Teraz jest 21 kwi 2025, 21:26

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 sty 2004, 23:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
zerknijcie i ocencie :)

http://community.codemasters.com/forum/ ... adid=30608

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2004, 23:40 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
Nic dziwnego że grafika mi przypomina OFP...Toż to "Mastachy Kodowania" biorą sie za ta giere :)

Powiem że wygląda bardzo ciekawie ! i dotego bedą polacy ^__^ Mjuut

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2004, 23:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2003, 19:08
Posty: 416
Lokalizacja: Szczecin
Hmm, czyżby kolejny BF ?? Obrazki nawet ładne, pożyjemy zobaczymy. Ale może być ciekawie.

_________________
"Swift, Silent, Deadly"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2004, 23:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 15:34
Posty: 882
Lokalizacja: Milanówek
Może z tego wyjść fajna strategia 8)

_________________
Człowiek musi czasem zrobić coś głupiego, inaczej nie jest człowiekiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2004, 01:54 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2003, 14:27
Posty: 198
Lokalizacja: Szczecin
świetna grafika, może być naprawdę ciekawe !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2004, 06:22 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Panowie, Wartime Commandera robia ruscy, Ci od Il-2 Sturmovik, Codemaster jest jedynie wydawca. Poza tym, ma to byc jeden z tych realnych strategii, po krotce, probuja przeniesc Close Combat do trzeciego wymiaru. Dotad sie to nie udawalo zbytnio (strategie Erica Younga np. Squad Assault, GI Combat). A jesli mam ktoras konkretnie gre porownac, to wybralbym Combat Mission, bo wedlug tworcow Wartime Commandera, wszelkie zdarzenia beda opisywane podobny algorytmem, i na przyklad przy aby strzal oddany z czolgu trafil w cel, beda brane pod uwage: wyszkolenie zalogi, kat nachylenia czolgu strzelajacego, wiatr i inne warunki atmosferyczne, kat nachylenia pancerza czolgu ostrzeliwanego, uwzgledniajac kat powierzchni na jakiej stroi, grubosc pancerza, plus zdarzenia losowe, czego egfektem moze byc przebicie pancerza, ale takze rykoszet, czesciowa penetracja, rykoszet wewnetrzny, rozpadniecie sie pocisku itp. Jesli tak bedzie wygladala, to zaiste bedzie to nowa jakosc w RTSach. Ale na dzien dzisiejszy nic nie jest pewne... W koncu z Deus Ex (cRPG, FPS) zrobiono[DX:IW] prostego shootera, a Garreta w Thief 3 ponoc bedziemy mogli prowadzic w trzeciej osobie. Takze wszystko przed nami... bo Oni zawsze moga cos spieprzyc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2004, 18:39 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2004, 20:00
Posty: 301
Lokalizacja: z Tygryska
Nono może przebić bfa.I jakie ładne modele czołgów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2004, 18:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 paź 2003, 20:59
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
ładne obrazki... bardzo ładne... gra bedzie spoko...chyba :wink:

_________________
I apologize for errors in my spelling...
Cruel_pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2004, 19:06 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Ja sie zastanawiam, jak Wartime Commander ma przebic BFa, skoro sa to przedstawiciele zgola odmiennych gatunkow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2004, 19:12 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2003, 14:31
Posty: 724
Lokalizacja: Dead Warschau
Wozu napisał(a):
Ja sie zastanawiam, jak Wartime Commander ma przebic BFa, skoro sa to przedstawiciele zgola odmiennych gatunkow.


o tym samym myslałem, jak RTS ma konkurować z FPS'em?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2004, 20:53 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Zapowiada się ciekawie ale ja czekam bardziej na Codename Panzers :). To będzie gra ;). Narazie mam Blitzkrieg i Sudden Strike I-II (Wozu grasz w Blitkrieg? :) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2004, 21:06 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2003, 22:02
Posty: 2215
ładne screeny i jakos duzo kryjówek i krzaków :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2004, 21:17 
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2004, 01:03
Posty: 69
Lokalizacja: Szczecin /by night/
juz wiem co bede robil na emeryturze w 2040... 8)

_________________
[Top Dawgz 4life!]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2004, 22:08 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Dowodca_Pawel -> Tak, Suddena pierwszego przeszedlem dawno temu, w dwojke gralem tylko Niemcami (i to nawet niedawno) i jakos musze stwierdzic, ze gra dosc szybko sie skonczyla. Rozpoczalem teraz gre ruskimi. W Blitzkriega gram wlasnie od tygodnia, narazie najlepszy RTS sposrod wymienionych... Jednak grac w te gry on-line, nie zdecydowalbym sie, za duzo tu niescislosci, zeby byc pewnym co do uzycia sprzetu :/. Narazie jedyna gra strategiczna, w ktora gralem on-line byl Combat Mission, w szczegolnosci druga czesc o froncie wschodnim - Barbarossa To Berlin. Jest to jak dotad najbardziej zgodna z tamtymi realiami gra wojenna, oparta na systemi "pol turowym" tzw. "We-Go", to znaczy rozkazy wydaje sie w turach, ale efekt dzialania ich obserwuje sie w czasie rzeczywistym przez 60 sekund, i znow nastepuje faza wydawania rozkazow (badz kontynuowania starszych), poczym znowu ogladamy 60 sekundowy efekt. CM troche odstrasza z powodu tego typu poruszania sie, ale jest to bardzo dobry i efektywny system. Po przyzwyczajeniu sie i rozgryzieni o co w nim biega inaczej patrzy sie juz na typowe RTSy. Wyjatkiem jest tylko seria Close Combat, w ktora czasem tez sobie lubie pograc, ale tutaj efekciarstwo typowych RTSow zotalo na szczescie oddalone, a pozostala taktyka i ladnie reagujace na okolicznosci jednostki.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2004, 22:16 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Mam Combat Mission ale tylko o Normandii bo pozostałe dwa (w Afryce i w Rosji) nie ukazały się w Polsce. SS grałem ale niestety nie przeszedłem. SSII nie grałem bowiem gry nie było w Polsce, a jak wyszła to za miesiąc miał być Blitzkrieg. Zresztą tragiczne jest tłumaczenie SSII gdzie ciężki niemiecki karabin maszynowy przetłumaczyli na moździerz... Dobrze że Blitzkrieg jest lepiej spolszcony (chociarz jest dużo literówek).

Może się umówimy na jakąś grę? Uprzedzam że jestem kompletnym laikiem w CM bowiem dużo nie grałem w niego. W Bliztkrieg jest już lepiej :). W ferie powinienem wymienić sprzęt więc będziemy mogli zagrać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL