Teraz jest 20 lis 2024, 16:32

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 15:00 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
troszkę mniej realizmu a większą grywalność.
większość problemów wymienili przedmówcy ale:
- co do jeden strzał jeden trup to nie przeginajcie jak trafisz goscia w stopę to przecież nie umrze.
- zbilansujcie jednostki przecież 2 Tigery w grupie + 2-4 piechociaży po bokach to ekipa nie do wycięcia (szczególnie na mapach z dużą ilością przestrzeni)


i na koniec moje ososbiste spostrzeżenie NOGI Z DUPY POWYRYWAM ZA TO CO ZROBILIŚCIE Z BRONIĄ ENGA (zbliżenie) !!!!!!!!!!!!!!! :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 15:00 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
Jeszcze jedno dzialowi siedzacy w dzialach sa nie do zastrzelenia... jedynie ex packiem mozna ich zabic... a i trafic w to dzialo z odleglosci wiekrzej to cod... jakby przez pancerz przelatywaly pociski;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 15:35 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Spróbojcie zmniejszyć wymagania moda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 16:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 17:43
Posty: 371
Lokalizacja: Sorau in Nieder Lausitz
Proponowałbym w nowej odsłonie mod’a poszerzyć go o działania wojenne podczas kampani wrześniowej lub inne, z polskimi jednostkami. Podobno były takie plany, ale z nich zrezygnowano.

Gra Polakami na pewno sprawi wiele radości dużej liczbie graczy z Polski i nie tylko :D

Myślę, że wiele osób z forum popiera ten pomysł (choć jak do tej pory nikt o tym, w przedmiotowym temacie nie napisał :wink:)

_________________
Ceterum censeo Carthaginam esse delendam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 16:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
Praetorius napisał(a):
Proponowałbym w nowej odsłonie mod’a poszerzyć go o działania wojenne podczas kampani wrześniowej lub inne, z polskimi jednostkami. Podobno były takie plany, ale z nich zrezygnowano.

Gra Polakami na pewno sprawi wiele radości dużej liczbie graczy z Polski i nie tylko :D


Popieram popieram bo jeśli już twożyć jakąś inną narodowość w grze to najlepiej polaków (no bo kto inny jeśli są już: niemcy, japończycy, amerykanie, brytyjczycy, włosi, francuzi, rosjanie) i jak by wzrosła popularnośc moda (scena polska)

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 19:32 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
Holman napisał(a):
@omin
1. headshotowy system zabijania jest kiepski, zwiekszcie obrazenia w korpus, mp40 na przyklad nic nie daje przy strzelaniu w korpus

Z moich obserwacji wygląda, że broń automatyczna (a na pewno pepesza) strzela z dużym rozrzutem. Jak wpakujesz w gościa krótką serię ze zbyt dużej odległości, to nie wszystkie pociski trafią. I to jest BARDZO DOBRE.
Holman, spróbuj strzelać z małej odległości.

I uważam, że zabójczość broni jest lekko przesadzona.

Holman napisał(a):
2.tygrys jest za mocny, proponuje ujac mu 25-30 %pancerza, poza tym nie moze sobie spokojnie przejezdzac po 2 minach ppanc, niech 1 mina zrywa mu gasienice i go unieruchamia(zyje ale stoi w miejscu)

Da się coś takiego w BFie zrobić? (bo wątpię) Jeżeli tak, byłoby nieźle.

Na resztę zgoda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 20:16 
Offline

Dołączył(a): 9 sty 2003, 23:04
Posty: 30
Dzięki za opinie, bardzo nam sie przydadzą :)

Co do paru rzeczu uwag muszę kilka rzeczy wyjaśnić:

1. Zrzucanie gąsienic w czołgach - próbowaliśmy to zrobić, ale niestety wygląda na to, że BF nie akceptuje takiej możliwości :( Mieliśmy podobny plan, aby móc niszczeć wieże działowe w okrętach, ale to też niestety nie jest możliwe

2. Pistolety maszynowe - mają bardzo duzy rozrzut, ponieważ chodziło nam o to aby stosować je głównie na krótkie dystanse. Dzięki temu jest różnica pomiędzy pistoletem maszynowym a karabinem maszynowym

3. Polacy w FH - jest to bardzo możliwe, jednak na razie trzeba poprawic wszystkie bugi, dopiero potem o tym pomyslimy

I czekam na dalsze opinie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 20:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2003, 19:08
Posty: 416
Lokalizacja: Szczecin
Omni napisał(a):

2. Pistolety maszynowe - mają bardzo duzy rozrzut, ponieważ chodziło nam o to aby stosować je głównie na krótkie dystanse. Dzięki temu jest różnica pomiędzy pistoletem maszynowym a karabinem maszynowym


No tak, ale wg. mnie, z takiego MG 34 na leżąco można chyba nawet bawić się w snajpera :shock:

_________________
"Swift, Silent, Deadly"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 22:46 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
SouthMan napisał(a):
Omni napisał(a):

2. Pistolety maszynowe - mają bardzo duzy rozrzut, ponieważ chodziło nam o to aby stosować je głównie na krótkie dystanse. Dzięki temu jest różnica pomiędzy pistoletem maszynowym a karabinem maszynowym


No tak, ale wg. mnie, z takiego MG 34 na leżąco można chyba nawet bawić się w snajpera :shock:


Bo to karabin maszynowy. IMO ok.

Na gorąco z Market Garden Wasz korespondent Gregolec Max Kolonko.

Trafiłem Tygrysa z M10 W BOK wieży 5 razy - przeżył. Bez komentarza.
Liczba amunicji w Tygrysie - dziwnie wysoka. Te naboje były diablo duże.
Obrót wieży w Tygrysie zdecydowanie za szybki.
Coś nie tak z armatą Jagdpanzera. Trafiłem PzKw IV w bok wieży dwa razy - przeżył i załatwił mnie od czoła! Tą gówianą armata L\48!! A Jagdpanzer ma L\70!!
Cromwell żenująco wolny. Przecież te czołgi na bitej drodze były szybsze od jeepów.
Nauczyłem się celować z PIATa - UWAGA - trzeba leżeć. Niestety ze skutecznością coś nie tak - PzKw IV trafiłem 4 razy - nawet nie zadymił. Dalej - bardzo łatwo PIATem przestrzelić albo niedostrzelić. Bardzo dziwne, bo PIAT miał w końcu największy zasięg ze wszystkich pepancek w BF1942 - i był bodaj najcelniejszy z nich.

Ponawiam uwagę - AA przy takiej jak teraz prędkości obrotu kompletnie się do nizcego nie nadaje. Nie da rady obrócić armaty o 180 stopni w czasie, w którym dobry lotnik zdoła zawrócić i zaatakować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 22:59 
Offline

Dołączył(a): 31 maja 2003, 17:31
Posty: 48
Lokalizacja: Wwa
Z Piatem równie bywa... ja dzis strzeliłem w bok Shermana na Bocage i od razu pierdutnął.

_________________
Chwała Naczelnikowi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 23:29 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
w bok wcale nie znaczy ze w to samo... tam sa kolosalne ruznice damage miedzy elementami oddalonymi sie o cm... !!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2003, 23:41 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
Okota napisał(a):
w bok wcale nie znaczy ze w to samo... tam sa kolosalne ruznice damage miedzy elementami oddalonymi sie o cm... !!!

Znaczy gdzie? W grze?
Nawet jezeli są (bo nie zauważyłem), to szkoda, że tylko dla ręcznych wyrzutni ppanc, bo dla armat czołgów żadnych różnic nie widzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2003, 12:57 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
to malo widzisz.... naprawde cm albo sie pocisk odbije albo zabije... zreszta graj... strzelaj w rozne czesci... i sam zobaczysz :)
aha jeszcze jedno... AT u allies znowu jest jednostka p-piechotna... :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2003, 13:01 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
No i nastepny wielki bug: pomimo tego ze nie wszystkie mapy sa w mapcycle to mod na dedykowanym serverze sam je sobie wybiera;/ naprawde nie wiem co z tym mozna zrobic :evil:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2003, 16:04 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 23:46
Posty: 8
Wszyscy narzekają że w wyniku dużego realizmu moda cierpi jego grywalność. Uważam że jak ktoś nie lubi realizmu to niech pozostanie przy podstawowej wersji BF-a.
Po to chyba powstają mody, żeby wprowadzać jakieś poważne zmiany a nie być kolejnym dodatkiem do BF-a.

Jak dla mnie, im bardziej gra zbliża się do symulacji tym lepiej!
Pamięta ktoś grę sprzed paru lat "Operation Flashpoint"? Tam było podobnie. Gracz naprawdę musiał uważać na swój tyłek a nie bawić się w Rambo i liczyć dziesiątki fragów!

1. Tygrys
Wiele osób porusza temat wszechmocnego Tigera. Otóż jeśli gra ma być realistyczna to Tiger powinien być... DUŻO MOCNIEJSZY!
Podczas walk na froncie wschodnim Tigery były praktycznie niezniszczalne. Pociski innych czolgów (również T-34!) ODBIJAŁY się od pancerza Tygrysa nie wyrządzając mu żadnych szkód.
Straty Tigerów były wynikiem głównie ataków z powietrza i awarii mechanicznych. Często zdarzało się również że załogi porzucały swoje maszyny na skutek braku paliwa.
Stosunek zniszczonych maszyn wynosił 1:10 na korzyść Tygrysa!
Przewaga sowietów i ich T-34 opierała się nie na ich skuteczności a liczebności (prosta konstrukcja i duże moce produkcyjne fabryk rosyjskich).
Poza tym T-34 był czołgiem średnim a Tiger ciężkim. W BF1942 o tym zapomniano i zrównano skuteczność obu maszyn :(
Po dziś dzień nie mogę darować takiego błędu twórcom gry!

Zauważyłem również posty mówiące o zbyt dużej celności Tygrysa.
To jednak również ma swoje uzasadnienie w rzeczywistości.
Podczas wojny aliantom udało się zdobyć sprawnego Tygrysa. Dowództwo postanowiło przeprowadzić test na jego legendarną celność.
I tu wielkie zaskoczenie - maszyna na skutek swojej wagi i przemyslanej konstrukcji podczas strzelania z działa głównego cały czas pozostawała stabilna. Oddano z niej kilka strzałów, jeden po drugim, do tego samego celu i każdy z nich był celny!

Nie darmo tygrys stał się legendą II wojny światowej i po dziś dzień jest uważany za najdoskonalszy czołg tego konfliktu.

2. Paliwo
Sprawa podstawowa - uważam że należy skończyć z nieograniczonymi podróżami po całej mapie. Powinien pojawić się jeszcze jeden współczynnik charakteryzujacy wszelkie pojazdy i samoloty - spalanie paliwa.
Tak samo jak teraz przy każdym strzale ubywa aminicji, tak na skutek poruszania się powinno ubywać ropy. W czasie wojny paliwo było jednym z najwazniejszych, krytycznych czynników stanowiących o powodzeniu lub klęsce danej kampanii.
Tymczasem w grze całkowicie pominięto ta sprawę! Niedpouszczalne!

3. Skuteczność broni
1 strzał w korpus lub w głowę = 1 trup. Bardzo logiczne rozwiązanie. Raczej ciężko biegać w pełnym ekwipunku mając dziurę w klatce piersiowej. Koniec z fragowaniem i raszowaniem rodem z CS-a.
Czas zacząć myśleć i kombinowac!

Strzały trafiające w nogi powinny jednak powodować tylko rany i ewentualnie unieruchomienie celu. Właśnie w takich przypadkach pomocą mógłby służyć lekarz.

4. Lotnictwo vs Marynrka
1 torpeda powinna powodować poważne uszkodzenia (50-70%) lub zatopienie jednostki (w zależności od jej wielkości).

5. Okręty podwodne
Koniecznie nalezałoby wprowadzić więcej map morskich, polegających na osłonie/niszczeniu alianckich konwojów.
Nie wolno zapominać jak ogromną role odegrała Kriegsmarine i jej słynne "wilcze stada" u-bootów.

6. Polacy
Pojawiły się jednoski francuskie a zapomniano o polskich!
Jak na mój skromny gust to Polacy aktywniej uczestniczyli w działaniach wojennych niż tchórze-żabojady (nie liczac oczywiście bohatera francuskiego ruchu oporu - Renee z "Allo Allo" ;))

C.D.N. :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL