krolo76 napisał(a):
P.S> I co wy tak sie czepiacie tej części.Pokażcie mi te błędy.Jakoś przez ściany nie dostaję,nie zpadam sie pod ziemię,nie zaijają mnie latające drzewa,od kuli nie padam chyba że cheat gra,jak biegną żołnierz mój nie ginie na prostej drodze i nie odradzam sie przed 3 lufami wroga.Proszę pokazać mi te błędy bo albo ślepy jestem albo jestem takim fanem tej części,że po prostu ich nie dostrzegam,a jeśli nawet są to mam je gdzieś.Tu ja w kogoś strzelam to wiem że padnie a nie po wystrzelenie 58 kul,odwruci się i wyjmie jednym hitem jak mam to miejsce w 4 albo zabije mnie snajper z respu(kill Cam)hehehhe
Ja tu nigdy nie widziałem komunikatu typu -"Program BF....przesdtał działać....Poinformujemy cie....itp. A w 4 sami wiecie.
Hitreg leży i nie jest zwięzły.
Burdel z killcamami.
Burdel z revive.
Burdel z detekcją kolizji (przenikanie przez ściany i blokowanie się na pojedynczej cegle na środku pustkowia, pylenie na pojazdach, trafianie mimo tracera lecącego w pizdu szatan jeden wie gdzie).
Przeżarty stolcem rdzeń rozgrywki. Oparty w 90% na losowości gdzie reszta to 10-30 cykli symulacji na sekundę.
Problemy ze stabilnością, wycieki pamięci, gra przez niemalże pół roku była niegrywalna dla koło połowy graczy(również na konsolach).
Marna optymalizacja (również na konsolach).
Ostatnie fiasko z DLC.
Desynchronizacja między klientami.
To.Ssie całkowicie jako gra spod szyldu Battlefield (zero nacisku na teamplay, wszędzie otaczają nas kurczaki bez głów), jako FPS jest to dziurawy kawał kodu z którego sączy się stolec z dorzuconymi na siłę pojazdami.
A Frostbite to gówniany silnik.