Teraz jest 19 kwi 2025, 08:54

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 00:37 
Offline

Dołączył(a): 1 kwi 2004, 01:21
Posty: 152
Lokalizacja: New Reno
ja mam cel 750mhz, 128 ramu, geforce 2 mx, pod wzgledem grafiki to sadomasochizm, ale na najnizszych ustawieniach (tylko distance fog na max) zero slajdszołu, a moh to w porownaniu do bf jest kupa.
p. :D

_________________
http://milked.free.fr/ <-- official site of all booby lovers ;oP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 01:00 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
A mi na Celku 1400@1500 z 512 RAM-u i GeForce 4 Ti4200@4400 chodzi ledwie znośnie(40-60 FPS). Może po prostu mam większe wymagania niż ty, ale poniżej 40 FPS jakoś tak "niemiło" się strzela...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 03:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2004, 12:46
Posty: 622
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kaczy napisał(a):
Roland napisał(a):
Faktycznie, wiecej serwerow namierzylem, w medalu jest ich jednak o wiele wiecej, troche mnie to zastanawia :wink: mam na mysli grywalnosc gdyz ilosc postawionych serwerow swiadczy wlasnie o niej
BF wymaga lepszych laczy tak wiec nie jest latwo postawic DOBRY server pod bfa. Jednak te co sa wystarczaja bo zazwyczaj kazdy jest wstanie pomiesci


c 32 graczy

du[pa panie Hawranek ne ma taki ping filtry i jeszcze raz filtry mohaa ma wielki wymiar jesli wiesz o czym mowie bf jest bardziej grywalny jeli chodzi o ping przynajmnej u mnie Okota oddaj my alt!!!!!!!

_________________
Obrazek

"Miej miłosierdzie dla cudzych oczu"

http://so.pwn.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 03:57 
Offline
Moderator forum

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:27
Posty: 1858
Lokalizacja: Łódź
_XENA_ napisał(a):
Jeżeli zaś marzy ci się wypas to ponad 2 Ghz, 512 RAM i FX5700.R600XT


Z RAMem (do wypasu) pozwolę sobie nie zgodzić się. Wypas dla BF to 768 RAM (na 1 GB nie widziałem różnicy w stosunku do 768). A to z dwóch przyczyn. Po pierwsze ładuje się wyraźnie szybciej niż na 512, dzięki czemu ( i kilku innym jeszcze sztuczkom :)) można być pierwszym lub jednym z pierwszych na serwach po zmianie mapki, po drugie przełączanie ekranów np na pulpit Windows nie jest uciążliwą mordęgą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 11:56 
Offline

Dołączył(a): 14 gru 2003, 16:06
Posty: 127
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Roland, w Twoim pytaniu Mohaa zastapiłbym Call of Duty. Te pierwsze to już przeżytek, a ciągła obecnosć graczy na serverach jest spowodowana sentymentem do tej gry (wiem, ponieważ regularnie do niej wracam) oraz przede wszystkim możliwością grania w necie na pirackich płytach. Call of Duty i Battlefield1942 mają podobną liczbę serverów w internecie. Jeśli natomiast brałbyś pod uwagę polskie servery, CoD bije Battlefielda1942 na głowę (istnieją jedynie dwa polskie servery do B1942 z dopuszczalnym pingiem, w których jeden czasem jest pełny, drugi co najwyżej zapełniony do połowy). Zarówno Mohaa jak i jego "udoskonalenie" - Call of Duty są grami popularniejszymi ze względu na niższe wymagania sprzętowe i prostsze zasady. Za Battlefieldem przemawia jego urozmaicenie i duże mapy kosztem wymiany sprzętu, jednak przy małej ilości graczy na serverze zaczyna to być znaczną przeszkodą w prowadzeniu rozgrywki. Ja w przeciwieństwie do poprzedników zaproponuję Ci Call of Duty, ponieważ gra zdecydowanie lepiej oddaje realia bitwy we wręcz kinowej jakości, a odwzorowanie pola walki sprawi, że można doświadczyć bitewnego chaosu,zarówno w trybie pojedyńczego gracza, jak i systemie multiplayer. Zamiarem twórców EA było stworzenie jak najbardziej grywalnej gry, jednak wprowadzenie 35 różnych pojazdów, w których każdy ma inne cechy spowodowały niedopracowanie każdego z tych elementów, a starcia zwykłymi żołnierzami przerażają swoją sztucznością. No i właśnie, w tym miejscu każdy zorientowany gracz zauważy, iż tych gier nie można bezpośrednio porównywać, gdyż oferują one coś zupełnie innego. Mohaa i CoD skupiły się na odwzorowaniu walki pojedyńczymi żołnierzami, natomiast EA postawiła na wszechstronność i umożliwiła graczowi rozgrywkę wszystkim i wszędzie. 8)
_XENA_ napisał(a):
MOH:AA to głównie TDM, a BF Conquest. Jak chcesz pograć w coś quake-owatego, ale z brońmi z IIWW to polecam MOH:AA. Jeżeli szukasz gry mniej skillowej, a bardziej teamowej i mocniej urozmaiconej (czołgi, samoloty) - polecam BF-a.

Bzdura. Mohaa to przede wszystkim tryb Obiective ( ponad 25 serverów, gdzie spotyka się lwia część graczy Mohaa), a Team-Match czy Free-for-all to tylko dodatki (razem około 10 serverów). Mam nadzieję, że właśnie o to Ci chodziło, ponieważ jeśli nazywasz tryb Obiective typowym TDM, nie mamy o czym rozmawiać, ponieważ świadczyłoby to o kompletnej nieznajomości tej serii z twojej strony. Kolejną nieprawdą jest jak to zaznaczyłeś " bardziej teamowy" tryb rozgrywki w Battlefieldzie. można to zrozumieć na wiele sposobów, więc zanim udowodnię Twój kompletny brak orientacji w porównaniu tych gier rozwiń i sprecyzuj swoją wypowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 12:41 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Scorpion napisał(a):
Bzdura. Mohaa to przede wszystkim tryb Obiective ( ponad 25 serverów, gdzie spotyka się lwia część graczy Mohaa), a Team-Match czy Free-for-all to tylko dodatki (razem około 10 serverów). Mam nadzieję, że właśnie o to Ci chodziło, ponieważ jeśli nazywasz tryb Obiective typowym TDM, nie mamy o czym rozmawiać, ponieważ świadczyłoby to o kompletnej nieznajomości tej serii z twojej strony.


lol, moze sie nie znam i wogole. ale ztcw gra trybie objective w mohaa jak i s&d w cod ogranicza sie do wybicia przeciwnikam. podlozenie bomby (czy co tam jest) to zasadzie tylko tlo i bardzo czesto nawet do tego nie dochodzi, bo calosc druzyny przeciwnej zdazy juz zejsc. jak dla mnie to prawie to samo, co tdm tyle ze bez 'respawningu' :P .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 13:26 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
lol skorpion wiesz... ale serverow z odpowiednim pingiem w bf42 w polsce jest... wlasciwie to sa wszystkie jakie sa :D poprostu zmien multimedie na cos innego bo ostatnio straszny syf tam jest.
wracajac do moha... to ja raz gralem w to na necie... i dziekuje bardzo jak ma mnie zabijac gosciu latajacy po mapie albo siedzacy pod podloga... lub jacys niesmiertelni...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 13:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
Moha jedno trzeba zarzucic, nie ma anticzitowego oprogramowania (przynajmniej na serwerach ogolnie dostepnych). Gralem ostatnio chwile (znowu) na jakims poslkim serwerze. Calkniem niezle mi szlo, do czasu, gdy kolesie zaczeli strzelac ("zabijac" bo to tylko gra :wink: ) zza drzew, tak ze ich nie bylo widac. Poza tym niestety model poruszania sie i ogolnie dosc siemierzna juz grafika sa na minus (jak dla mnie). Gdyby bylo cos w rodzaju pb, to mysle ze grywalnosc bylaby super, ale niestety jak dla mnie to jest najwiekszy minus.

Co do bf1942, to niestety gra malo turniejowa jest, co pokazal najblizszy cpl. Zostal on wyparty przez ut2004. A wydaje mis ei, ze gra 8vs8 (czesto 10vs10) nie nadaje sie na takie imprezy. Rozgrywka trwa zbyt dlugo, jest duzo mniej dynamiczna i widowiskowa, nie ma co sie oszukiwac. To fajna gra, ale typowo internetowa. Niestety do tej pory nie zyskala przychylnosci organizatorow cpl czy wcg i juz nie zdobedzie, a szkoda bo moznaby jakas kase na tym zgarnac :wink: .

Troche ot sie tu wkradlo, ale to moje zdanie na temat tych dwoch gier. Poza tym nie bardzo widze sens porownania ich, poniewaz nie da sie tego zrobic. Rozgrywka jest inna w obu grach. Moha nie ma takiego nacisku na taktyke i wykorzystanie sprzetu (bo go nie ma), wiec to przypomina gry typu cs. BF przypoimina bardziej flashpointa i dlatego cala ta dyskusja (wedlug mnie) jest pozabwiona sensu.

_________________
Marcin A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 14:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
marcinek napisał(a):
BF przypoimina bardziej flashpointa i dlatego cala ta dyskusja (wedlug mnie) jest pozabwiona sensu.


No cóż, tu pozwolę sobie wtrącić słówko... Jak niektórzy wiedzą, "grywam trochę" w Operation Flashpoint.
IMHO Battlefield nijak nie przypomina Flashpointa, ani Flashpoint Battlefielda...

Jeżeli już porównywać, to pewnie bardziej Battlefielda i Wolfenstein:ET, chociaż o znaczące różnice i tutaj nie trudno...
A Flashpointa raczej da się porównać z... no cóż, chyba dopiero z Flashpointem 2 ;)

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 15:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2004, 19:59
Posty: 1546
Lokalizacja: Polish Beer's Republic
wtrące a propos Flashpointa.
1. Genialna gierka (tak na singlu jak i na necie) - to wie każdy kto grał.
No i czeska produkcja - powinniśmy się wzorować na sąsiadach ;)
2. Dwójka może nie będzie zbyt podobna do pierwszej części bo akcja będzie osadzona 20 lat później i w innych miejscach (marzeniem byłaby Jugosławia ;) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 15:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
Shelton -> Mam na mysli mozliwosci taktyczne (oczywiscie w bf'ie sa o niebo mniejsze), podbne do flashpointa, tzn mozliwosc korzystania z pojazdow, a nie tylko bieganie i siekani, chociaz to tez wystepuje i w bfie :wink: .

_________________
Marcin A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 16:17 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Scorpion napisał(a):
Bzdura. Mohaa to przede wszystkim tryb Obiective ( ponad 25 serverów, gdzie spotyka się lwia część graczy Mohaa), a Team-Match czy Free-for-all to tylko dodatki (razem około 10 serverów). Mam nadzieję, że właśnie o to Ci chodziło, ponieważ jeśli nazywasz tryb Obiective typowym TDM, nie mamy o czym rozmawiać, ponieważ świadczyłoby to o kompletnej nieznajomości tej serii z twojej strony. Kolejną nieprawdą jest jak to zaznaczyłeś " bardziej teamowy" tryb rozgrywki w Battlefieldzie. można to zrozumieć na wiele sposobów, więc zanim udowodnię Twój kompletny brak orientacji w porównaniu tych gier rozwiń i sprecyzuj swoją wypowiedź.


Fakt - w MOH:AA niewiele grałem online (kilka godzin raptem), ale Objective wydało mi się mało dynamiczne i ogólnie niedopracowane. Tak więc o wiele przyjemniej się grało w Team-Match i o tym głównie pisałem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 16:49 
Offline

Dołączył(a): 14 gru 2003, 16:06
Posty: 127
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
marcinek napisał(a):
Moha jedno trzeba zarzucic, nie ma anticzitowego oprogramowania (przynajmniej na serwerach ogolnie dostepnych). Gralem ostatnio chwile (znowu) na jakims poslkim serwerze. Calkniem niezle mi szlo, do czasu, gdy kolesie zaczeli strzelac ("zabijac" bo to tylko gra :wink: ) zza drzew, tak ze ich nie bylo widac. Poza tym niestety model poruszania sie i ogolnie dosc siemierzna juz grafika sa na minus (jak dla mnie). Gdyby bylo cos w rodzaju pb, to mysle ze grywalnosc bylaby super, ale niestety jak dla mnie to jest najwiekszy minus.


Na wielu serverach jest program anticziterski, nazywjący się DMW, likwidujący większość problemów z cziterami. Na klanówkach stosuje się często program Pandora, który również gwarantuje "czystą" rozgrywkę.
Wracając do samej gry, Mohaa to przestarzały produkt, który ustępuje wielu nowszym produkcjom. Dlatego wielu zwolenników Mohaa zakupiło już Call of Duty, swoiste udoskonalenie ich ukochanej gry. W tej z kolei systemy wprowadzony przez autorów gry powinien być przykładem dla innych twórców, ponieważ jest wręcz idealny np. zdrowie gracza strzelającego do sojusznika maleje w takim samym stopniu jakie on powoduje szkody, przez co problem TK został praktycznie wyeliminowany. W innym przypadku jeśli poległy gracz ma wątpliwości, co do przeciwnika, gra daje mu możlwiość obejrzenia powtórki sytuacji w której został wyeliminowany, tym razem oczyma rywala. Dodatkowo wraz z najnowszym patchem autorzy gry udostępnili graczom Punk Bastera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2004, 17:31 
Offline
Moderator forum

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:27
Posty: 1858
Lokalizacja: Łódź
Scorpion napisał(a):
np. zdrowie gracza strzelającego do sojusznika maleje w takim samym stopniu jakie on powoduje szkody, przez co problem TK został praktycznie wyeliminowany.


Nie wydaje mi się, żeby był to nowy i świeży pomysł. Spotkałem się z tym rozwiązaniem podczas gry na niektórych serwach BF. Przykład - najpopularniejszy serwer francuski - czyli Nateos No. 1 (no nie, Hynol ? ;) ).
A BF to jednak nieco starsza gra.

Niestety nie rozwiązuje to problemu TK.
Dla idiotów jest to po prostu wyzwanie polegające na tym, by np. jak najwięcej gości poległo razem z nimi - choćby za pomocą ExPacków.

Co zaś się tyczy Call of Duty, to należy przyznać, że jest to krok do przodu jeśli chodzi o Mohaa - grafika, replaje - te sprawy... Jednak gdzie mu do BF i jego możliwości :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL