Teraz jest 19 lis 2024, 07:25

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2003, 11:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
W końcu uruchomili węgierski G-FH 195.228.75.118:14567 - przez jakiś czas męczyli go battlegropem.

FH przy 64 graczach, to po prostu fantazja. Zdobywanie terenu metr po metrze, ubezpieczanie, okrążanie... Jak ktoś chce mieć niezapomniane przeżycia (albo zejścia ;) to polecam ten serwerek.

Mapki w większości standardowe - Bulge, Bocage, Kursk, Guadalcanal.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2003, 22:05 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
a ja tam widze bg0.9 :cry:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2003, 00:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Okota napisał(a):
a ja tam widze bg0.9 :cry:


Tam zmieniają co kilka dni - FH i wtedy jest 64/64 a potem BH i wtedy jest 0/64.

Grałem w BG na single playu - ładne mapki, ale niestety fizyka BF-a. Supermeni potrafiący wytrzymać kilka strzałów z CKM-u itd itp.

Coraz bardziej się przekonuję, że Niemcy w FH są trochę na mapach upośledzeni. Twórcy FH, przecenili chyba niemiecki sprzęt i na mapach standardowych: OMG, Bulge, Bocage, Charków niemcy nie mają szans na wyrównaną walkę. Jedynie pod Kurskiem jakoś sobie dają radę - tam alianci mają gorzej bo flagi mają krótki zasięg i panzerfausty sobie dają radę.
Nie widziałem by na Bulge wygrali niemcy. Alianci mają więcej sprzętu i to znacznie lepszego. Oprócz jednego tygrysa - reszta to złom.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2003, 02:15 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Jurgens, powiem Ci, ze Niemcy maja szanse wygrac wszedzie tam gdzie sa jednostki z Panzerfaustami 100 :D

Z tego co pamietam, to w zasadzie nie maja szans na Gazali... chyba, ze uberpilot steruje Stukasem. Matilda II, choc wolna potrafi zajac wszystkie flagi sama ;). Pz. IV nie robi jej prawie nic, co ciekawe wieksze kuku robi jej StuG III B (ktory ma to samo dzialo). Czyli cholernie odczywalny jest brak Pz. III :(. Gdzieniegdzie tylko schowany Pz. II potrafi sie naprzykrzec, ale do czasu az nie zostanie "wychwycony" - wiadomo to prawie "tekturowy" czolg ;)
Niemcy nie maja szans na Krecie - O ile ludzie grajacy angolami potrafia sie zorganizowac i nie bagatelizowac slamazarnych Matild I, bo Matylda w rekach Niemcow (a czesto ona w nie wpada - np. na wzgorku z dzialami p-lot. kolo lotniska) to juz 20% wygranej. Jesli nie sciagnie sie szybko sprzetu z dzialem... traci sie szybko wzgorze i lotnisko... A wtedy spawnuja sie Pz. II i StuG III B. Wedlug mnie jedna z ciekawszych map, gdzie mozna stosowac najrozniejsze taktyki.

Nie wiem jak to dokladnie jest z nowym mappackiem, bo gralem tylko w bitwie o Korsun i pod Giza (mapka raczej sci-fi).

A jesli chodzi o OMG, to nie jest az tak zle z Niemcami, o ile wytworza sobie przewage... I oczywiscie nie bedzie uberpilotow po stronie aliantow :P. Na tej mapie musza wspolpracowac czolgi i piechota. Wogole flag w miescie i na moscie nie da sie zajac z czolgu. A gdy juz Niemcy sie usadowia w miescie a potem w kosciele, to juz ciezko jest je osbic aliantom - w kosciele snajperzy strzelajacy do spadochroniarzy, a w miescie i na moscie grupki z Panzerfaustami. Heh, i tu mozna sobie wyobrazic beznadziejnosc walk Anglikow o Arnhem ;). Gdy sie przepusci Niemca choc na milimetr, to ma sie juz przesrane :P.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2003, 14:09 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
Czyli mówiąc skrótem FH ROX ;)

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2003, 14:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
HeLmUt napisał(a):
Czyli mówiąc skrótem FH ROX ;)

HeLmUt dlaczego masz Hind'a w stopce skoro tak bardzo FH ci odpowiada?
Nie żebym sie czepiał ale ja to odczytuje jako DC ROX :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2003, 20:24 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
Nie...to dlatego ze OFP Rox.

Ale to już inna bajka ;)

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2003, 23:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Jesli chodzi o równowagę, to nie widziałem nigdy zwycięstwa niemców na Bulge. Na Bocage od czasu do czasu - ale najczęściej przewagę mają allies.
Panzerfausty są dobre o ile nie można pozycji obstrzeliwywać z daleka i alianci są naprawdę nie zgrani.

Moim zdaniem twórcy plansz trochę przecenili sprzęt taki jak tygrys i jest naprawdę za dużo shermanów.

Jak gram na OMG, to mam wrażenie, że to nie alianci wylądowali w miejscu zgrupowania niemieckich jednostek pancernych, tylko alianci przeprowadzają atak klinem pancernym... Takie mam odczucia z gry.

Na początku gdy tylko pojawił się FH, to rzeczywiście tygrys imponował i sprawiał wrażenie potęgi. Teraz już nie jest taki niezwyciężony. Na dodatek jak go ktoś ukradnie, to klapa jest kompletna...

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2003, 05:27 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Na dodatek jak go ktoś ukradnie, to klapa jest kompletna...

Haha, po to sa wlasnie Panzerfausty 100...
A ta formacja jest chyba najlepsza jednostka w grze. Maja w lapie zarowno Pzfst'a (jednego, ale baardzo silnego) jak i Kar98.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2003, 20:49 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2003, 20:10
Posty: 35
Lokalizacja: WUWUAA - kabaty
jurgens napisał(a):
Na dodatek jak go ktoś ukradnie, to klapa jest kompletna...


Kiedys na OMG grupka ludzi, w tym ja, przeprowadzilismy prawdziwy aliancki desant na... baze wroga. Z 8 osob zapakowalismy sie do transportowca, polecielismy wysoko nad baze wroga i zrzucik. Bieremy wszystko co jest i spier...heh, Tiger stal nie ruszony. Axis przegralo sromotnie. Wlasnie takie akcje lubie najbardziej :wink: .

Wogole odbijanie tigera jest bardzo dobrym zagraniem patrzac na znaczenie strategiczne. Majac ta maszynke po swojej stronie zodbywa sie ogromna przewage nad wrogiem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2003, 20:59 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Taaa... Dlatego ja jestem przeciw spawn campingowi i tylko czekam az ludzie z FH to rozwiaza. W DoD sprawa byla prosta... tam byla tylko piechota, a wejscie na glowny spawnpoint przeciwnika koczyl sie smiercia od karabinu maszynowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2003, 01:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Wozu napisał(a):
Taaa... Dlatego ja jestem przeciw spawn campingowi i tylko czekam az ludzie z FH to rozwiaza. W DoD sprawa byla prosta... tam byla tylko piechota, a wejscie na glowny spawnpoint przeciwnika koczyl sie smiercia od karabinu maszynowego.


Powinno być jak z wyjściem poza obszar bojowy. Giniesz za nie wykonywanie rozkazów. To pozwoliłoby ograniczyć wielkość map.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2003, 04:16 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Tylko Dice nie wpadl na to i pewnie nie da sie tego teraz zakodowac w modzie :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2003, 01:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Jak nie wyjdzie ten mod w święta, to już chyba w ogóle nie bedzie gdzie grać.

Ostatnio jest w praktyce 1 serwer na którym jest pełna obsada.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2003, 02:10 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
jurgens -> Ale za to jaka obsada! :)... Choc dzis strasznie mnie denerwowaly nagle zmiany map na serwerze, 5 minut i kolejna mapa :(

Okota -> Wpadnij dzis tez na Norwegie 1942 ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL