Jurgens, powiem Ci, ze Niemcy maja szanse wygrac wszedzie tam gdzie sa jednostki z Panzerfaustami 100
Z tego co pamietam, to w zasadzie nie maja szans na Gazali... chyba, ze uberpilot steruje Stukasem. Matilda II, choc wolna potrafi zajac wszystkie flagi sama

. Pz. IV nie robi jej prawie nic, co ciekawe wieksze kuku robi jej StuG III B (ktory ma to samo dzialo). Czyli cholernie odczywalny jest brak Pz. III

. Gdzieniegdzie tylko schowany Pz. II potrafi sie naprzykrzec, ale do czasu az nie zostanie "wychwycony" - wiadomo to prawie "tekturowy" czolg
Niemcy nie maja szans na Krecie - O ile ludzie grajacy angolami potrafia sie zorganizowac i nie bagatelizowac slamazarnych Matild I, bo Matylda w rekach Niemcow (a czesto ona w nie wpada - np. na wzgorku z dzialami p-lot. kolo lotniska) to juz 20% wygranej. Jesli nie sciagnie sie szybko sprzetu z dzialem... traci sie szybko wzgorze i lotnisko... A wtedy spawnuja sie Pz. II i StuG III B. Wedlug mnie jedna z ciekawszych map, gdzie mozna stosowac najrozniejsze taktyki.
Nie wiem jak to dokladnie jest z nowym mappackiem, bo gralem tylko w bitwie o Korsun i pod Giza (mapka raczej sci-fi).
A jesli chodzi o OMG, to nie jest az tak zle z Niemcami, o ile wytworza sobie przewage... I oczywiscie nie bedzie uberpilotow po stronie aliantow

. Na tej mapie
musza wspolpracowac czolgi i piechota. Wogole flag w miescie i na moscie nie da sie zajac z czolgu. A gdy juz Niemcy sie usadowia w miescie a potem w kosciele, to juz ciezko jest je osbic aliantom - w kosciele snajperzy strzelajacy do spadochroniarzy, a w miescie i na moscie grupki z Panzerfaustami. Heh, i tu mozna sobie wyobrazic beznadziejnosc walk Anglikow o Arnhem

. Gdy sie przepusci Niemca choc na milimetr, to ma sie juz przesrane

.