Teraz jest 28 mar 2024, 20:34

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 sty 2013, 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
bagno napisał(a):


Chodzi o zrobienie modelu


sam grom jest od dawna gotowy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2013, 17:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2012, 19:43
Posty: 162
Lokalizacja: Łódź
Jeśli nadal nie wiadomo, co można postawić na Mi-17, to proszę: http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=9460
Zawsze ciekawa rzecz i chyba lepsza, niż PKeśka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2013, 14:10 
Offline

Dołączył(a): 28 maja 2012, 17:21
Posty: 693
Kox napisał(a):
Jeśli nadal nie wiadomo, co można postawić na Mi-17, to proszę: http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=9460
Zawsze ciekawa rzecz i chyba lepsza, niż PKeśka.

Myślę że zostanie mimo wszystko PK, model Mi17 w PR jest wyeksportowany właśnie z PK, jeśli będziemy co chwilę zmieniać coś w DP, bo pojawi się jakaś nowość w WP to skończymy projekt w przyszłym życiu. :)

DP w tej chwili i tak jest mocno naciągnięte, a jeśli chodzi o pojazdy to część raczej nie pojawi się w grze, np Rosomak M3. Mamy w tej chwili cel skończenia tego co jest niezbędne. Jakiekolwiek zmiany w DP na tym etapie prace mogą nas mocno spowolnić, chyba że są to zmiany wycięcia czegoś, lub zastąpienia istniejącym modelem (ale tylko jeśli nie wymaga to ponownego eksportu/kodowania).

_________________
PR:Polish Forces https://www.facebook.com/PRPolishForces


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2013, 20:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2012, 19:43
Posty: 162
Lokalizacja: Łódź
Wystarczyłoby eksportować Miniguna z Blackhawka do Mi-17 praktycznie, bo są takie same (UH-60 również używa M134).
To w sumie, czemu Mi-8/Mi-17 są uzbrojone w KORDy? Jakoś nigdzie nie znalazłem takich helikopterów w prawdziwym życiu, a mimo to Rosjanie i Araby mają właśnie uzbrojone w te WKM'y Mi-17. Chyba, że zamierzają to zmienić na rzecz PK'śki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2013, 21:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
Mi-17 to śmigłowiec transportowy, a nie latająca forteca. Co do Mi-24 to w modzie USI jest już model http://usi.blacksandstudio.com/wp-conte ... 5/mi24.jpg , nie dało by się od nich wziąć go i przeteksturować? http://www.realitymod.com/forum/f128-po ... eskin.html Ragni w tamtym czasie miał model z OPK mod, który w miarę był dobrze zrobiony.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2013, 16:29 
Offline

Dołączył(a): 28 maja 2012, 17:21
Posty: 693
Dałoby się, ale jakościowo nie spełnia tamten Mi24 naszych wymagań. :)

Co do Mi17 z minigun, jeszcze raz nie, choćby dlatego że część mapek prawdopodobnie będzie się dziać przed 2013 rokiem.

_________________
PR:Polish Forces https://www.facebook.com/PRPolishForces


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2013, 20:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2012, 19:43
Posty: 162
Lokalizacja: Łódź
Ok, nie drążę tematu z minigunem..
W sumie, można dodać wpis z DP na forum battlefield.pl, bo w dziale do tego zwróconym owy wpis został usunięty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2013, 21:29 
Offline

Dołączył(a): 28 maja 2012, 17:21
Posty: 693
Kox napisał(a):
Ok, nie drążę tematu z minigunem..
W sumie, można dodać wpis z DP na forum battlefield.pl, bo w dziale do tego zwróconym owy wpis został usunięty.

Hmm faktycznie, ucięto pierwszą stronę.

_________________
PR:Polish Forces https://www.facebook.com/PRPolishForces


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2013, 22:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2012, 19:43
Posty: 162
Lokalizacja: Łódź
Dobrze widzieć, że pracę nad Rosomakiem w wersji KTO wyposażonej w wkm / granatnik trwają..
Ale mam pytanie co do strzelby: Remington 11-87? Jest on w plikach, ale żadna armia go nie używa, bo większość ma Remingtona 870. Czy to nie jego powinniśmy używać na standardy PR'a?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2013, 15:44 
Offline

Dołączył(a): 28 maja 2012, 17:21
Posty: 693
Kox napisał(a):
Dobrze widzieć, że pracę nad Rosomakiem w wersji KTO wyposażonej w wkm / granatnik trwają..
Ale mam pytanie co do strzelby: Remington 11-87? Jest on w plikach, ale żadna armia go nie używa, bo większość ma Remingtona 870. Czy to nie jego powinniśmy używać na standardy PR'a?

Dzięki Kox że to zauważyłeś, bardzo prawdopodobne że pojawi się Remington 870.

_________________
PR:Polish Forces https://www.facebook.com/PRPolishForces


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2013, 13:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2012, 19:43
Posty: 162
Lokalizacja: Łódź
Właściwie, to gdzie jest kit Anti-Personnel rifleman? Wykluczą go z PR 1.0?
A i jeszcze taka sugestia.
Można zrobić tak, że alternatywny kit AA może być zaopatrzony w Beryla iron-sight i Strzała-2. Praktycznie żadnej roboty, prócz zmiany uzbrojenia kita, gdyż Strzała-2 jest w grze, a używamy ich ciągle (i jest ich nawet więcej niż naszych Gromów).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2013, 13:52 
Offline

Dołączył(a): 28 maja 2012, 17:21
Posty: 693
Jeszcze zobaczymy, zakładka kitow nie jest finalna, w tej chwili skupiamy się na zrobieniu uzbrojenia żeby wyposażyć w coś tych wojaków. :)

_________________
PR:Polish Forces https://www.facebook.com/PRPolishForces


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2013, 14:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2012, 19:43
Posty: 162
Lokalizacja: Łódź
To ja nadejdę z kolejnym tsunami sugestii.
1. Beryl z PCS 6 i dwójnogiem jako alternatywny Marksman (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Beryl.jpg) - całkiem fajna rzecz, żeby nie bawić się w zamienianie celownika u SWD.
2. Już było o tym mówione, ale może lepiej zdajmy się na realizm i dajmy medykom Mini-beryla - wiem, że konwencjonalne armie w PR'ce nie posiadają subkarabinku na kicie medyka (chyba, że policzymy M4 i M4A1 jako subkarabinki)
3. W kicie Machine Gunner'a powinien być UKM-2000 PCS 5 itd normalny, a potem dopiero deployed.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2013, 12:22 
Offline

Dołączył(a): 28 maja 2012, 17:21
Posty: 693
Kox napisał(a):
To ja nadejdę z kolejnym tsunami sugestii.
1. Beryl z PCS 6 i dwójnogiem jako alternatywny Marksman (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Beryl.jpg) - całkiem fajna rzecz, żeby nie bawić się w zamienianie celownika u SWD.
2. Już było o tym mówione, ale może lepiej zdajmy się na realizm i dajmy medykom Mini-beryla - wiem, że konwencjonalne armie w PR'ce nie posiadają subkarabinku na kicie medyka (chyba, że policzymy M4 i M4A1 jako subkarabinki)
3. W kicie Machine Gunner'a powinien być UKM-2000 PCS 5 itd normalny, a potem dopiero deployed.

Hej, jak zawsze ciekawe pomysły do których spróbuję się odnieść:
1. Próbowaliśmy dodać PCS-6 do gry, model niestety prezentuje się brzydko przez swój rozmiar: http://warsztat.gd/screens/cb8f685f43bc ... fea202.jpg Próbowaliśmy na różne sposoby umieścić go w grze, tzn wykorzystując kilka dostępnych animacji, jednak w każdym przypadku zasłania sporą część ekranu.
2. Zastanawiałem się nad tym i wspominałem kiedyś że jest to całkiem fajny pomysł, jako alternatywę można dać zwykłego Beryla z ironsight.
3. Mówisz tutaj o kicie AR, kit GPMG z tego co wiem posiada tylko tryb deployed.

_________________
PR:Polish Forces https://www.facebook.com/PRPolishForces


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2013, 17:23 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2011, 23:19
Posty: 394
ddeo napisał(a):
Kox napisał(a):
To ja nadejdę z kolejnym tsunami sugestii.
1. Beryl z PCS 6 i dwójnogiem jako alternatywny Marksman (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Beryl.jpg) - całkiem fajna rzecz, żeby nie bawić się w zamienianie celownika u SWD.

Hej, jak zawsze ciekawe pomysły do których spróbuję się odnieść:
1. Próbowaliśmy dodać PCS-6 do gry, model niestety prezentuje się brzydko przez swój rozmiar: http://warsztat.gd/screens/cb8f685f43bc ... fea202.jpg Próbowaliśmy na różne sposoby umieścić go w grze, tzn wykorzystując kilka dostępnych animacji, jednak w każdym przypadku zasłania sporą część ekranu.


w mojej opinii jeżeli miałby to marksman to nie było by to problemem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL