skolland napisał(a):
No to EA, jak i inne firmy powinny sie wziac do roboty i takie rzeczy polepszyc lub naprawic, zamiast wydawac co rok-dwa odgrzewany kotlet z innym numerkiem lub podtytulem.
Jak juz pisalem sama destrukcje mozna stworzyc duzo prosciej niz teraz, gdzie uzywa sie skryptow czy wrecz po trafieniu w dany punkt zalacza sie animacja i wczytywana jest inna tekstura...
Wystarczy zamiast jak to jest robione teraz (tworzenie budynkow jako figur geometrycznych i oblepianie teksturami i skryptami) tworzyc je jako polygony (cegly), ktore beda na serwerze zapisane. Dodac podstawy praw fizyki i mamy prosto i latwo a dodatkow lekko dla sieci stworzone destrukcje budynkow (trafienie w ktorys polygon uruchamia jego fizyke i juz)
W teorii to wszystko pięknie brzmi, tylko dodaj do tego, że taki budynek czy wieżowiec składa się z kilkuset czy nawet kilku tysięcy takich cegieł i dla każdej cegły oddzielnie trzeba liczyć fizykę, a to wymaga już potężnego sprzętu. Jakiś czas temu Nvidia wypuściła demo technologiczne destrukcji
http://www.youtube.com/watch?v=O04ErnJ8USY. Odbywało się to na GTX'ie 680, który w tamtym czasie był najwydajniejszą jednoprocesorową kartą w ich posiadaniu, wyrenderowali to na oszałamiających 30 fpsach, bez żadnych tekstur czy innych dodatkowych elementów. A zobacz, że i temu daleko jest do ideału, np. możesz zniszczyć kolumny podpierające jakąś kolumnę, a ona będzie lewitowała niczym w Minecrafcie. Teraz spróbuj sobie wytłumaczyć, dlaczego Twój pomysł nie może zostać urzeczywistniony. Pewnych technologii po prostu nie przeskoczysz.