A oto czat z EA :
Kod:
Marla
Thank you for contacting EA Customer Support. My name is MarLa, how may I help you?
you
Hello. I have a problem in Battlefield bad company 2 multiplayer. The combined message pops up: break the connection. Check your network connection and try again. And so with every server Help (I'm using translations)
Marla
I'm sorry to hear that. I understand the importance of this matter for you. Let me advise you with this.
Marla
What are the troubleshooting steps that you have done so far?
you
Download the latest version of the patch (R11) to download the latest version of PunkBuster
Marla
I see. May I have the error message again?
you
This error is : break the connection. Check your network connection and try again
Marla
Alright. Is it showing up when you're playing or when you're starting the game?
you
When a combination of just any server
you
When I connect to any server
Marla
So it's when starting the game, is that right?
you
Yes
Marla
I see. Please give me atleast 3 minutes to check this for you.
you
Ok
Marla
Thank you for waiting.
Marla
I have here some troubleshooting steps that you can try to fix the problem. However, it will take some time to do all of these. What I can do is that I will send you an email about the troubleshooting steps. If it didn't resolve the problem, you don't have to contact us again through chat. Please call our specialists so they can further assist you.
you
Ok My e-mail is : kuba04195@o2.pl
Marla
The email will be automatically sent to jolkaki4@o2.com.
you
Ok
you
Thank you for your help
Marla
You're welcome. Is there anything else that I can help you with today?
TŁUMACZENIE :
Oto Kopia czatu z EA:
Marla
Dziękujemy za skontaktowanie się z działem obsługi klienta EA. Nazywam się Marla, jak mogę pomóc?
ty
Hello. Mam problem w Battlefield Bad Company 2 multiplayer.Połączeniu wyskakuje komunikat: przerwać połączenie. Sprawdź połączenie sieciowe i spróbuj ponownie. I tak z każdym serwerem Pomoc (używam tłumaczenia)
Marla
Przykro mi to słyszeć. I zrozumieć znaczenie tej sprawy dla Ciebie. Pozwól mi doradzić z tym.
Marla
Jakie są kroki rozwiązywania problemów, które zostały wykonane do tej pory?
ty
pobrałem najnowszą wersję poprawki (R11), pobrałem tez najnowszą wersję programu PunkBuster
Marla
Rozumiem. Może mam się komunikat o błędzie?
ty
Ten błąd jest: przerwać połączenie. Sprawdź połączenie sieciowe i spróbuj ponownie
Marla
Dobrze. Czy to pokazuje się, gdy grasz lub gdy zaczynasz grę?
ty
Gdy mieszanina byle serwera
ty
Po podłączeniu do dowolnego serwera
Marla
Więc to jest, gdy zaczyna się gra, prawda?
ty
tak
Marla
Rozumiem. Proszę dać mi conajmniej 3 minuty, by sprawdzić to za Ciebie.
ty
Ok
Marla
Dziękuję za czekanie.
Marla
Mam tutaj pewne kroki rozwiązywania problemów, które można spróbować rozwiązać problem. Jednak to zajmie trochę czasu, aby zrobić wszystkie te. Co mogę zrobić, jest to, że wyślę Ci wiadomość e-mail na temat procedur rozwiązywania problemów. Jeśli to nie rozwiąże problemu, nie musisz się z nami skontaktować ponownie poprzez czat. Proszę zadzwonić do naszych specjalistów, aby mogli dalej pomóc.
ty
Ok Mój e-mail to: kuba04195@o2.pl
Marla
E-mail zostanie automatycznie wysłana do jolkaki4@o2.com.
ty
dobrze
ty
Dziękuję za pomoc
Marla
Proszę bardzo. Czy jest coś jeszcze, że mogę pomóc dzisiaj?
Teraz tylko czekać na E-maila
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Gdy dotrze skopiuje go i wyśle go wam