Jestem snajpem dla ktorego max odleglosc do wroga odmierza moj mortar, min odlegosc to moj noz (pistoli nie uzywam raczej).
Nie podoba mi sie akcja z ograniczaniem na pale snajpow na serwach, jak i innych klas:
[Yossarian] napisał(a):
Dodam bo zapomnialem:
Chat, niestety jest on potrzebny przynajmniej przez 1min gry, zeby przeczytac rules na forum, zeby sie nie zdziwic, tak jak ja:
[Yossarian] napisał(a):
MichelCat napisał(a):
Ale widzę jest limit wojaków danej klasy, tylko tutaj admini muszą to robić z głową, by nie było takiej jatki jak na BF2 Project Reality, gdzie nieraz bili się o pozyskanie klasy recon lub innej.
a wyglada to tak:

zabija zanim jest komunikat... chyba lekka przesada...

czyli nawet nie wiesz za co giniesz i na co zmienic...
Jeno jak dla mnie, wolabym miec info z gry na lewo a czata na prawo.
Poza tym, uwazam, ze patch ten jest na 0 dla gry, tu naprawil tam napsul, tu dodal tam ujal. To tak jak nowe stare mapy w grze

xmariusz napisał(a):
dzis gralem na fajnym serverze, jak ktos wybieral snajpera to od razu ginal :p
W twoim wypadku zapytam, jak ci leci z 40mm granatnikiem

, moze podac ci namiar na server z banami za uzywanie, zebys sie kiedys nie pomylil i nie poczuw przyplywu energi po smierci z nie do konca znanej przyczyny?
Dodam, ze trafianie 'w kostke' na hc to przeszlosc dla snajpow(bez ammo magnum), natomiast 40mm lub cg to waciaz norma, i te 'uswietnione' m60 lub inne wymiatacze czy abakany - czego nie rozumiem, poniewaz, przwewarzajaca liczba serwow to softy i mixy...
Co do roznic hc / softy, zauwazylem, ze najwiecej problemow ludzie maja z brakiem mapy... a nie z sila postrzelen...
Tak naprawde, odlegosc dla snajpa od 'centrum' walki nie jest istotna, jedynie jego ogarniencie:
jak reaguje na ruchy wlasnych, czy potrafi dobrze swoich oslonic, wylapac wrogow i nie dac kampic po swoim terenia.
To tak ad hoc, co mam do powiedzenie
