Oczywiście, jest to oficjalny zestaw narzędzi do tworzenia modów znany jako MDT:
ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/bfmdt2_75.zipDo tego dochodzi dokumentacja, czyli tutoriale w języku angielskim. Niestety, bez nich ani rusz:
http://dznmods.tk/mdt/Tutorials/index_scripting.shtm.html(niestety, obecnie na stronie jest sporo brakujących linków, może kiedyś to naprawię)
Do edycji map służy oficjalny program Battlecraft 42...
ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/bc42_2.1_full.exeDo tego dochodzi poradnik w języku polskim:
http://dznmods.tk/bc/... lub stworzony przez fanów editor42
http://battlefield2.filefront.com/file/;20138Do niego obecnie nie ma dobrej dokumentacji ani po angielsku, ani po polsku.
Do tworzenia modeli 3D dobry jest (darmowy) program Gmax:
http://www.turbosquid.com/gmax( trzeba założyć konto na stronie aby móc to ściągnąć i dostać serial, ale program naprawdę jest darmowy )
Nie znam żadnego dobrego poradnika do Gmaxa, ale to co jest w tutorialach MDT powinno wystarczyć.
_________________
![Obrazek](http://dzn.unfailed.pl/static/userbaradmin.jpg)
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...