Teraz jest 11 kwi 2025, 12:05

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 mar 2006, 13:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Wśród forumowiczów pewnie nie ma wielu fanów serii Brothers in Arms. Bo jest to po prostu gierka trudna. Ja spedzilem przed obiema czesciami naprawdę wiele godzin i teraz kiedy przeszdłem już obie cześci na poziomie "realistic" (okropnie trudny poziom... 8) ) to myszkuję w sieci w poszukiwaniu newsów na temat BiA3. Niestety w Polsce scena BiA jest żałośnie mała i nie ma nawet jednej regularnie prowadzonej strony, ale jak się wie gdzie szukać to się coś znajdzie.

W necie ostatnio pojawiły się dwa screeny z gry. Oczywiscie nieoficjalne, bo Gearbox prowadzi politykę "ani słowa, a póżniej oniemiejesz z zachwytu", która IMO jest kretyńską polityką bo nie wychowają sobie sceny... Screeny wyciekły z Gearboxu do jakiejś amerykańskiej gazety komputerowej. Początkowo nie wierzyłem własnym oczom! :shock: Może to z intra albo cuś?! Ale BiA3 ma być na silniku Unreal3 (czy jakos tak), ktory jak sie zorientowalem bez problemu "produkuje" takie widoczki!
Oto dwa screeny (jakosc slaba bo to scany z gazety):

Obrazek

Obrazek


Szkoda, że narazie nic nie wiadomo o wersji na PC (to sa screeny z wersji na X-box'a), ale nie wierze, zeby UbiSoft zlekceważył gigantyczny rynek PCtow! Dlatego jestem pełen nadziei! :P

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 13:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Ok, to może jeszcze pare informacji dla tych kilku zainteresowanych:

Kryptonim używany przez Gearbox dla trzeciej części BiA to Sumac.

Oficjalnie ma BiA3 ma wyjść na XBox 360 oraz PS3, ale Gearbox i UbiSoft ani razu nie zaprzeczyli, że będzie też wersja na PC. Na dodatek w paru miejscach znależć info, że będzie na XB360, PS3 i na PC. Ale żadnej oficjalnej informacji na ten temat nie znalazlem.

BiA3 jest tworzona na słynnym już silniku Unreal Engine 3, ktory potrafi wygenerować naprawdę PIEKNE widoczki! :shock: :D

Z artykułu o BiA3, ktory zostal usuniety po polowie dnia...
"BIA 3 is the best looking video game ever, period. Yes, Gears of War, Killzone, and Metal Gear Solid 4 all look good, but BIA 3 looks better. There’s a realism here that you really have to see to believe, and the characters seem so real it’s almost scary."

Co jakiś czas pojawiają się mniejsze przecieki w necie, ale szpiedzy Gearboxu i UbiSoftu nie śpią :lol: i parę dni póżniej pojawia się informacja "Invalid URL" "404 Error" albo po prostu "z uwagi na stanowczą prośbę wydawcy gry artykuł został usunięty"...

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 20:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
No ok, wiadomo jakiej grafy mozna sie spodziewac po nowych konsolach, ale moze mowmy o pieknej grafice jak zobaczymy skriny z bronia w lapie i calym HUDem?

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 20:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Gralem w BiA jedynke. Gra byla cholernie nudna. Nie to, ze trudna tylko do bolu oklepana, schematyczna i NUUDNA. Zreszta to samo zarzucalo jej wielu recenzentow w mediach. Lepiej kupic sobie wedlug mnie COD czy BF2 niz BiA :P

nawet na timsofcie gdzie oceny garczy sa "zawyzone" o 1 ocene minimum gra ma raptem 4.3(tam to rpawiek azda ma 5 jakby ktos sie nie orientowal. Nawet skppane wormsy 3d, ktore uwazam za koniec serii :P)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 21:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
są różne gusta Lailonn. CoD to gra gdzie dostajesz 3 pociski w bebechy, chowasz sie na chwile, żeby ochłonąć i idziesz dalej jak gdyby nigdy nic. Niby jacyś żołnierze biegają w koło, ale i tak to ty jesteś rambo i tak długo jak nie przejdziesz niewidzialnej kreski to cała armia nic nie zdziała.

BiA to zupełnie inna gra. Oparta na faktach. Gra ktora ma pokazywać rzeczywistość. W BiA dowodzisz żołnierzami i to oni odwalają całą czarną robotę. W BiA jest zaawansowane AI, ktore nie polega tylko na "jak gracz strzela to schowac sie za najbilzsza zasloną". W BiA wróg próbuje Cię flankować. Siedzi cicho i w pewnym momecie wychyla się całym składem i nawa ze wszystkiego co ma. Czasem gdy widzi, że jest odpowiedni moment szarżuje. W CoDzie tego nie ma. CoD tak jak BeeF jest zrobiony pod przeciętnego gracza (jakim między innymi jesteś ty Lailonn). BiA jest przeznaczony dla wąskiej grupy graczy (jak np. dla mnie) tak jak OFP czy mod do BeeFa Project Reality. Proste. Nie ma co porównywać CoDy i BeeFy z BiA i OFP.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 21:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
są różne gusta Lailonn.


I bogu dzieki :P

Cytuj:
CoD to gra gdzie dostajesz 3 pociski w bebechy, chowasz sie na chwile, żeby ochłonąć i idziesz dalej jak gdyby nigdy nic. Niby jacyś żołnierze biegają w koło, ale i tak to ty jesteś rambo i tak długo jak nie przejdziesz niewidzialnej kreski to cała armia nic nie zdziała.


Tez mi sie to strasznie nie podobalo. Wytrzymalem pare kampanii ale na sile raczej niz z przyjemnosci :/

Cytuj:
W BiA dowodzisz żołnierzami i to oni odwalają całą czarną robotę. W BiA jest zaawansowane AI, ktore nie polega tylko na "jak gracz strzela to schowac sie za najbilzsza zasloną". W BiA wróg próbuje Cię flankować. Siedzi cicho i w pewnym momecie wychyla się całym składem i nawa ze wszystkiegoBiA co ma. Czasem gdy widzi, że jest odpowiedni moment szarżuje.


Ai to cos co mnie tam wlasnie irytowalo. Do bolu schematyczne i oklepane. Totalnie przewidywalne i kichowate :P

Cytuj:
CoD tak jak BeeF jest zrobiony pod przeciętnego gracza (jakim między innymi jesteś ty Lailonn).


Przecietne gusta czy poziom gry? jesli juz w cos gram to staram sie na wysokim poziomie i w wiele gier taki poziom mialem/mam. Nie chdozi wiec oto, ze gra byla dla mnie za trudna bo sobie w niej bez problemow radzilem...jesli gusta to rowniez nie ja bo lubie wiele gier, ktore nie spodobaly sie ogolnej publice.

Cytuj:
BiA jest przeznaczony dla wąskiej grupy graczy (jak np. dla mnie) tak jak OFP czy mod do BeeFa Project Reality.


Gralem we wszystko co wymieniles. Gralem w duzo wiecej gier i modow niz ci sie wydaje. Bardzo lubie gry realistyczne jak OFP a w PRMM napisalem, ze jest potencjal - poki co nie wykorzystany.

Bia IMO jest po prostu nudny i nie zacheca do gry nawet maniakow realizmu za jakiego sie uwazam. Moze w 2 to poprawili - nie wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 22:01 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Etam kolejna oklepana i oskryptowana, strzelanka, pseudo realistyczna i schematyczno taktyczna. OPF jest chyba niedoścignionym ideałem choć grafika nieco odbiega od współczesnych standardów (choć to czasem plus, bo nadal w nią gram na ATI Radeon x200 w 1200x800 na laptopie), a i sztuczna głupota nie zachwyca. To jednak kilka rzeczy jak chociażby interakcja z otoczeniem, czy sposób rozwiązania celownika (dla tych co nie grali – literka „T” tam gdzie patrzymy i kreska gdzie jest lufa, aby strzelić zgrywamy je razem), a celownik pseudo muszka i szczerbinka jako opcja. A pro po tej pseudo muszki i szczerbinki, jaki ona ma związek z realizmem? Jeśli ktoś miął jaki kolwiek kontakt z bronią wie że celując mamy ostrą jedynie muszkę, natomiast szczerbinkę i cel nie i tego za cholerę gry nie oddają. Jak dla mnie po za ograniczaniem pola widzenia, to tylko bajer estetyczny, a często jest podawany jako wyznacznik „realizmu”. :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 22:27 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Realtimeowe SSS :). Już to widze. Chłopcy znaleźli sposób na jego fejkowanie (co nie jest trudne na mocniejszej karcie) i zrobili Subsurface Scatering. Jako grafika, osobiście mnie to nerwuje ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 23:27 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2003, 22:02
Posty: 2215
Ja w pierwsza częsc grałem i zwątpiłem po 3 misjach. Jak będzie ciekawy i lepszy to wytestują bądzm kupie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2006, 15:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
ja grałem w obie części i obie przeszedłem po minimum 3 razy... :roll: Zakochałem się w BiA jak tylko zobaczyłem pierwszy screen, jeszcze przed premierą 1 cześci. Tym ktorym sie zupelnie nie podobalo BiA nic nie powiem - rozne gusta, ot co. A tym ktorym sie podobala czesc pierwsza, ale po polowie gry zaczela ich irytowac schematycznosc wycinanie niemcow polecam druga czesc, gdzie AI wyniesione zostalo na zupelnie nowy poziom. A jak jeszcze zagracie na trudnym poziomie i wiecej bedziecie wydawac rozkazow niz naciskac spust to wam sie spodoba.

Mam też bonusi, znalazlem przed chwilą:
Obrazek

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2006, 15:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
nowości:

UbiSoft oficjalnie podal do wiadomosci, ze chcialby, zeby BiA3 na XBox'a pojawil sie na polkach graczy jeszcze w tym roku. Wersja na PS3 - z powodu opoznien ze strony Sony - pewnie dopiero w 2007 roku. Pytanie o wersję na PC skwitowano "nie moge nic na ten temat powiedziec" ( :D czyli bedzie! :wink: ).

Powyzszy screen Gearbox musial juz wyposcic oficjalnie - nie udalo im sie zablokowac rozprzestrzeniania sie tych 2 skanow z amerykanskiego pisma poswieconego XBoxowi XOM. :mrgreen:

czekamy na dalsze wycieki... :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2006, 17:51 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
ETCS Uncle Blues napisał(a):
Pytanie o wersję na PC skwitowano "nie moge nic na ten temat powiedziec" ( :D czyli bedzie! :wink: ).


"nie potwierdzam ani nie zaprzecam", czyli g.... wiadomo. poza tym nawet jezeli bedzie to i tak w postaci porta z konsoli (ba tak taniej), czyli papka przeznaczona dla malolatow i zblazowanych tatusiow, vide cod2 (mam na mysli multiplayer) :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2006, 19:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
no nie wiem... BiA:EiB tez bylo robione glownie pod pierwszego XBoxa, a podobało mi się bardzo. Choć faktem jest, że jak na mozliwosci PCtow mogli dalc wiecej smaczkow jak np. wiecedj rozkazow "wstrzymaj ogien" "kryj się" i takie tam... :roll:

nie zmienia to jednakl faktu, ze dzisiaj rano, widzac tego screena podjalem bardzo powazna zyciowa decyzje....

... zrezygnowalem z kupna GF6600GT. Bede za to czekal do wyjscia BiA3 na PCty i wtedy zloze sobie zupelnie nowego kompa. :mrgreen:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2006, 19:26 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Obawiam się że możesz się nie doczekać. Konwersje z nextgenów na PC są problematyczne i nieopłacalne. Poza tym moc XBoxa i PS3 jest zbyt duża aby grafike na tym poziomie mieć na dobrym PCcie. Powiedzmy sobie szczerze - PCty o mocy PS3 mogą się pojawić za dwa lata. A wtedy nikt już nie będzie pamiętał o BIA3.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2006, 19:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
fakt. nowe konsole robione sa pod katem grafiki, a nie mozliwosci obliczania dobrego Ai np. Ale jestem dobrej mysli, tworcy "nirealnego" silnika chwala sie wlasnie tym ze ich realna grafika ma zadziwiajaco niskie wymagania! A poza tym, niech pojada grafike, ale wrzuca mi te gre na PCta. :!: :evil: Nie o grafę przecież chodzi.


BTW: nie wiem kto rozposcil kretynska plotke, ze konsole to dla "dojrzalych" graczy, a PC to juz przeszlosc. Konsole sa robione pod PRZECIETNEGO gracza, a to znaczy piekna grafika, ale proste (dla nie nierozgarnietych proste nie zawsze znaczy łatwe) jak warcaby. Takie właśnie CoD2, gdzie nie ma miejsca dla zaawansowanego AI czy innych rozwiazan z wyzszej polki, bo po prostu procesory konsol tego nie wytrzymaja... :lol:

Billu Gates! Okrdnij swoje dzieci ze spadku, ale utrzymaj pozycję gier PC na w miare przyzwoitym poziomie! Wierze w ciebie! :!: :wink:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL