Teraz jest 12 gru 2024, 17:32

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 mar 2013, 08:55 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2007, 14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Zaskoczeń
Te rakiety owszem nieźle "łoją" ale z drugiej strony łatwo jest takiego dorwać (żeby daleko nie szukać, javelinem). Nie wspominając że zachowuje się tak ociężale ta wieżyczka w strzelaniu (czekałem prawie 20 sekund żeby odstrzelić nieruchomego snajpera), ma jakieś problemy przy przełączaniu z przeciwlotniczych na hulaj dusza. Ogólnie narazie pograłem trochę w CTF i Conquest na tych nowych mapach i moim zdaniem jest tak sobie. Mapki z jednej strony wyglądają nienajgorzej (nawet całkiem, całkiem), ale z drugiej strony tryb CTF jest moim zdaniem taki sobie. Dawno takiej dawki "bulwersu" nie załapałem jak w tym nowym trybie - zwłaszcza jak staramy się zdobyć flagę (dla assignmentu), na piechotę nie ma bata praktycznie żeby to wykonać (snajperzy pokampieni i pojazdy raz dwa zrobią porządek z takiego delikwenta), motor - jav/wszechobecne miny/heliki. Jedyna praktycznie sensowna metoda to czołgiem wjechać i wyjechać. [Zajęło mi tylko 7 wygranych CTFów i 9 ogólnie żeby zdobyć te 2 chrzanione flagi]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2013, 10:40 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2007, 19:39
Posty: 15
Lokalizacja: Lublin, PL
Pierwsze wrażenie było mocno średnie ale pograłem dłużej wczoraj i jest dużo lepiej.

Na początku mapy.
◾Kiasar Railroad - bardzo ładna graficznie, ciekawy teren, chyba moja ulubiona mapa z tego dodatku jak na razie
◾Nebandan Flats - za dużo wolnej przestrzeni i jedna drużyna potrafi mocno zdominować mapę ale jak strony są wyrównane to o dziwo da się przyjemnie pograć
◾Operation Riverside - piękna mapa i sporo zakamarków, marzy mi się taka mapa do ARMA III
◾Sabalan Pipeline - nic specjalnego choć jakoś źle też nie jest,

Wiele osób na serwerach jeszcze nie ogarnia trybu CTF więc nie wiem jak będzie z balansem np. za dwa tygodnie ale obecnie gra się dużo lepiej niż się spodziewałem. Podejrzewam że to kwestia dobrze przygotowanych map pod ten tryb.

Na razie z dodatku jestem zadowolony choć raczej Karkandu nie przebije

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2013, 13:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Wiecie co?
Nie mogę się już doczekać trybu tytan w technologi Frostbite
Paczcie co wczoraj znalazłem na przecięciu rzeki
Obrazek
Pam pam pa ra ra
Zauważcie że to "coś" ma logo mecha z BF2142
Obrazek

Pam pam pa ra ra ....

Od razu wiedziałem że coś się szykuje po tych zbiornikach na wodę z napisem 2143
Nie wspominam już o kasku który można znaleźć na jednej z map z AM - tyle że to kask akurat z DS3
Ale i tak jest dobrze :)

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2013, 16:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Czołg z 1942/1943 nie oznacza kolejnej części.
Buciki biegacza z Mirror's Edge póki co nie sprowadziły na nas Mirror's Edge 2.
Hełm z Dead Space... Oh.
Hovno będzie nie BF2142 na FB2, jeśli tytan powróci to zapewne jako osobna mapa i to w trybie rush.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2013, 14:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
To teraz moje wrażenia.
Oczywiście wielki minus za brak nowych broni obiecanych w momencie gdy kupowałem premium. Mimo że było wiadome od jakiegoś czasu to i tak uznaje to za gigantyczny minus dodatku.
A tak poza tym to jak na parę godzin grania prezentuje się nieźle. Tryb ctf jest imo wspaniały, doskonała wielkość map na 16 osób - sporo na tym przegram ;d Same mapy mi też pasują - ta leśna z torami przypomina mi bardzo moją ulubioną mapę z bc2 (Tamtą co też były tory i górki/dołki - zapomniałem nazwy). Conquest grałem tylko chwilę żeby odblokować assigmenty ale też prezentował się fajnie, pomysł z spawnem jetów w powietrzu bardzo dobry. Ten samolot zrzucający pojazd też nieźle ogarnięty, dobrze że lata po linii a nie w kółko. W tryb z samolotami nie grałem i jakoś nie spieszy mi się do niego :P

Ogólnie to chętnie bym przynolajfił w ten dodatek ale z jakiegoś powodu mój komputer ma tragiczną wydajność w bfie (na wszystkich mapach), dopóki nie rozwiąże tego problemu to sobie odpuszczę grę :P



@DOWN: Nope. Obiecali nowy zestaw do każdego dlc, potem dyskretnie usuneli, jak się zrobił raban to powiedzieli że starczy bo już jest dużo a teraz rozumiejąc po tym poście twierdzą, że wszystko jest tak jak planowano? :O
I s-tac to nie broń nowa to tylko dwa dodatki do 1911, a poza tym to było od zawsze tyle że dla developerów/vipów czy kogoś tam

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 15 mar 2013, 18:34 przez szakal0x, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2013, 16:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
szakal0x napisał(a):
To teraz moje wrażenia.
Oczywiście wielki minus za brak nowych broni obiecanych w momencie gdy kupowałem premium.

Obiecali 20+ broni w dodatkach udostępnili 22. BtK, 10 pukawek, CQ, 10 pukawek, AM, kusza, EG, S-TAC.
Chociaż niedługo po całym premium każdy dodatek miał ten sam opis, 4 mapy, 10 pukawek, masa innego gówna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2013, 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2011, 20:31
Posty: 346
Mnie się dodatek okrutnie spodobał, fajne mapki, a co jeszcze dziwniejsze jak na mnie, przypasował mi tryb CTF. Zaraz po klasycznym podboju jest to chyba mój ulubiony tryb i na pewno będę w niego dużo młucił. Ma jednak poważną wadę, którą mam nadzieję, że szybko poprawią - obszar ochrony spawnu jest zbyt mały. Można wbiec na pieszo i zakosić/zaminować pojazd, a co gorsza można się odrodzić i dostać w plecy od wroga. Jak ludzie ogarną mapy to chyba momentami "base rape" będzie możliwy jak na żadnych innych mapach i trybach.

_________________
Amor Patriae nostra lex! Sapere aude!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2013, 19:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
PL_Huzar napisał(a):
Ma jednak poważną wadę, którą mam nadzieję, że szybko poprawią.

#DoneWithBF3

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2013, 11:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 19:28
Posty: 57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
PL_Huzar napisał(a):
obszar ochrony spawnu jest zbyt mały.


W CTF nie może być żadnego obszaru chronionego. W przeciwnym wypadku gra utykałaby w miejscu przez byle trolla, który po zajumaniu flagi chowałby się tam przed wrogami...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2013, 11:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
boog_PL napisał(a):
PL_Huzar napisał(a):
obszar ochrony spawnu jest zbyt mały.


W CTF nie może być żadnego obszaru chronionego. W przeciwnym wypadku gra utykałaby w miejscu przez byle trolla, który po zajumaniu flagi chowałby się tam przed wrogami...

Skoro DICE było zdolne do zablokowania moździerza i innego ścierwa rozstawianego na respie to co za problem sprawić by flaga była upuszczana przy wejściu w tę strefę?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2013, 11:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Mofixil napisał(a):
Skoro DICE było zdolne do zablokowania moździerza i innego ścierwa rozstawianego na respie to co za problem sprawić by flaga była upuszczana przy wejściu w tę strefę?


Ale zauważ ile im to zajęło :D Może dadzą to co mówisz w patchu... Za jakieś pół roku :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2013, 13:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
Mapy średniej wielkości, ale dość zróżnicowane (w stylu BC2), zimowe, pustynne, z rzekami, mostami kolejowymi. W hangarach dobudowali dodatkowe platformy i rusztowania, przez to jest tam dość ciasno, łatwo tam się schować i trudniej kogoś wykurzyć.
W trybie CTF do wygrania potrzeba zgranego zespołu (z początku nikt nic nie ogarniał i odczuwało się wszechobecny chaos). Najlepiej jak są dwie ogarnięte drużyny w zespole. Jedna jedzie po flagę a druga broni swojej. Bardzo dynamiczny i taktyczny tryb gdzie dobre rozegranie miażdży przeciwnika ( strasznie frustrujące gdy się widzi jak twój zespół biega bezradnie gdy kolejny raz flaga ucieka w stronę bazy wroga).
Do poprawy się nadają strefy bezpiecznego respa, niedostępne dla wroga. Często nie można w się respić w pojeździe (mimo że jest na liście miejsc odrodzenie) bo tam już siedzie przeciwnik. Flaga powinna być automatycznie odrzucana po wejściu w tą strefę. Tak jak to działa gdy wyjdzie się poza obszar dostępnej mapy.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2013, 13:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 19:28
Posty: 57
Lokalizacja: Bielsko-Biała
szakal0x napisał(a):
Ale zauważ ile im to zajęło :D Może dadzą to co mówisz w patchu... Za jakieś pół roku :D


Za pół roku, to będzie nagonka na zamawianie preordera BF4, a nie patch.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2013, 13:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Przypominam że DICE #DoneWithBF3 więc na żadne zmiany nie możemy liczyć.
No, to tego, Mordor, do dzieła!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2013, 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Coś z tym dodatkiem jest nie tak.
Połowa moich zginięć jest przez "pech". wskoczę na skałę - śmierć, zejdę ze skrzyni - śmierć.
Wysiadam ze śmigłowca - samobójstwo - o, to coś nowego... :?
WTF?

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL