Roland, w Twoim pytaniu Mohaa zastapiłbym Call of Duty. Te pierwsze to już przeżytek, a ciągła obecnosć graczy na serverach jest spowodowana sentymentem do tej gry (wiem, ponieważ regularnie do niej wracam) oraz przede wszystkim możliwością grania w necie na pirackich płytach. Call of Duty i Battlefield1942 mają podobną liczbę serverów w internecie. Jeśli natomiast brałbyś pod uwagę polskie servery, CoD bije Battlefielda1942 na głowę (istnieją jedynie dwa polskie servery do B1942 z dopuszczalnym pingiem, w których jeden czasem jest pełny, drugi co najwyżej zapełniony do połowy). Zarówno Mohaa jak i jego "udoskonalenie" - Call of Duty są grami popularniejszymi ze względu na niższe wymagania sprzętowe i prostsze zasady. Za Battlefieldem przemawia jego urozmaicenie i duże mapy kosztem wymiany sprzętu, jednak przy małej ilości graczy na serverze zaczyna to być znaczną przeszkodą w prowadzeniu rozgrywki. Ja w przeciwieństwie do poprzedników zaproponuję Ci Call of Duty, ponieważ gra zdecydowanie lepiej oddaje realia bitwy we wręcz kinowej jakości, a odwzorowanie pola walki sprawi, że można doświadczyć bitewnego chaosu,zarówno w trybie pojedyńczego gracza, jak i systemie multiplayer. Zamiarem twórców EA było stworzenie jak najbardziej grywalnej gry, jednak wprowadzenie 35 różnych pojazdów, w których każdy ma inne cechy spowodowały niedopracowanie każdego z tych elementów, a starcia zwykłymi żołnierzami przerażają swoją sztucznością. No i właśnie, w tym miejscu każdy zorientowany gracz zauważy, iż tych gier nie można bezpośrednio porównywać, gdyż oferują one coś zupełnie innego. Mohaa i CoD skupiły się na odwzorowaniu walki pojedyńczymi żołnierzami, natomiast EA postawiła na wszechstronność i umożliwiła graczowi rozgrywkę wszystkim i wszędzie.
_XENA_ napisał(a):
MOH:AA to głównie TDM, a BF Conquest. Jak chcesz pograć w coś quake-owatego, ale z brońmi z IIWW to polecam MOH:AA. Jeżeli szukasz gry mniej skillowej, a bardziej teamowej i mocniej urozmaiconej (czołgi, samoloty) - polecam BF-a.
Bzdura. Mohaa to przede wszystkim tryb Obiective ( ponad 25 serverów, gdzie spotyka się lwia część graczy Mohaa), a Team-Match czy Free-for-all to tylko dodatki (razem około 10 serverów). Mam nadzieję, że właśnie o to Ci chodziło, ponieważ jeśli nazywasz tryb Obiective typowym TDM, nie mamy o czym rozmawiać, ponieważ świadczyłoby to o kompletnej nieznajomości tej serii z twojej strony. Kolejną nieprawdą jest jak to zaznaczyłeś " bardziej teamowy" tryb rozgrywki w Battlefieldzie. można to zrozumieć na wiele sposobów, więc zanim udowodnię Twój kompletny brak orientacji w porównaniu tych gier rozwiń i sprecyzuj swoją wypowiedź.