban warfare.
http://bfbcs.com/stats_pc/leonek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2012, 20:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
origin napisał(a):
btw czy grafa ustawiona na 'niski' powoduje ze destrukcja jest w jakiś sposób zubożona? bo to co teraz widze to jest pierdniecie w porównaniu do bc2

Tak, mniej jest srania pyłem przy WYBUCHACH ścian.
W porównaniu do BC2 to nawet na ultra BF3 ma upośledzoną destrukcję.
DICE było zbyt leniwe by naprawić błędy wywołane chociażby przez leje w ziemi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2012, 19:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwi 2012, 12:49
Posty: 41
Lokalizacja: Bydgoszcz
tyle, że w BC2 destrukcja opierała się na zasłonięciu dymem i pyłem znikającej ściany, a tutaj widzisz każdy fragment walącego się budynku

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2012, 20:55 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2010, 22:59
Posty: 38
zarty sobie stroisz...w obu silnikach jest to zrobione w taki sam sposob, prefracturing obiektow + animacja, zero symulacji w czasie rzeczywistym.
Tyle ze w bc2 jak cos wybuchalo to bylo to megawidowiskowe az ciary przechodzily, a w 3 w ogole nie czuje ze cos sie rozpizdza dookola mnie.

_________________
M2 Carl Gustav. 84mm Recoilless Rifle ideal for urban warfare.
http://bfbcs.com/stats_pc/leonek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, 00:24 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
Mofixil napisał(a):
DICE było zbyt leniwe by naprawić błędy wywołane chociażby przez leje w ziemi.

Sauce? Bo temat ciekawy :)

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, 01:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Blizzard_ napisał(a):
Mofixil napisał(a):
DICE było zbyt leniwe by naprawić błędy wywołane chociażby przez leje w ziemi.

Sauce? Bo temat ciekawy :)

Kto grał w bete i alphe to wie że przez te leje w ziemi dało się łatwo wejść pod mapę i z tego miejsca zabijać, gleba jest półprzepuszczalna w tej grze.
A znając prędkość reakcji i ogólny zapał do roboty naszej ukochanej firmy DICE, cud że w ogóle cokolwiek z tym zrobili, szkoda że w taki chamski sposób.
Gdzieś widziałem o tym artykuł, GDZIEŚ I KIEDYŚ, a to ponad pół roku temu było.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, 12:42 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2011, 18:17
Posty: 404
Ten bug był w becie. Pokażcie mi gre ktora w becie nie miała podobnych problemów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Usuwanie destrukcji NIE JEST sposobem na naprawienie błędów z nią.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, 13:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Zelazo94 napisał(a):
Ten bug był w becie. Pokażcie mi gre ktora w becie nie miała podobnych problemów


Jasne, to jest dopuszczalne. Jednak beta jest po to aby takie błędy wyeliminować. A jak napisał kolega wyżej - usunięcie tego elementu to nie jest naprawa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, 18:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Tak z ciekawości spytam, po co wam do szczęścia potrzebne robienie dziur w ziemi (bo o takiej destrukcji mowa)? Do Chin chcecie się dokopać?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, 19:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Żeby można sobie było okop zrobić i kulturalnie zakryć mordę w ziemi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, 20:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Mofixil napisał(a):
Żeby można sobie było okop zrobić i kulturalnie zakryć mordę w ziemi.

Komu by się chciało poświęcać czas i zasoby w postaci C4 żeby zrobić na tyle dużą dziurę w ziemi żeby się w niej schować skoro dookoła zawsze znajdzie się jakiś krzak czy skałka za którą można się ukryć. Nie mówiąc już o tym że schowany w takim okopie kamper niewiele wnosi do rozrywki bo flagi nie przejmie ani nie naprawi niczego nie walnie reviva itp. Siedzi tylko w tej dziurze, gó..o widzi i czeka na czołg który by akurat obok przejeżdzał jak na dopust boży.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lip 2012, 21:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
sidh77 napisał(a):
gó..o widzi i czeka na czołg który by akurat obok przejeżdzał jak na dopust boży.

Wiesz jak trudno się celuje jeżdżąc po takich okopach?
Prócz tego chyba lepsza jest bezużyteczna dziura w ziemi aniżeli całkowicie niezniszczalne otoczenia, przecież Frostbite 2 się reklamował ULEPSZONYM SYSTEMEM DESTRUKCJA 3.0

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL