Teraz jest 1 lis 2024, 01:50

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2005, 01:01 
Offline

Dołączył(a): 22 cze 2004, 18:06
Posty: 125
dlatego pod linkiem ktory podalem masz all nie bede tu pisal co i jak bo tylko to przegladalem
poswiec czas i zobacz co i jak sie robi (co mozna a co nie bo te dodawanie na serwerach to nie odbywa sie tylko poprzez jeden edytor trzeba chyba takze w innych plikach cos zmienic sam nie wiem)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2005, 13:05 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
w dziale editing w tools znalazlem taki programik

Cytuj:
BF42 Object Coordinate Map: is a program that allows you to open .con object files and view them without having to read the files line by line manually. With this program you can edit the position and rotation of objects on the map, delete objects, and add objects. This tool has been developed by Johnson.


szkoda ze nie da sie sciaganac... poszukam go na google..

EDIT: http://www.bf42.de/index.php?module=fil ... 2e6d5a9/0/

Jak narazie sciagnelem i teraz bede rozgryzal programik :D

EDIT:

ZOOONK....

sciagnelem program do RFa rozpakowalem i edituje *.con dokladnie to spawnobjects i dupa! nic sie nie wyswietla... :(

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2005, 12:06 
Offline

Dołączył(a): 15 gru 2004, 22:30
Posty: 26
Killerek_pl napisał(a):
w dziale editing w tools znalazlem taki programik

Cytuj:
BF42 Object Coordinate Map: is a program that allows you to open .con object files and view them without having to read the files line by line manually. With this program you can edit the position and rotation of objects on the map, delete objects, and add objects. This tool has been developed by Johnson.


szkoda ze nie da sie sciaganac... poszukam go na google..

EDIT: http://www.bf42.de/index.php?module=fil ... 2e6d5a9/0/

Jak narazie sciagnelem i teraz bede rozgryzal programik :D

EDIT:

ZOOONK....

sciagnelem program do RFa rozpakowalem i edituje *.con dokladnie to spawnobjects i dupa! nic sie nie wyswietla... :(


A próbowałeś może edytować właściwości już istniejących na mapie pojazdów? Może coś się da zmienić? Np Lada Nitro - dopalanie, albo carhornbomb?
Na pewno wymaga to duuuużo kombinowania.
Ja pół roku temu w przypływie nudy, zacząłem edytować własnego mini-moda. Zmodyfikowałem np CAR-15 tak że strzelał jak M82A1 - tylko że bez odrzutu i tak szybko jak Minigun! Oczywiście gra się stała bezsensowna, bo można było np w Bocage stać w bazie (nie trzeba było leżeć, bo nie było odrzutu ani rozrzutu), i trafiac seriami ludzi przechodzących przez pierwszy most. Oczywiście dźwięk był taki jak w CAR-15 :)
Problem w tym, że musiałem całkowicie sklonować katalog Desert Combat i DC_Final. Ten pierwszy dlatego, że DCFinal czerpie z niego 90% danych. Namęczyłem się okrutnie a i tak wszystko szlag trafił, bo zapomniałem zbackupować i mod się skasował podczas formatowania dysku.
Pobawiłem się jeszcze w mini-modowanie zwykłego BFa - np zwiększyłem moc wystrzału Shermana - tak że kierując lufę w bok i strzelając, można się było poturlać.

A co do modyfikacji na serwerach - to jest to niestety dosyć trudna sprawa (szczególnie że nikt tego jeszcze nie wytłumaczył krok po kroku). Może kiedyś się dowiemy. Tymczasem zostaje polatać jetpackiem na mapie Berlin_JP lub pojeździć Ładą z dopalaniem nitro i wysadzić się w bazie wroga za pomocą Carhorn'u
:)

_________________
Haben sie schaben? Nein, kotleten...

LEĆ PRZEZ POLE!!!! WE WSI MOSKAL STOI!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2005, 12:54 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Cytuj:
A co do modyfikacji na serwerach - to jest to niestety dosyć trudna sprawa (szczególnie że nikt tego jeszcze nie wytłumaczył krok po kroku). Może kiedyś się dowiemy. Tymczasem zostaje polatać jetpackiem na mapie Berlin_JP lub pojeździć Ładą z dopalaniem nitro i wysadzić się w bazie wroga za pomocą Carhorn'u


hmm... muze poszukac tej mapki :D

eee tam wole w DCX Desert patrole z dopalaczami xD

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2005, 19:03 
Offline

Dołączył(a): 15 gru 2004, 22:30
Posty: 26
Killerek_pl napisał(a):
Cytuj:

hmm... muze poszukac tej mapki :D

eee tam wole w DCX Desert patrole z dopalaczami xD


Lady nitro są jeszcze szybsze :)
A co do mapki, to mogę Ci wysłać, zajmuje 5 mb. Albo poszukaj w DC serwera z filtrami CTF i BERLIN przynajmiej jeden serwer gdzieś na świecie powinien być.

_________________
Haben sie schaben? Nein, kotleten...

LEĆ PRZEZ POLE!!!! WE WSI MOSKAL STOI!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL