Teraz jest 23 lis 2024, 02:06

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 sty 2010, 12:13 
Offline

Dołączył(a): 20 paź 2006, 15:03
Posty: 28
Lokalizacja: Bydgoszcz
U mnie wszystko chodzi idealnie , wszystko na high w rozdziałce 1920x1200 , gra jest moim zdaniem niesamowita , mogli by dopracować jedynie ustawianie czułości myszki , bo obracanie wieżą czołu bardzo długo trwa . Poza tym super .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 12:18 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2006, 13:26
Posty: 656
Lokalizacja: Starachowice
Aligatorr napisał(a):
U mnie wszystko chodzi idealnie , wszystko na high w rozdziałce 1920x1200 , gra jest moim zdaniem niesamowita , mogli by dopracować jedynie ustawianie czułości myszki , bo obracanie wieżą czołu bardzo długo trwa . Poza tym super .


Na co komu taka informacja jak nawet nie podasz jaki masz sprzęt?

_________________
Obrazek
PL4FC- | www.pl4fc.net | #PL4FC @ Quakenet


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 12:27 
Offline

Dołączył(a): 20 paź 2006, 15:03
Posty: 28
Lokalizacja: Bydgoszcz
Daszek napisał(a):
Aligatorr napisał(a):
U mnie wszystko chodzi idealnie , wszystko na high w rozdziałce 1920x1200 , gra jest moim zdaniem niesamowita , mogli by dopracować jedynie ustawianie czułości myszki , bo obracanie wieżą czołu bardzo długo trwa . Poza tym super .


Na co komu taka informacja jak nawet nie podasz jaki masz sprzęt?


Sprzęt normalny , win7 32 , AMD 4 rdzenie , taktowany 3,5 GHz, 4 G ramu , karta GTX 295


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 12:31 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2006, 13:26
Posty: 656
Lokalizacja: Starachowice
Czy ja wiem czy normalny... raczej bardzo mocny.

_________________
Obrazek
PL4FC- | www.pl4fc.net | #PL4FC @ Quakenet


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 12:34 
Offline

Dołączył(a): 29 sty 2010, 15:51
Posty: 2
Witam. Wszyscy porównują Bad Company 2 z BF2, zwróćcie uwagę że nie jest to następca starego BF'a, więc będzie zdecydowanie się różnić. Z informacji w necie można doczytać się że są już w zaawansowanej produkcji Battlefilda 3
Bad Company jest grą przeniesioną z konsol i będzie zdecydowanie nastawiona na dynamikę, której nie można nic zarzucić.
Dodam że pasuje mi że nie ma możliwości leżenia i poza kilkoma wadami jest dość dobrze zbalansowana, choć przyznam ze z czasem gdy gracze stają się ''PRO'' wychodzą dopiero wady np. heli w dobrych rękach (nie piszę tu o sobie, odczułem to na własnych pikselach).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 12:35 
Offline

Dołączył(a): 29 sty 2010, 15:17
Posty: 10
Aligatorr napisał(a):
U mnie wszystko chodzi idealnie , wszystko na high w rozdziałce 1920x1200 , gra jest moim zdaniem niesamowita , mogli by dopracować jedynie ustawianie czułości myszki , bo obracanie wieżą czołu bardzo długo trwa . Poza tym super .


A jak bys chcial obracac wieza czolgu? tak jak myszka przy 3500dpi? wlasnie ardzo dobrze ze tak wolno.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 12:41 
Offline

Dołączył(a): 20 paź 2006, 15:03
Posty: 28
Lokalizacja: Bydgoszcz
cezeter napisał(a):
Aligatorr napisał(a):
U mnie wszystko chodzi idealnie , wszystko na high w rozdziałce 1920x1200 , gra jest moim zdaniem niesamowita , mogli by dopracować jedynie ustawianie czułości myszki , bo obracanie wieżą czołu bardzo długo trwa . Poza tym super .


A jak bys chcial obracac wieza czolgu? tak jak myszka przy 3500dpi? wlasnie ardzo dobrze ze tak wolno.


Przyznam Ci rację , większy realizm , w rzeczywistości tak jest , ale w grze nie zawsze się o tym pamięta , wiadomo "podniecenie" , trzeba się przestawić na troszkę inny "tor" niż dotychczasowe BF-y.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 12:42 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2010, 23:20
Posty: 15
A czy nie uważacie, że grafika nawet na high detalach + rozdzielczość 1680x1050 wygląda jak na te czasy ochydnie?

Ciągle mam nadzieje, że gra się ustabilizuje z biegiem czasu, zoptymalizuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 12:55 
Offline

Dołączył(a): 20 paź 2006, 15:03
Posty: 28
Lokalizacja: Bydgoszcz
gawin1993 napisał(a):
A czy nie uważacie, że grafika nawet na high detalach + rozdzielczość 1680x1050 wygląda jak na te czasy ochydnie?

Ciągle mam nadzieje, że gra się ustabilizuje z biegiem czasu, zoptymalizuje.



Ohydnie napewno nie wygląda , jest super , dziwię się , że na sprzęcie jaki posiadasz masz takie złe odczucia jeśli chodzi o grafikę gry. Może nie do końca wszystko pracuje u Ciebie w maszynie jak należy , sprawdź .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 12:56 
Offline

Dołączył(a): 29 sty 2010, 15:17
Posty: 10
gawin1993 napisał(a):
A czy nie uważacie, że grafika nawet na high detalach + rozdzielczość 1680x1050 wygląda jak na te czasy ochydnie?

Ciągle mam nadzieje, że gra się ustabilizuje z biegiem czasu, zoptymalizuje.


Musisz wziasc pod uwage to ze gra oferuje destrukcyjne srodowisko i programisci musieli isc na kompomis jesli chodzi o grafike. Jesli gra by wygladala jak nowy cod, miala taka sama ilosc detali + destrukcje to podejrzewam ze zalecane wymagania byly by minimalnymi (jak nie lepiej). A pozatym pamietaj ze grafa to nie wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 13:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2010, 11:49
Posty: 43
Lokalizacja: Koszalin
Mam pytanie... opanowal ktos joystick w BC2? Probowalem na przykladzie tego sterowanego helikopterka... ale jak zaczynam mieszac w konfigu jest zaczynaja sie dziac dziwne rzeczy :D.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 13:25 
Offline

Dołączył(a): 7 sie 2009, 23:47
Posty: 3
Mapa jak dla mnie za jasna.

Zniknęły wam staty w profilu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 13:31 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2010, 16:59
Posty: 19
...co do jakości grafiki to w sumie też się troszkę rozczarowałem ..ale to chyba wina braku filtrowania tekstur...tak mi to wygląda i też tak gdzieś chyba już ktoś pisał ..brak AA aż tak bardzo się we znaki nie daje. co do płynności t ojak nie ma lagów jest rewelka

[edit]
bylbym zapomniał:

procek: C2Quad Q6600@2.4Ghz
ram: Patriot 4GB 800Mhz 4-4-4-12
grafika: nvidia GTX260

gram na high detal


Ostatnio edytowano 30 sty 2010, 13:34 przez imYOURkiller, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 13:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2003, 13:53
Posty: 293
Jak widzę co do grafiki zdania podzielone, jednym się podoba innym mniej, jak dla mnie grafa jest ewidentnie gorsza niż w MW2, ale w pełni usprawiedliwiam to dwiema rzeczami. Po pierwsze to co pisze cezeter, system destrukcji i wielkość map wymusza pewne kompromisy, a po drugie mapa też może nie być zbyt reprezentatywna, co byście powiedzieli o grafie MW2 grając tylko na Afganie?
Zobaczymy jak będzie wyglądało coś w bardziej miejskich klimatach.
Co do klas za wcześnie pisać, ludzie pograją, nauczą się korzystać z zalet każdej klasy i wszystko może się odwrócić do góry nogami, w pierwszy dzień pisali, że mapa jest nie wyważona, bo broniący zawsze wygrywają, wczoraj już miałem chyba więcej zwycięstw w ataku niż obronie, za parę dni będzie płacz, że team randomów nie jest w stanie się obronić przed jednym zgranym sqadem.

_________________
'A true warrior trains for battle, but prays for peace'


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 13:36 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2010, 16:59
Posty: 19
szczególnie ohydnie wygląda plansza końcowa, a te lecące samoloty to jakby nałożone graficzki jakieś były a nie renderowane obiekty

PS. ja znów zaraz po uruchomieniu bety w pierwszy dzień ...jakoś trafiłem na taki serwer że wygrywaliśmy wszystkie ataki ..i przegrywaliśmy wszystkie obrony LOL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL