Teraz jest 28 cze 2024, 02:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 sty 2012, 13:09 
Offline

Dołączył(a): 7 sty 2012, 12:57
Posty: 43
Witam, jestem nowy w Battlefieldach. W BF 3 mam dopiero rangę 19, a już mnie ta gra zaczyna nudzić. Gdy wchodzę na jakiś server zawsze jestem w przegranej drużynie. Nie mówię, że jestem jakiś pro, ale gdy wchodzę na serva i tickety np. mojego teamu 300, a wrogiego 600 no to nie mam szans. Mogę próbować nawet 10 razy. A nie chce mi się wychodzić non stop z servów. Nie mam zamiaru szukać serva pół godziny. Macie jakieś pomysły, jak wyszukać dobry, zbalansowany teamami server? :cry:

Jeśli to ważne, nie mam B2K.

I nie jest to jakiś QQ temat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2012, 13:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2010, 21:33
Posty: 139
Kazdy mysli podobnie3 jak Ty, wiec z przegrywającej drużyny gracze wychodzą z serwera. Tym samym ta druzyna liczy mniej osob, a gdy dolaczasz do automatycznie wrzuca Cie tam gdzie mniej osób. Raz na wozie raz pod wozem, warto grac i probowac, na sekundy przed koncem rundy wszystko sie potrafi odwrocic do góry nogami :P

_________________
Grupa komunistów chińskich zaatakowała pracujący w polu radziecki traktor. Traktor odpowiedział salwą rakiet po czym odleciał w kierunku Moskwy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2012, 14:14 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2011, 18:17
Posty: 404
Graliśmy z kumplami squadem na caspianie rush. Jak wbilismy to bylismy przy pierwszej bazie i zostało 23 tickety. Wygraliśmy to z nawiązką ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2012, 14:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2011, 20:05
Posty: 20
Mrufkojat napisał(a):
Kazdy mysli podobnie3 jak Ty (ciach)