qwakaer napisał(a):
To proszę, wytłumacz mi czemu VIP hacki do MW2 są banowane (czyt. wykrywalne), a do np. BF2142 (gdzie jest PB) był JEDEN ban na VIP hacku (teraz patrzę na "pewnego" VIP hacka, na jednego z najpopularniejszych.
Jeżeli BC2 będzie chroniony tak jak 2142 i/lub 2, to zapewniam was że wpadka VIP hacka zdarzy się raz na dosłownie milion.
Kolega brajanpl wytłumaczył to dostatecznie. PB i VAC działają na podobnych zasadach.
Nie wiem gdzie znajdujesz informacje że "VIP" hacki w przypadku VACa są banowane częściej niż w przypadku PB.
Masz jakieś wiarygodne statystyki? Do połowy (jak nie więcej) forów cheaterskich nie ma dostępu choćby dlatego że trzeba zapłacić aby taki dostęp uzyskać. Co więcej jeżeli do takiego hacka masz dostęp publiczny to siłą rzeczy nie jest to "VIP" hack jak to ładnie nazywasz.
W sumie już argumentem przemawiającym przeciwko Twoim twierdzeniom jest choćby wrzawa jaka się podniosła gdy podano inf. że MW2 będzie chronione przez VAC a nie PB. Gdyby było to lepsze rozwiązanie nie było by takiego płaczu. Chodziło o to właśnie że PB ma taką przewagę na VACem że ma rozwiniętą społeczność antycheaterską (PBBans, GGC itp.) To w sumie dzięki nim trole mają utrudnione życie. Gdyby tak nie było to nie dochodziło by do ciągłych ataków DDos na ich serwery. Ani PB ani VAC nie są doskonałe i nie można rozsądzać który jest lepszy. Jeden i drugi ma swoje wady. VAC zasadniczo chroni mniej gier i to może być powodem tego iż (jak twierdzisz) jest więcej banowanych "VIP" hacków. Twórcy VACa mogą się po prostu skupić nad daną grą i poświęcić więcej czasu nad usprawnieniem oprogramowania.
Z resztą jest jak jest i do chwili gdy EA nie poprawi kwestii guidów z BC2 a twórcy PB nie rozwiążą odwiecznego problemu ze screenami to nic się nie zmieni.
Zasadniczo należy ubolewać nad głupotą ludzi którzy korzystają z płatnych hacków. "Biedni" nie wiedzą jak twórcy na nich zarabiają i nie mówię to o kwocie którą się płaci za hacki. Ale to już inna historia