Teraz jest 25 lis 2024, 05:10

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 sty 2011, 21:35 
Offline

Dołączył(a): 28 paź 2005, 22:40
Posty: 5
Lokalizacja: Zielona Góra
od razu napiszę że interesuję się troszkę tematyką wojskową i uzbrojeniem.Bbc2 rzuca gracza w konflikt który dzieje się w niedalekiej przyszłości.Dostępna w grze broń istnieje naprawdę.Zapytacie dlaczego w "przyszłości"przecież te bronie istnieją,ano dlatego że XM8,AEK-971,AN-94 Abakan i jeszcze kilka nigdy nie weszło do podstawowego uzbrojenia poszczególnych armii, są to prototypy.Dziwię się zatem że znalazły się tam takie "dziadki" jak UZI,M60,M16,G3,Colt1911 przecież są nowocześniejsze konstrukcje np. MP-7,P-90,G36,M-4,HK-USP.Co mnie jeszcze dziwi to że niektóre sub-karabinki(ak74u,scar-L,xm8c) zostały przesiedlone do roli peemów, i zadają podobne do nich obrażenia, a strzelają przecież taką samą amunicją jak pełno wymiarowe karabinki szturmowe(nawet przy krótkiej lufie w sub-karabinkach pocisk pośredni na bliskim dystansie podziurawi kamizelkę kuloodporną-peemy(9mm) tego nie potrafią, wadą sub-karabinków jest mniejsza celność na dłuższych dystansach od pełno wymiarowych wersji i większy odrzut przy strzale)Dziwne że autorzy gry dając graczom spory arsenał broni nie pokusili się o podstawowe informacji o nich i potraktowali to po macoszemu, mnie to trochę razi.Mimo wszystko gra naprawdę fajna, czekam z niecierpliwością na Battelfield3 oczywiście on-line.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2011, 21:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2009, 21:13
Posty: 126
Powiem jedno.To jest tylko gra ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2011, 16:10 
Offline

Dołączył(a): 4 sty 2011, 15:59
Posty: 35
nie każdy strzał w głowę zabija
nie idzie zerwać gąsienicy czołgowi(tzn funkcjonuje ale nie śmiga :))
spadochron.
aha, to jest gra

btw dziewiętnaście jedenaście jest jeszcze wykorzystywany ;0 dziwie się, że nie wspomniałeś pana Garanda
jak widzisz w niektórych przypadkach chodzi o hmm "reputację" czy "renomę" broni, miło jest postrzelać jakimś klasykiem(brakuje tylko Colta Single Action Army- tak, Ocelot rlzz)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2011, 22:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2008, 22:08
Posty: 164
Lokalizacja: Sosnowiec
AN-94 został wprowadzony gdzieś na paru jednostkach w wojsku rosyjskim, ale go wycofali bo to był po prostu badziew a nie karabin :wink:

M-16 choć jest stary, dalej znajduje się na uzbrojeniu USMC, a M60 na jednostkach "niefrontowych" (zapomniałem nazwy:P).

Ogólnie tą grę robili na całkowite odpicowanie by się lepiej sprzedawała, a nie dla miłośników broni :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2011, 00:59 
Offline

Dołączył(a): 28 paź 2005, 22:40
Posty: 5
Lokalizacja: Zielona Góra
wiem wiem to tylko gra, ale jednak jest to jakiś "symulator pola walki" gdzie główny nacisk kładzie się na zwalczaniu piechoty, i twórcy gry dali nam graczom spory arsenał.Ponieważ w grze chodzi głównie o strzelanie to miałem nadzieje że będzie to najbardziej dopracowany szczegół. Wydaje mi się że lepiej już pod tym względem wypadał BF2 z małymi wyjątkami(P90, MP7 -kiepska celność,mały damage,f2000-celność)po prostu "kaliber" odpowiadał za obrażenia w poszczególnej broni. W BC2 jest tak 9mx19mm zadaje takie same obrażenia jak 9mx39mm,dalej 5.56x45=7,62x54mmi7.62x51mm???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2011, 13:32 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
Rozumiem mati że strzelałeś w realu i masz jakieś porównanie ?? :lol:
Bad Company 2 to tylko gra i bronie w tej grze mają zdecydowanie inne parametry niż ich realne odpowiedniki.
Bad Company 2 to tylko gra a nie jakikolwiek symulator jakiegokolwiek pola walki.
Bad Company 2 to tylko gra służąca rozrywce a nie pole ocen o realność ...
Koniec.

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2011, 15:27 
Offline

Dołączył(a): 4 sty 2011, 15:59
Posty: 35
tak mati wiemy, że się "znasz", zaraz założy temat jakiś fizyk/geolog czy geodeta i będzie rozprawiał o złych uszkodzeniach budynków/nielogicznych lejach w ziemi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2011, 19:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2008, 22:08
Posty: 164
Lokalizacja: Sosnowiec
mati79 napisał(a):
wiem wiem to tylko gra, ale jednak jest to jakiś "symulator pola walki" gdzie główny nacisk kładzie się na zwalczaniu piechoty, i twórcy gry dali nam graczom spory arsenał.Ponieważ w grze chodzi głównie o strzelanie to miałem nadzieje że będzie to najbardziej dopracowany szczegół. Wydaje mi się że lepiej już pod tym względem wypadał BF2 z małymi wyjątkami(P90, MP7 -kiepska celność,mały damage,f2000-celność)po prostu "kaliber" odpowiadał za obrażenia w poszczególnej broni. W BC2 jest tak 9mx19mm zadaje takie same obrażenia jak 9mx39mm,dalej 5.56x45=7,62x54mmi7.62x51mm???


Rozumiem o co Ci dokładnie chodzi i mnie to też denerwuje, gdyż też jestem trochę obklepany w uzbrojeniu 8)

Denerwuje mnie, że obie strony konfliktu mogą mieć na starcie bronie swoich przeciwników (czyt. Rosjanie mają np. XM8).
Druga rzecz to ta, że na np. AN-94 jest zamontowany jakiś kijowy amerykański ACOG zamiast optyki rosyjskiej.

Mnie też wielce razi potraktowanie tej gry po macoszemu :wink:
FeltHat napisał(a):
tak mati wiemy, że się "znasz", zaraz założy temat jakiś fizyk/geolog czy geodeta i będzie rozprawiał o złych uszkodzeniach budynków/nielogicznych lejach w ziemi


A może nie będziesz denerwować ludzi i naciśniesz taki czerwony krzyżyk w prawym górnym rogu? :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2011, 21:06 
Offline

Dołączył(a): 28 paź 2005, 22:40
Posty: 5
Lokalizacja: Zielona Góra
ok powinienem zmienić temat na: bronie w BC2 i obrażenie jakie zadają i dlaczego, nie czepiajcie się tego realu, wiem że to gra.Skoro twórcy tej gry dodali do niej tyle różnej broni,(większość z was zapewne nie wiedziała o istnieniu an94,aek971,9a-91... póki nie pojawił się BC2-skoro autorzy nadali jej takie cechy jak celność czy szybkostrzelność to mam prawo chyba wymagać on nich jakiś innych"realnych" cech.Wszyscy chyba graliśmy w BF2 i co by było gdyby MP5 miał takie samo damage jak AK101? tak właśnie jest w BC2 dlatego pytam dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2011, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
mati79 napisał(a):
ok powinienem zmienić temat na: bronie w BC2 i obrażenie jakie zadają i dlaczego, nie czepiajcie się tego realu, wiem że to gra.Skoro twórcy tej gry dodali do niej tyle różnej broni,(większość z was zapewne nie wiedziała o istnieniu an94,aek971,9a-91... póki nie pojawił się BC2-skoro autorzy nadali jej takie cechy jak celność czy szybkostrzelność to mam prawo chyba wymagać on nich jakiś innych"realnych" cech.Wszyscy chyba graliśmy w BF2 i co by było gdyby MP5 miał takie samo damage jak AK101? tak właśnie jest w BC2 dlatego pytam dlaczego?

Nie chcę być złośliwy, ale może powinieneś zapytać DICE? Skąd my mamy wiedzieć dlaczego autorzy nadali im takie a nie inne cechy i dlaczego jedne zadają większe obrażenia niż powinny, a inne wręcz przeciwnie. Ewentualnie w ramach protestu możesz zaprzestać kupowania gier wyprodukowanych przez studio DICE dopóki broń palna przedstawiona w ich grach będzie miała inne parametry niż w rzeczywistości. Kto wie, może Twój skromny protest odbije się szerokim echem na świecie i poruszy skamieniałe serca i umysły szwedzkich programistów i następnym razem bardziej się przyłożą do urealnienia rozgrywki (możliwe, że nie przełoży się to na grywalność, ale co tam).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2011, 22:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Trzeba zacząć od tego, że jeden celny strzał w twarz, w realu powinien wyeliminować przeciwnika z walki. W grze - nie dość, że trzeba strzelić kilka razy, to jeszcze mamy jeszcze jakieś głupie respy, przywracanie do życia kompanów, którzy w rzeczywistości mieliby zmasakrowane wnętrzności i masę innego badziewia.
Dlatego jestem zmuszony stwierdzić, że wobec powyższych argumentów, analiza sposobu oddania bądź nie oddania realizmu skutków zadawanych obrażeń przez amunicję różnego kalibru, w przypadku BC2, jest pozbawiona sensu. To jest gra, a nie symulator.
Tutaj liczy się zabawa i grywalność - choć biorąc pod uwagę masę bugów, nienaprawionych od bety, dzięki którym na TSie słychać coraz bardziej złożone wiązanki, można stwierdzić, że czasami nie jest to zbyt wesoła zabawa. Trzeba też zwrócić uwagę na to, na co nie muszą zwracać uwagi twórcy gry - ich celem jest stworzenie produktu, który odniesie sukces komercyjny - i tak się stało. Gry są tworzone dla graczy, a nie dla konkretnego gracza, mającego konkretne wymagania. Zawsze znajdą się osoby, którym nie wszystko się spodoba - a nie ma sensu sobie tym zaprzątać głowy, bo stada programistów nie wyżywi kilku fanów.
Jeśli w grze nie umieszczono tak podstawowej funkcji jak przycisk pozwalający na wyjście do menu od razu po zakończeniu rundy, bez konieczności tracenia czasu na wczytanie kolejnej mapy, trudno wymagać, aby XM8 medyka zadawał takie same obrażenia jak XM8 szturmowca - tu liczy się podział na zasadzie - szturmowiec - mag koło 30 kulek i takie obrażenia, medyk - 100 kulek i inne obrażenia.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2011, 09:10 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
Mati79
Ja biegałem z PKM i RPK i uwierz mi, naprawdę kiepsko strzela się z nich "z ręki" Ich celność przy takim strzelaniu jest mocno dyskusyjna. Z SWD kiedyś próbowałem strzelać ala Rambo, z biodra , w dodatku oddając strzał za strzałem ...
Siniaki 2 tyg mi schodziły ...

Ja przynajmniej mam pojęcie jak większość tych broni strzela w rzeczywistości ale nie pomstuję nad tym co zrobili programiści z DICE.Dla mnie to tylko gra, przy której odprężam się po ciężkim dniu.
Tylko gra.

Uproszczona do granic możliwości, niewiele mająca wspólnego z rzeczywistością .



PS
Jeśli ktoś chce porównywać BC2 do symulatora pola walki to proponuje mu mały eksperyment.
Proszę założyć plecak z obciążeniem circa 40-50 kg, do rąk chwycić ok 12 kg kawał metalu( tyle ok waży PKM z amunicją) i przebiec się z pięćset metrów ...
Potem porównajcie to z grą :)

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2011, 09:29 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
@up
Czlowieku, przeciez zawalu dostane po 50m...
I jeszcze wskoczyc przez okno do budynku, walnac kosa 3 gosci, rzucic granat, walac hs z rpkm do gosci 120m ode mnie...
http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C4%99czn ... _maszynowy

Dla mnie jako gracza istotne sa: widoczne roznice miedzy poszczegolnymi pistoletami maszynowymi, karabinami, karabinkami czy tez subami itp.
Sa one wyczuwalne - w strzelaniu, odrzucie itd.
To, ze nie sa one oparte na realizmie, i normalnym zastosowaniu broni, widac na shutgunach, zamienionych w snajperki...
Nie wspominajac o gosciach uciekajacych jak kroliki po kilku strzalach z dziala glownego czolgu...

To tylko gra :lol:

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2011, 12:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sty 2011, 11:46
Posty: 12
Lokalizacja: Lublin
Orenos napisał(a):
Powiem jedno.To jest tylko gra ;)


+1, dokładnie. Liczy się dynamika rozgrywki i balans pomiędzy poszczególnymi rodzajami broni. :))

Jest mnóstwo różnic pomiędzy wirtualnym strzelaniem, a strzelaniem w rzeczywistości. Ba, jest mnóstwo różnic w sposobie poruszania się, nie mogę sobie wyobrazić, żeby żołnierz z ok. 50 kg ekwipunku na sobie był w stanie podskoczyć. ;)

Jeśli interesuje Cię rozgrywka maksymalnie realistyczna i masz paru chętnych znajomych do pogrania to polecam Armę II i dodatki. Po instalacji modów (np. ACE2 - Advanced Combat Enviroment) masz realizm do bólu. :] Od faktu, że strzelając z biodra nie idzie w nic trafić, poprzez realistyczny opad pocisku, wiatr działający na trajektorię lotu, możliwość ustawiania poprawek na celownikach optycznych, pociski smugowe, ogromny, bardzo szczegółowo dopracowany arsenał itp. itd.

http://www.youtube.com/watch?v=tQDhI5sV ... re=related

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2011, 13:05 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Swoja droga, ca. 2 lata temu czytalem o kamizelkach i helmach oddajacych realizm gry, poprzez... zadawany bol grajacemu w momencie trafienia... :lol:
http://tngames.com/

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL