Może i śmieszne, ale bardzo podoba mi się nowe rozwiązanie - zmniejsza dominację czołgów, zwłaszcza uniwersalniejszych czołgów niemieckich. Szczególnie da się to odczuć na starym tobruku, gdzie waliło się odłamowym na ślepo, a i tak zdejmowało się działa ppanc za nim się jeszcze je widziało. Teraz obrońcy faktycznie mają przewagę pozycji, bo po wyczyszczeniu z obsługi HE musisz się czołgiem zbliżyć na tyle by widzieć działo i trafić je bezpośrednio AP, lub HEAT. Szkoda że przy systemie "materiałów" BFa uniemożliwia to też niszczenie działa przy bezpośrednim trafieniu pociskiem HE.
Nie zauważyłem zmiany w działania "rozmywania", blur po bliskich trafieniach millsów dał mi się mocno we znaki wczoraj. Natomiast włoskie "bomba" są granatami zaczepnymi i mają mniejszy zasięg, a co za tym idzie efekt "rozmazania".
Mnie natomiast denerwował wczoraj brak paska życia w FH2. Co prawda nie z granatami ale przy zeskakiwaniu - bardzo częstym na tej mapie, zawsze ileś tam ci HP zabierze, no i przy którymś zeskoku "no more". Nie rozumiem czemu ma to służyć. Powinna być jakaś sygnalizacją stanu zdrowia postaci. Ja rozumiem, że pasek zdrowia nie wygląda najlepiej, albo że twórcy PR lubują się w takim "realizmie", ale tak niestety działa ta gra, że są HP i czasem włączanie się jęków postaci nie jest wystarczające, bo akurat zabraknie Ci jednego HP aby się włączyły, a mimo to "rana" jest już tak poważna, że zabija zeskoczenie ze schodków.
Niestety nic z płynnością gry nie sprawdziłem - bez zastrzeżeń całą noc. Ktoś na forum FH zasugerował wysokie obciążenie pamięci karty graficznej, no i mam pytanie, kto wytłumaczy lamie jak włączyć jej wyświetlanie w OSD Riva Tuner?