Teraz jest 22 lis 2024, 06:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 cze 2013, 10:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Przeciez już w trójce miało tego zdzierstwa nie być O.o Więc po co z tym tutaj wracają, mam nadzieję, że do pełnej wersji to zniknie lub, że jest to najzwyczajniej w świecie zwykły błąd. Z resztą... jak oni by chcieli takim pociskiem kierować :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2013, 11:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2011, 20:31
Posty: 346
Kurcze, coraz więcej fajnych elementów, dzięki którym, ta giera może być rewelacyjna: tryb obserwatora (o ile w parze ze sprawnym systemem banowania hakerów/glitcherów/noobów z makro), strzelanie podczas pływania i nurkowanie, marnowanie niewykorzystanej amunicji po przeładowaniu magazynku, przygwożdzenie tylko dla LKMach, podwója optyka na uzbrojeniu i sporo różnego typu taktycznych smaczków (zmiana warunków na mapie po wykonaniu określonej akcji, jakieś tam otwierane/zamykane drzwi, blokady itp.).
Natomiast lipa, że to zwiadowca ma mieć C4. Znając życie to na serwerach będzie jeszcze mniej graczy tej klasy spełniających swoją rolę na polu bitwy, aniżeli jest to teraz... bo i tak będą kampować po krzakach i jakiś czołg co najwyżej wysadzą jak im przypadkiem na głowę w tych krzakach wjedzie :) Nie wiem też czy kończąca się amunicja w pojazdach naziemnych to dobry pomysł? W latadłach - rewelacja, bo są one obecnie zbyt OP ale w czołgach/BWP - obawiam się, że gracze mogą je przucać na środku mapy, a ci z przeciwnej drużyny spokojnie przejmować. No zobaczymy jak to zostanie rozwiązane.

_________________
Amor Patriae nostra lex! Sapere aude!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2013, 12:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
PL_Huzar napisał(a):
Nie wiem też czy kończąca się amunicja w pojazdach naziemnych to dobry pomysł? W latadłach - rewelacja, bo są one obecnie zbyt OP ale w czołgach/BWP - obawiam się, że gracze mogą je przucać na środku mapy, a ci z przeciwnej drużyny spokojnie przejmować. No zobaczymy jak to zostanie rozwiązane.

Ograniczona amunicja dla sprzętu to bardzo dobry pomysł, patrząc na to co się teraz dzieje w BF3, czyli czołg zamiast przebijać się przez linię obrony stoi w bazie i przez całą rozgrywkę spamuje 120mm byle gdzie. A tak, skończy się ammo i trzeba ruszyć cztery litery z bazy.
A wystrzelany przejęty czołg jest niewiele wart chyba, że ktoś specjalizuje się w rozjeżdżaniu przeciwników.
Z resztą ammo nie musi być ograniczone, żeby jeden z drugim umysłowym porzucił czołg w środku bitwy.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2013, 12:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Ponoć na mapie mają być punkty w których można uzupełnić ammo (coś w stylu ammoboxów z szbrownika). Jak będzie ich rozsądna ilość, w rozsądnych miejscach to ogarnięty czołgista nie będzie narzekał na brak amunicji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2013, 12:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2009, 17:23
Posty: 74
Nie no chyba raczej będzie możliwość doładowania amunicji w pojazdach. W dwójce można było supportem uzupełnić wszystkie 31 pocisków w czołgu :D

_________________
Białko!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2013, 12:42 
Offline

Dołączył(a): 10 wrz 2007, 19:47
Posty: 29
Lokalizacja: Krk
PL_Huzar napisał(a):
Natomiast lipa, że to zwiadowca ma mieć C4. Znając życie to na serwerach będzie jeszcze mniej graczy tej klasy spełniających swoją rolę na polu bitwy, aniżeli jest to teraz... bo i tak będą kampować po krzakach i jakiś czołg co najwyżej wysadzą jak im przypadkiem na głowę w tych krzakach wjedzie :)



Niekoniecznie bo wygląda na to że recon będzie klasą dwojaką, ot takie połączenie spec opsa z bf-a 2 i snajpera.
Taki tam drobny przykład http://i.imgur.com/YG8kaPa.jpg
http://i.imgur.com/DVM8kkm.jpg

Zapowiada się ciekawie ale trzeba czekać na bete.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2013, 14:09 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 00:49
Posty: 150
Jak na razie jest powiedziane jedno ale widać to trochę inaczej

- przygwożdżenie tylko dla lkmów - na gameplayu jak schodzą do metra (czy co to tam jest, w tym miejscu gdzie zawalają ulicę pod czołgiem) i zdobywają flagę gość gra szturmowcem i zdobywa "squad suppresion assist".

- limitowane ammo w pojazdach - ale rakiety w helce odnawiają się co 15 sekund non stop.

Niektórzy chyba tu nie wiedzą, ale wyrzucanie ammo z magazynkiem ma być tylko na hc...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2013, 14:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2011, 20:31
Posty: 346
Wierzbin napisał(a):
A wystrzelany przejęty czołg jest niewiele wart chyba, że ktoś specjalizuje się w rozjeżdżaniu przeciwników.


O ile w przejętym czołgu nie pojawi Ci się magicznie nowy zestaw amunicji, analogicznie do zmiany dodatków w BF3. Wcale bym się nie zdziwił gdyby tak było. Inna sprawa (gorsza i bardziej prawdopodobna), że porzucony, wycpykany z amunicji czołg będzie stał na środku mapy, a w bazie w jego miejsce się nowy nie odrodzi dopóki ten pierwszy nie zostanie zniszczony... a ogarnięty, racjonalnie myślący przeciwnik tego nie zrobi. No i zespół zostaje bez wsparcia pancernego. Takie tam gdybanie :) Mam nadzieję, że jakoś fajnie to rozwiążą, a jeśli nie to przyjdzie poczekać na patche he he.

@Zaplutek: Pocieszyłeś mnie Stary - w takim razie rewelka, naprawdę dobry pomysł i już mi się podoba.

czopor napisał(a):
Niektórzy chyba tu nie wiedzą, ale wyrzucanie ammo z magazynkiem ma być tylko na hc...


To już pewne na 100%? Oby nie i oby tak było także na narmalu. Kurcze, pomijając inne kwestie to by było super także z tego względu, że karabiny szturmowca by już nie byly takie OP (czyli aż tak uniwersalne, włączając w to walkę w zwarciu, domenę strzelb i PDW). Generalnie ciekawi mnie jak będzie wyglądal balans broni, w BF3 jest OK z wyjątkiem właśnie kilku karabinów szutmowca.

Edit:
"Efekt przygwożdżenia został osłabiony dla wszystkich broni poza karabinami maszynowymi" - a to też OK.
"Znajdując się za osłoną i wciskając PPM (celowanie przez przyrządy) postać gracza automatycznie wychyli się zza niej" - koniec nieśmiertelnych cwaniaków ukrytych za osłoną, a z lufą karabinu przechodzącą przez teksturę? Oby!
"Unieruchamianie pojazdów zostało przebudowane, tak aby brano pod uwagę która część pojazdu została uszkodzona" - może być wesoło :)

PS
Żeby w weekend majstrować przy Battlelogu, ech...

_________________
Amor Patriae nostra lex! Sapere aude!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2013, 18:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 11:09
Posty: 219
PL_Huzar napisał(a):
Nie wiem też czy kończąca się amunicja w pojazdach naziemnych to dobry pomysł?

Rewelacyjny! WRESZCIE!

sidh77 napisał(a):
Ponoć na mapie mają być punkty w których można uzupełnić ammo (coś w stylu ammoboxów z szbrownika).

I to jet OK. To też daje możliwość skutecznej obrony przed pojazdami. Wystarczy minować takie punkty.

_________________
Pzdr, Tomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2013, 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
A mnie tam się podoba, że naprawili headglitcha i skręcili słońce :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2013, 18:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
PL_Huzar napisał(a):
"Znajdując się za osłoną i wciskając PPM (celowanie przez przyrządy) postać gracza automatycznie wychyli się zza niej" - koniec nieśmiertelnych cwaniaków ukrytych za osłoną, a z lufą karabinu przechodzącą przez teksturę? Oby!

Krex napisał(a):
A mnie tam się podoba, że naprawili headglitcha i skręcili słońce :)


Ten problem dało się rozwiązać obniżają kamerę gracza ciut poniżej 10cm nad czubkiem głowy... btw. naprawili :o?
Jeśli nic z tym nie zrobili to jedyne co nam zostanie to bezużyteczny system osłon.
Ammo box na centralnej fladze+w głównej bazie, i to jest dobre.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2013, 00:04 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Jest gdzies urywek pokazujacy palacy granat w akcji?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2013, 02:00 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 00:49
Posty: 150
BlackCockDown napisał(a):
Jest gdzies urywek pokazujacy palacy granat w akcji?


http://www.youtube.com/watch?v=ZBtPqoEyvFw

We wszelakich innych filmikach chyba tylko mówią więc wiele to nie mów na temat szkód jakie powoduje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2013, 11:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
@up
Akcja jest po prostu piękna.
brak słów

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2013, 13:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Na mapach typu Metro to będzie masakra. Grenade spam nabierze nowego znaczenia. Może dadzą podwieszaną gaśnice proszkową? ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL