Wierzbin napisał(a):
A wystrzelany przejęty czołg jest niewiele wart chyba, że ktoś specjalizuje się w rozjeżdżaniu przeciwników.
O ile w przejętym czołgu nie pojawi Ci się magicznie nowy zestaw amunicji, analogicznie do zmiany dodatków w BF3. Wcale bym się nie zdziwił gdyby tak było. Inna sprawa (gorsza i bardziej prawdopodobna), że porzucony, wycpykany z amunicji czołg będzie stał na środku mapy, a w bazie w jego miejsce się nowy nie odrodzi dopóki ten pierwszy nie zostanie zniszczony... a ogarnięty, racjonalnie myślący przeciwnik tego nie zrobi. No i zespół zostaje bez wsparcia pancernego. Takie tam gdybanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mam nadzieję, że jakoś fajnie to rozwiążą, a jeśli nie to przyjdzie poczekać na patche he he.
@Zaplutek: Pocieszyłeś mnie Stary - w takim razie rewelka, naprawdę dobry pomysł i już mi się podoba.
czopor napisał(a):
Niektórzy chyba tu nie wiedzą, ale wyrzucanie ammo z magazynkiem ma być tylko na hc...
To już pewne na 100%? Oby nie i oby tak było także na narmalu. Kurcze, pomijając inne kwestie to by było super także z tego względu, że karabiny szturmowca by już nie byly takie OP (czyli aż tak uniwersalne, włączając w to walkę w zwarciu, domenę strzelb i PDW). Generalnie ciekawi mnie jak będzie wyglądal balans broni, w BF3 jest OK z wyjątkiem właśnie kilku karabinów szutmowca.
Edit:
"Efekt przygwożdżenia został osłabiony dla wszystkich broni poza karabinami maszynowymi" - a to też OK.
"Znajdując się za osłoną i wciskając PPM (celowanie przez przyrządy) postać gracza automatycznie wychyli się zza niej" - koniec nieśmiertelnych cwaniaków ukrytych za osłoną, a z lufą karabinu przechodzącą przez teksturę? Oby!
"Unieruchamianie pojazdów zostało przebudowane, tak aby brano pod uwagę która część pojazdu została uszkodzona" - może być wesoło
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
PS
Żeby w weekend majstrować przy Battlelogu, ech...
_________________
Amor Patriae nostra lex! Sapere aude!
![Obrazek](http://i1113.photobucket.com/albums/k505/Huzar_1982/BF3Rank-1.png)