Teraz jest 28 lis 2024, 04:12

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 10 gru 2008, 21:28 
Offline

Dołączył(a): 9 lip 2007, 17:48
Posty: 23
Niestety zauważyłem, że wraz z nową wersją zwiększyły się wymagania sprzętowe gry. O ile w poprzedniej wersji mogłem grać na średnich ustawieniach tak teraz na najniższych nawet mi tnie :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 10 gru 2008, 21:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2007, 17:11
Posty: 98
Lokalizacja: Oświęcim
puras napisał(a):
Niestety zauważyłem, że wraz z nową wersją zwiększyły się wymagania sprzętowe gry. O ile w poprzedniej wersji mogłem grać na średnich ustawieniach tak teraz na najniższych nawet mi tnie :(


Zgodze się z tobą a miało być tylko lepiej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 10 gru 2008, 22:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
No niestety chyba macie rację bo też widzę częste problemy z płynnością gry mimo mocnego sprzętu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 10 gru 2008, 23:33 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Na których mapach i w jakich miejscach wam się tnie? Rzucę na to okiem, może jakieś statyki po zmianach są zbugowane i trzeba będzie na nie uważać przy tworzeniu map.

Stare mapy właściwie się nie zmieniły, na większości jest teraz mniej typów pojazdów, czy wręcz są mniejsze jak Gazala. Zmiany jakie zaszły dotyczyły głównie modeli kolizji, ograniczenia zróżnicowania typów pojazdów, renderowania roślinności, czy pewnych oszczędności w użyciu pamięci. Jednakże poza nową teksturą trawy reszta zmian niestety nie powinna mieć wpływu na wydajność po stronie klienta, a jedynie po stronie serwera oraz ograniczenia CTD.

Na swoim leciwym już GF 7600, Dual Core 2 GHz i 2 GB RAMu pod Windows 2003 R2, nie widzę żadnej różnicy. Z drugiej strony nawet z nowymi mapami nie mam problemu, więc dajcie znać gdzie macie problemy z płynnością gry. Moje stawienia jak niżej - takie same miałem dla 2.1:
Kod:
VideoSettings.setTerrainQuality 2
VideoSettings.setGeometryQuality 3
VideoSettings.setLightingQuality 2
VideoSettings.setDynamicLightingQuality 2
VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 2
VideoSettings.setEffectsQuality 3
VideoSettings.setTextureQuality 2
VideoSettings.setTextureFilteringQuality 2
VideoSettings.setResolution 1024x768@85Hz
VideoSettings.setAntialiasing Off
VideoSettings.setViewDistanceScale 1
VideoSettings.setVideoOptionScheme 3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 11 gru 2008, 00:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Ja mam dropy do >20 FPS na Tunis i Giarabub, w momentach gdy na servie jest ~64 graczy. Przerzucenie renderowania dzwieku z CPU na karte muz ani dorzucenie 1gb ram'u nie pomoglo :/ A 8600GTS wydaje mi sie ze wyrabia sie spokojnie... slowem: someting's rotten in the state of denmark.

Pozatym, jest o tym temat na forum FH, warto rzucic okiem:

http://forums.filefront.com/forgotten-h ... ssues.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 11 gru 2008, 00:37 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
No to nie wiele sprawdzę: albo coś z kodem sieciowym, a tego typu lagi miałem na Tunisie na serwerze FHW i FHT pierwszego dnia. Natomiast dźwięk na medium, karta Audigy 4, z Tobrukiem akurat nie miałem problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 11 gru 2008, 21:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Chyba najbardziej zwalona jest ta mapka Giarabub,czasami stojąc w pustym małym pomieszczeniu są ścinki dziwne braki płynności itp,zwykle pojawia się to po dłuższym czasie grania na tej mapce

te nowe systemy ranienia i działanie pocisków odłamkowych też są śmieszne,przedtem był blur gdy się oberwało a teraz jakaś beznadzieja jest i trudno się rozeznać czy jest się rannym czy nie,brak możliwości zniszczenia działa pociskiem odłamkowym to tez jakieś nieporozumienie,gdyby jeszcze obniżyli damage zadawane tym pociskiem to ok,ale teraz nawet 1% damage pociski odłamkowe nie zadają mimo bezpośrednich trafień :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 13 gru 2008, 17:53 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Może i śmieszne, ale bardzo podoba mi się nowe rozwiązanie - zmniejsza dominację czołgów, zwłaszcza uniwersalniejszych czołgów niemieckich. Szczególnie da się to odczuć na starym tobruku, gdzie waliło się odłamowym na ślepo, a i tak zdejmowało się działa ppanc za nim się jeszcze je widziało. Teraz obrońcy faktycznie mają przewagę pozycji, bo po wyczyszczeniu z obsługi HE musisz się czołgiem zbliżyć na tyle by widzieć działo i trafić je bezpośrednio AP, lub HEAT. Szkoda że przy systemie "materiałów" BFa uniemożliwia to też niszczenie działa przy bezpośrednim trafieniu pociskiem HE.

Nie zauważyłem zmiany w działania "rozmywania", blur po bliskich trafieniach millsów dał mi się mocno we znaki wczoraj. Natomiast włoskie "bomba" są granatami zaczepnymi i mają mniejszy zasięg, a co za tym idzie efekt "rozmazania".

Mnie natomiast denerwował wczoraj brak paska życia w FH2. Co prawda nie z granatami ale przy zeskakiwaniu - bardzo częstym na tej mapie, zawsze ileś tam ci HP zabierze, no i przy którymś zeskoku "no more". Nie rozumiem czemu ma to służyć. Powinna być jakaś sygnalizacją stanu zdrowia postaci. Ja rozumiem, że pasek zdrowia nie wygląda najlepiej, albo że twórcy PR lubują się w takim "realizmie", ale tak niestety działa ta gra, że są HP i czasem włączanie się jęków postaci nie jest wystarczające, bo akurat zabraknie Ci jednego HP aby się włączyły, a mimo to "rana" jest już tak poważna, że zabija zeskoczenie ze schodków. :?

Niestety nic z płynnością gry nie sprawdziłem - bez zastrzeżeń całą noc. Ktoś na forum FH zasugerował wysokie obciążenie pamięci karty graficznej, no i mam pytanie, kto wytłumaczy lamie jak włączyć jej wyświetlanie w OSD Riva Tuner?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 13 gru 2008, 21:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Jak coś wybuchnie obok to jest supression effekt czy jak go tam nazywają ale mi chodzi o ten blur po oberwaniu,kiedy obraz był zamazany i trza użyć opatrunek,tego nie ma już chyba w nowym patchu,są znaczniki czerwone na środku ekranu i chyba sporo dłużej da się żyć bez opatrunku mimo bycia rannym,przedtem po kilku sekundach nie użycia opatrunku się ginęło

trochę szkoda że przerobili Gazalę odejmując flagę południową,teraz spora część mapki pusta jest no i matyldy/valentiny mają wytrzymałość jak w pierwotnej wersji czyli waląc w przód z pzg ledwo cały zapas wystarcza by je zniszczyć,do tego zostawili jednego pzIII late,przedtem były trzy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 14 gru 2008, 00:26 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Nie wiem MK, u mnie wciąż wygląda to tak samo:
Obrazek
Dłuższego krwawienia też nie zauważyłem, ale to zależy jak się dostanie, a bez paska zdrowia trudno ocenić.

Ciekawe rzeczy piszesz o matyldzie i valentine - albo je wzmocniono, albo wszystkie rodzaje amunicji specjalnej osłabiono, bo jednym HEAT też nie da się jej zdjąć, z tego co do tej pory zauważyłem. Więc miło: uber amunicja dla i tak uber niemieckich czołgów to było dla mnie przegięcie.

Niemcom naprawili Pz4D, a Pz3J ma wzmocniony i uproszczony przedni pancerz - zniknęły wszystkie słabe punkty jak wizjer, KM, jarzmo armaty czy gąsienice. Potrzeba przynajmniej 75mm granta lub 6 funtówki - 2 funtówka nic mu nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 14 gru 2008, 22:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
update i mapka Pointe Du Hoc

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 15 gru 2008, 16:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2007, 17:11
Posty: 98
Lokalizacja: Oświęcim
MK napisał(a):
update i mapka Pointe Du Hoc

Przepiękna mapka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 16 gru 2008, 17:34 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2006, 02:38
Posty: 126
Lokalizacja: wawa
Calosc piekne i cacy,ale mam wrazenie ze karabiny w czolgach maja ciut za dobre zblizajace celowniki.Pare razy zdarzylo mi sie jezdzic ciezkim sprzetem i za cholere nie przypominam sobie aby byla tak potezna sila ognia na tak daleka odleglosc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 16 gru 2008, 17:52 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
stg.Olo napisał(a):
Pare razy zdarzylo mi sie jezdzic ciezkim sprzetem i za cholere nie przypominam sobie aby byla tak potezna sila ognia na tak daleka odleglosc.

I tak są osłabione w porównaniu do FH 0.7. Tam to były railguny trafiające w punkt - ujście z życiem piechoty na otwartej przestrzeni zależało jedynie od lamerstwa czołgisty :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 18 gru 2008, 18:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2007, 17:11
Posty: 98
Lokalizacja: Oświęcim
Wiecie może czy FH2 ( Battlefield 2 ) wykorzystuje dwa rdzenie procesora czy tylko jeden?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 88  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL