Teraz jest 25 lis 2024, 05:59

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 mar 2010, 12:53 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007, 21:27
Posty: 2385
Lokalizacja: Pyrlandia
zbig1972 napisał(a):
Ja też już chwile pograłem i sądze że BC2 nie będzie miało takiej spektakularnej przyszłości takiej jak Battlefield2.


Przecież to nie następca BF2 tylko raczej uzupełnienie lini BF.

zbig1972 napisał(a):
1. Po pierwsze mam łącze 6Mb/s a na wgranie serwerów musze czekac minutę, albo i dłużej.
2. Co to za żołnierz, który nie może się położyć. To duży bład EA - ogranicza on swobodę na polu walki.


Normalny żołnierz ...
Wkurzały mnie masy leżących camperów.
Dobrze że, to zlikwidowano.

zbig1972 napisał(a):
3. Brak funkcji Komendanta. Przecież ten rodzaj taktyki sprawował się super.


Taa, artyleria na spawny i grad aut i zaopatrzenia ...
Jest czysty fun i o to chodzi.

zbig1972 napisał(a):
4. Brak Voice jest po prostu przekreśleniem możliwości wspólnego planowania misji z drużyną.


Lewy Alt albo ekipa na Mumblu lb TS

zbig1972 napisał(a):
5. Brak możliwości latania myśliwcami, brak lotnisk.


Będzie to w następcy BF2 jakim będzie ... BF3.

zbig1972 napisał(a):
6. A gdzie i dokąd w tej grze mozna przemieszczać się motórówkami?


Do celu i gdzie sobie wymarzysz. :D

zbig1972 napisał(a):
7. Po co na pełnym morzu stoją okręty jak nie można prowadzić na nich operacji wojennych?


Taka bitmapa i tyle :)

zbig1972 napisał(a):
8. Co się stało z systemem medali i orderów?


Masz piny/szpilki i blachy :)

zbig1972 napisał(a):
9. Brak komuniakacji pod klawiszem "Q" - teraz to poprostu trzeba wszystko napisać ręcznie, a to zajmuje czas i zanim coś dłuższego napiszesz do drużyny to juz jesteś trup.


Poczytaj sobie o sławnej literce "Q" jak się jej używa w BC2.

zbig1972 napisał(a):
To wszystko powoduje, że w grze nie czuje się ducha współpracy drużonowej. Każdy gra dla siebie. I dlatego na jednej planszy robi się 32 snajpów, nikt nie walczy o rozwalenie stacji, bo po co? Mechanicy nie maja wtedy kogo reperować, więc walą do siebie z "rur" A największa frajdę mają medycy jak w tej kupie snajpów biegają i ciągle ich podnoszą. W BC2 zapomniano o duchu walki, logistyce, drużynowości. A to pedem zmierza do katastrofy.


Na serwerach BF 2 też najdziesz takich nie ogarniętych graczy.
Oczekiwałeś po BC2 że będzie kontynuacją BF2 a tak naprawdę to całkiem inna gra.
Moim zdaniem, BC2 jest grą która, bardziej premiuję grę zespołową niż BF2 ale niestety w każdej grze znajdzie się stado noobków które zepsują radość gry.
I to jest całkowicie niezależne od tytułu gry ...

_________________
Nie pomagam przez PW. Od tego jest forum.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2010, 15:00 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2006, 02:38
Posty: 126
Lokalizacja: wawa
Pierwsze wrazenia FFA niczym sie nie roznia od poprzednich wersji Battlefieldow FFA.
Ogolnie pojety Team Play przeklada sie na formulke-nabic jak najwiecej punktow bez ogladania sie za siebie.Ot po prostu strzelanka aby postrzelac wokolo :)).
Oczywiscie do grafiki nie ma co sie czepiac bo faktycznie jest niezla a aktywne srodowisko nadaje jako taki realizm pola walki.
Sama konstrukcja map ma duzego plusa bo przypomina tryb FBF wiec nie ma sytuacji ze nagle wszystkie punkty zajete przez 1 gracza co polecial smiglem na wycieczke.
Nie mowie ze to bylo zle tylko po prostu wiekszosc miala to w d.... ze ktos nam tyly zajal i przegralismy cala runde.
Powtarzajaca sie historia z ambicja graczy O WYGRANIE RUNDY powtarza sie jak mantra hindusa :))
Karkand w B2 - spam granatow na 1 flage i ani kroku do przodu
Camp w B2142- lezymy supportem z UAV i sieka z ckm
BC2 -z 12 osobowego teamu 8 gra snajperem normalnie wojna obleznicza.
Kazda mapa praktycznie jest to pojedynek snajperski,wiem ze jest to klasa wojskowo prestizowa bardziej niz jakies mieso armatnie,ale ta gra polega na tym aby wygrac atak.
Usmialem sie z kolegi patrzac mu przez ramie jak jakims dziwnym sposobem znalazl sie na osniezonej gorce(lag byl niezly wiec nikt nie widzial) i pojechal z noza 7 snajperow,kleczacych rowno jak swiniaczki na rzez.
Sprawdza sie to co przewidywalismy jeszcze przed pokazaniem sie tej gry ze calosc bedzie sie w wiekszosci opierac na jeszcze wiekszej liczbie unlockow,gadzetow i roznego rodzaju blyskotek do zdobycia.
Dlatego tez wiele zalezy od ludzi ktorzy graja w to gre czy wlasnie te punkty statsow nie przyslonily im widnokregu.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2010, 15:42 
Offline

Dołączył(a): 12 mar 2010, 08:21
Posty: 6
Imo brak leżenia wcale nie jest minusem, nie potrafie sobie wyobrazic sytuacji kiedy kilku snipów staje sie nie do ustrzelenia po schowaniu w jakichs krzakach, np. w Lagunie.

Czy Wy tez macie takie wrazenie że łatwiej jest przyfragować z broni mechanika niz szturmowca?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2010, 16:09 
Offline

Dołączył(a): 30 sty 2010, 23:34
Posty: 16
mam pytanie ostatnio na serwie na tabeli wynikow moja ranga mrygala w animacji od 1lvla do 60. co to mialo znaczyc?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2010, 16:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
towarzyszwasyl napisał(a):
mam pytanie ostatnio na serwie na tabeli wynikow moja ranga mrygala w animacji od 1lvla do 60. co to mialo znaczyc?

To błąd gry.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2010, 21:19 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 6 mar 2010, 21:38
Posty: 131
Nie wiem jak wam, ale mi się podoba bardzo to, że można biegać bez końca =) Przynajmniej nie ma takiego czegoś jak w BF2 że biegniesz biegniesz i nagle słyszysz ten irytujący dźwięk zmęczonego wdechu...i musisz czekać i czekać....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2010, 22:24 
Offline

Dołączył(a): 30 sty 2010, 23:34
Posty: 16
NoAim napisał(a):
towarzyszwasyl napisał(a):
mam pytanie ostatnio na serwie na tabeli wynikow moja ranga mrygala w animacji od 1lvla do 60. co to mialo znaczyc?

To błąd gry.



kurde, ja myslalem, ze jestem jakims kozakiem i w ogole.

@up
tak to jest fajne, bo na tych duzych mapkach troche wkurzajace byloby swinskie truchtanie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2010, 22:33 
Offline

Dołączył(a): 2 mar 2010, 04:19
Posty: 251
stg.Olo napisał(a):
BC2 -z 12 osobowego teamu 8 gra snajperem normalnie wojna obleznicza.
Kazda mapa praktycznie jest to pojedynek snajperski,wiem ze jest to klasa wojskowo prestizowa bardziej niz jakies mieso armatnie,ale ta gra polega na tym aby wygrac atak.
Usmialem sie z kolegi patrzac mu przez ramie jak jakims dziwnym sposobem znalazl sie na osniezonej gorce(lag byl niezly wiec nikt nie widzial) i pojechal z noza 7 snajperow,kleczacych rowno jak swiniaczki na rzez.


szkoda że nie zastosowali bardzo fajnego rozwiązania z OF:DR ( jako całośc kiepska gra ) tam był podział na teamy pod względem taktyki , był sniper team ( 2x sniper , asault , medyk ) , asault team ( 2x asfalt , medyk , p-panc ) , p-panc team ( 2x p-panc , asfalt i medyk ) i tak dalej moim zdaniem świetnie by to sie sprawdziło w BC2 , nie było by wtedy 80% sniperów i medyków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2010, 22:53 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2010, 17:57
Posty: 30
gladky napisał(a):
szkoda że nie zastosowali bardzo fajnego rozwiązania z OF:DR ( jako całośc kiepska gra ) tam był podział na teamy pod względem taktyki , był sniper team ( 2x sniper , asault , medyk ) , asault team ( 2x asfalt , medyk , p-panc ) , p-panc team ( 2x p-panc , asfalt i medyk ) i tak dalej moim zdaniem świetnie by to sie sprawdziło w BC2 , nie było by wtedy 80% sniperów i medyków

A Ci co grają tylko snajperem w bc2? np. ja, i może inni. I nie załapią się akurat ? to co mają później zrobić? Szukać nowego serwera? Czekać aż padnie nasz z zespołu snajper? Grałem w OPF:DR, tylko że tam ludzi nie ciągnęło aż tak bardzo do snajpenia, to miałem duże szanse aby sobie postrzelać na duży dystans. Powiem że bardzo lubię grać snajperem, i żadna inna klasa mi nie przypadła do gustu. Minęło dopiero 2 tygodnie, to trochę mało, ale na pewno większość snajperów zmieni się, zamiast snajpić może będą grać medykiem itp. Tylko mi nie piszcie że jestem jako snajper bezużyteczny dla teamu, że powinienem zacząć grać medykiem czy asfaltem itp, dla mnie walka na bliski dystans to nie dla mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2010, 23:15 
Offline

Dołączył(a): 2 mar 2010, 04:19
Posty: 251
shooter_ napisał(a):
A Ci co grają tylko snajperem w bc2? np. ja, i może inni. I nie załapią się akurat ? to co mają później zrobić? Szukać nowego serwera? Czekać aż padnie nasz z zespołu snajper.


ja niestety wychodze z takiego serwera gdzie dołączyłem sie do teamu z 3 sniperami , siedzącymi 10 m od respa na "gorączce "
a nie było miejsca w innej drużynce


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2010, 00:14 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 6 mar 2010, 21:38
Posty: 131
gladky napisał(a):
3 sniperami , siedzącymi 10 m od respa na "gorączce "


Jeżeli to strona defenderów to chyba nie jest to tragiczne rozwiązanie ;d
Rzecz się zmienia jeżeli to zdarzyło się po stornie atakujących hah ;d

Ale z drugiej strony, nawet strona atakująca powinna mieć wsparcie snajperów (właśnie jedna drużyna składająca się tylko ze snajperów - czyli MAX 4 snajperów na team atak/def ;d)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2010, 12:24 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2006, 02:38
Posty: 126
Lokalizacja: wawa
Podzial na tylko 4 klasy zmienil troszke uklad silowy tej gry.
Sprawa snajpera ma tu odnosnik z ktorego zaczerpnieto pomysl zwiadowcy czyli moda FH2,tam rowniez bylo dosyc sprawnie rozwiazane wykorzystanie klas,po prostu byl limit na kity.
Nie napisalem ze snajper jest be,tylko ze jak ich jest 80% w teamie to po co sie meczyc probujac wygrac jakas mape?.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2010, 13:27 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2009, 10:58
Posty: 159
stg.Olo napisał(a):
Nie napisalem ze snajper jest be,tylko ze jak ich jest 80% w teamie to po co sie meczyc probujac wygrac jakas mape?.


Liczba snajperow nie jest problemem - w przypadku, gdy polowa zespolu to INTELIGENTNI snajperzy/zwiadowcy, dalej mozliwe jest sukcesywne zdobywanie Mcomow - czesc lapie shotguna i z motion minami podklada i oslania stacje, natomiast kilku oslania ich snajperkami + ostrzalem artyleryjskim. To jest jeszcze do przelkniecia.

Niestety, dzisiaj trafilem na jakiegos snajpera-idiote. Mianowicie na Valparaiso zaczail sie za betonowa skrzynka na respawnie nr 2, przy czym druzyna walczyla o respawn nr 4... Byl on kompletnie nieuzyteczny dla druzyny, bo nawet kolo takiego spawnowac sie nie dalo, pomijajac to, ze w ciagu calej walki z takiej odleglosci ustrzelil az 2 (!) wrogow. No, ale pewnie moze szczycic sie mianem Mistrza Snajperow, bo kogos ustrzelil z polowy mapy :|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2010, 15:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2010, 16:06
Posty: 214
Lokalizacja: 071
Narzekacie na snajperów/kamperów, siłę m60, noob teamy, nie zbalansowane teamy itd, itp. Grałem już w kilka fps sieciowych i takie sytuacje to STANADRD. Grając ffa nie możesz spodziewać się teamplay. Większość graczy chce tylko nabicia statystk, unlocków itd itp, jak najmniejszym nakładem:

1. Jest różnica pomiędzy snajperem a kamperem. Klasa recon może dużo zdziałać dla drużyny, a kamper posiedzi sobie na spocie i kładzie laskę na to co się dzieje.
2. Gracze ffa są nastawieni na punkty, nie wiedzą co to base rape, spawn killing, a najlepiej żeby było 2x więcej naszych.
3. Winisz kogoś że nie ogarnia gry, rozwala się helikopterem itd? TY pewnie pierwszego dnia grania w fps po sieci byłeś odrazu PRO.
4. Asfalt zły - bo spamuje granatami, medyk zły - bo nabija sobie punkty i ma m60, recon zły bo kampi. Zostawić tylko inżyniera, wszyscy będą happy!! :o

Prawie każda gra fps po sieci ma podobne bolączki. Więc to wina gier czy przeciętnego gracza?

_________________
i72600k@4.4@mugen3//4x4KHX@1700//580GTX.DCII@820/1800/4400//ASUSZ68PRO//2xOCZ120V2.R0//2xWDCB1T.R0//bq!800W//yesico-openair//MS-SW-X6//rzr-lchs(ref)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2010, 17:42 
Offline

Dołączył(a): 3 wrz 2003, 14:06
Posty: 371
inzynier jest be bo ma gustawa ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL