Mofixil napisał(a):
tą część gry która wyszła bodajże na Refractor Engine.
Jak już jesteśmy tak szczegółowi to zaznaczam ze gry korzystają z silników:
- Battlefield 1942 (2002) DX 8.1 - Refractor Engine 1 - pójdzie na wszystkim, nawet na telefonie (z wyjątkiem FHSW xD)
- Battlefield Vietnam (2004) - DX 9.0B - Refractor Engine 2 - to samo co wyżej
- Battlefield 2 (DWA nie BECE dwa) (2005) - DX 9.0C - Refractor Engine 2 - rozbudowany silnik z Vietnama - tutaj potrzeba już komputera LOW-END
- Battlefield 2142 (2006) - DX 9.0C - Refractor Engine 2 - silnik z dwójki z małymi poprawkami (w tym multi core CPU) - tutaj zagramy na sprzęcie klasy LOW/MID-END
- Battlefield Heroes (2009) - DX 9.0c - Refractor 2 ten z BF2 - to samo co kolega BF2
- Battlefield Bad Company 2 (2010) - DX 9.0c / 10 / 11 Frostbite 1.5 (Bad Company 1 - Frostbite 1.0) - tutaj zaczynają się schody poczeba mocny MED lub HIGH-END
- Battlefield Play4Free (2010-11+) - DX 9.0c Refractor Engine 2 ten sam co BF2 - to samo co kolega BF2
- Battlefield 3 (Tri) (2011) - DX 10 / 11 - Forstbite 2.0 - zarżnie nawet mocnego HIGH-ENDa i to fes
Jak widać większość serii (PC) jest na refractorze, teraz możemy zauważyć przesiadkę na frostbita, jak tak dalej pójdzie to nie wróżę za dobrze silnikowi, sami widzicie co się dzieje po patchach