Teraz jest 22 paź 2017, 22:39

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 163 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 paź 2013, 22:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Wasze wrażenia?

Przyznam szczerze że rzeczywiście "strzela się lepiej", szczególnie ze snajperek co dla mnie już jest ogromnym + za nowym BF.

Niestety gra wygląda jak BF3.5 pod względem grafiki przy czym chodzi o 10-15fps gorzej. Na dodatek co jakiś czas framerate zlatuje bez powodu do poziomu 10-17fps, widać brak optymalizacji chyba zrobiony specjalnie by nowe dżiforsiki i radki się sprzedały. Zmusza mnie to do rozmyślania czy inwestować coś w peceta czy zadowolić się BF4 na PS4, które wiadomo będzie w 60fps, ale z drugiej strony musiałbym czekać 2 miesiące, wydawać sporo więcej pieniędzy, nie mówiąc już o sporo mniejszej ilości graczy i serverów szczególnie w Polsce.

DICE oczywiście musiało zirytować mnie mocno swoimi unlockami, kiedy oni się nauczą że blokowanie dla nowych graczy defibrylatora to debilizm? Tak samo głupie jest poginanie US Marines z kałasznikowami bo nic innego nie jest odblokowane.

Podoba mi się parę patentów jak stopniowe przeładowywanie (niesamowicie pomocne), czytelniejszy HUD, lepszy spadochron, interaktywna mapka na początek, podgląd widoku graczy ze składu (umila czas na czekanie na spawn) + parę innych. Nie do końca odpowiada mi mniejszy kill-time i mały odrzut broni na dużym dystansie, przynajmniej w AK-102.

Parę screenów

http://abload.de/img/bf4111sb3.png
http://abload.de/img/bf42zmsty.png
http://abload.de/img/bf438ds87.png

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2013, 23:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2008, 14:47
Posty: 130
Lokalizacja: Łódź
a co masz za peceta?

_________________
I gdzie choć jeden jest WIDZEWIAK, tam jest cały, wielki WIDZEW.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2013, 23:53 
Offline

Dołączył(a): 10 wrz 2007, 19:47
Posty: 29
Lokalizacja: Krk
Jest dobrze, ale snajpy jak dla mnie troche dziwne, za wolno pocisk leci.
Bardzo pozytywne zaskoczenie towy i ckm, TOw będzie teraz bardziej przydatny raz że ma dużo większą moc dwa że namierza sie na laser a ten dostępny jest od początku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2013, 23:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
W sumie można popisać coś na forach jako, że serwery wszystkie padły właśnie (przynajmniej mi) :D

Otóż.
Wow, mówiłem znajomemu że sterowniki z dupy nvidii pod bete bfa to jakiś kant ale nieeeee, niezłe warpy powodowały, latać to się w ogóle nie dało.
Co mnie irytowało w grze:
-Za małe, za mało wyróżniające się oznaczenia tzn gdy kogoś zabiłem przy 3+ killach widzę tylko 2 osoby, czasem muszę zgadywać czy zabiłem czy nie kogoś bo strasznie mało widoczne jest to kogo zabiłem - lub po prostu źle priorytetuje punkty - najpierw mi mówi o duperelach typu headshoty flagi itd a dopiero potem że coś zabiłem
-W pojazdach tak samo, żadnego wskazywacza, że pojazd ma mało hp (w bf3 był głośny dźwięk od <50%, tu niby też jakiś jest ale nie działa jak powinien) trzeba cały czas patrzeć, przez te parę godzin gry już zdążyłem kilka razy się nadziać...
-Kolizja pojazdów - rzuca je jak szatan, gg, znów pajace będą taranować jak w bf3... Dodatkowo jakiś bug że przy kolizji swoich odbiera jednemu sporą ilość hp.
-Brak commandera bo beta lol- od jutra mam już studia - co ja tam będę robić!?!?
-Na low grafice zawalenie budynku zdeczka żałosne.
-Revive system - wtf is that, może trzy razy mi się udało ożywić team mate na jakieś 30 prób... Chwila mija i już nie można, zanim podejdzie się i naładuje to przeważnie już się nie da ressać
-Optymalizacja...
-Kompletnie niedorobione tekstury modele jak tylko się wyleci za mapę (Ale to pewnie bo beta)
-Po rozwaleniu budynku drogi i sporo innych rzeczy mają aż jeden kolor...
-Snajpienie - co to za porażka omg, no bullet drop? Jakaś kretyńska łuna ?
-Helki steruje się ZA ŁATWO, rozbić się praktycznie nie da chyba że walniesz dogóry łbem. Pls to powinien być jakiś wysiłek sterować tym teraz to i moja matka sobie polatać może
-Namierzanie rpgiem... Na razie nikt tego nie kuma jeszcze na serwerach ale jak tu latać z tym cd flar jak zaraz tego będą fruwać dziesiątki...
-Czuć że to beta (ograniczenie lvli unlocków broni wszystkiego - i czemu niby na początku już się ma pare rzeczy na giwerce?)
-Windy - Lol.

Na plus:
-Revive system - mimo błędów i tak idą bardzo dobrą drogą, insta ressanie w biegu jak i ressanie po xxx razy osób było zbyt op w bf3
-Vechicle damage system - wspaniałe
-Vechicle ammo system - 10/10 genialne, skończy się trajhardowanie helek itp dużo by o tym wpisać moim zdaniem wprowadza to IDEALNY balans do gry w sensie pojazdy vs pojazdy jak i pojazdy vs piechota
-Bardzo fajna mapa, pozwala na sporo stylów gry.
-5 osobowe squady - niby jedna osoba więcej a od razu zawsze mam się gdzie zrespić.
-Pick-up bronie - snajperka jak snajperka ale ta rakietnica ;ddd Cudo
-Snajper ma sens! Chociaż i tak od groma siedzi na tych budynkach i nic nie robi... :D
I parę innych dupereli których nie chce mi się wymieniać. W sumie prawie wszystkie zmiany w samej mechanice gry jakie zrobili idą na plus. Jako, że jest to beta to mają czas trochę to ogarnąć i wyjdzie bardzo fajnie :>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2013, 00:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 16:22
Posty: 169
Lokalizacja: SZCZECIN
Na czym polega gra beta ?

A) Tworzą grę i przerywają. Umieszczają wersję beta w necie i czekają na uwagi od graczy i wszystkie bugi poprawiają ?

B) Tworzą grę i przerywają np. dwa miesiące przed premierą. Wypuszczą po miesiącu wersję beta która była przerwana miesiąc wcześniej. A normalnie pracują już nad wersją alfa. Tzn wersja beta została dużo wcześniej zakończona dlatego tyle jest bugów.

_________________
Czy kupić BF4 ??
Poczekaj z pół roku aż wyjdzie kilka dobrych patchy i przestanie wywalać, a grę kupisz za połowę ceny. Teraz gra to badziew.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2013, 08:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3890
szakal0x napisał(a):
-Czuć że to beta (ograniczenie lvli unlocków broni wszystkiego - i czemu niby na początku już się ma pare rzeczy na giwerce?)


Dlaczego nie? Ile wojsk lata z pukawkami bez niczego? Kolejny krok by ułatwić życie nowicjuszom i upośledzonym.

Pilot helikoptera napisał(a):
Na czym polega gra beta ?

A) Tworzą grę i przerywają. Umieszczają wersję beta w necie i czekają na uwagi od graczy i wszystkie bugi poprawiają ?

B) Tworzą grę i przerywają np. dwa miesiące przed premierą. Wypuszczą po miesiącu wersję beta która była przerwana miesiąc wcześniej. A normalnie pracują już nad wersją alfa. Tzn wersja beta została dużo wcześniej zakończona dlatego tyle jest bugów.


C) W przypadku EA/DICE jest to tylko demo z nalepką BETA by nowodurnie bronili ich przed hejtem z powodu wszystkich błędów :>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2013, 08:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dla mnie po godzinnej grze w betę ogólne wrażenia raczej na plus.
Sterowanie wojakiem jest bardziej "miękkie" i przewidywalne. Czołg szybciej reaguje na zmianę toru jazdy.
Trzeba się odzwyczaić od przeładowywania po każdej potyczce, bo amunicja szybko się skończy :mrgreen:

Co mi się nie podoba, to dostępny jedynie tryb normal i wieloosobowe serwery. Wiele, wiele razy miałem nieodparte wrażenie, że strzelam ślepakami, a ja ginę po 2 kulach i to notorycznie. Kamperstwo na dachu.
Generalnie gra napawa mnie nadzieją na dobrze (w przyszłości) wydane pieniądze i sporo czasu przed kompem.
Zobaczymy jaki będzie finał.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2013, 09:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Mofixil napisał(a):

Dlaczego nie? Ile wojsk lata z pukawkami bez niczego? Kolejny krok by ułatwić życie nowicjuszom i upośledzonym.



Mam ich gdzieś, lol. Chce odblokowywać wszystko :>

###
A no i co do minusów wielki fail że staty to to samo co w bf3 czyli strasznie mało szczegółowe ;/ Ja chce te z bf2 ;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2013, 09:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3890
szakal0x napisał(a):
Mam ich gdzieś, lol. Chce odblokowywać wszystko :>

Tyle było płaczu na grind unlocków w BF3, lol.


Moja opinia o tym demo.
To pełza jak stolec w smole.
3FPS psia mać, 3FPS! W 720p! Na najniższych detalach!
Demize99 napisał(a):
even monkeys can do better coding than DICE.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2013, 09:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 733
Mofixil napisał(a):
3FPS psia mać, 3FPS! W 720p!
Taa, przy twoim <3 2500k i <33 770
Osobiście powiem że jestem zaskoczony (pozytywnie) Pomimo błędów typu "Program przestał odpowiadać" i kilku niedociągnięć, ogólnie wrażenie mam na plus. W końcu nie trzeba snajperką strzelać podnosząc lunetę o 5m nad cel
Mój jeszcze PHIIx4 przy 98% idzie wykorzystania, gdzie w BF3 było to jakieś 90%. Są mikroprzycięcia, ale to raczej z winy bety.
po zawaleniu budynku białe tekstury mają symulować kurz - aż nadto, bo się zaczyna wszystko zlewać ze sobą.
Windy - one działają jak teleport, nie jeżdżą, tylko teleportują gracza po pewnym czasie z dołu do góry i na odwrót - niby nie zauważalne, a servery nie mają takiego obciążenia znowu.
Jak namierzać z RPG? :D
---EDIT
Śmierć podczas LoadScreenu - poprostu porażka
mapa się wczyta i zostaje wisieć na tym "Loading" i sobie tak może migać pół godziny
po wyborze miejsca na minimapie odrodzisz się, ale nie możesz się poruszać z widokiem pierwszej osoby bo zostaje wisieć na wyborze punktu wyboru miejsca i nie da się tego wyłączyć
Emocje opadły, jak takie coś ma być w pełnej to dziękuję

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|

Von-haj futa !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2013, 11:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
+++ Spectator, fajna zabawka.
+/- Snajpienie nie było jeszcze tak proste.

- Skoszony celownik w czołgu, chyba że to wpływ wiatru, albo krzywizny ziemi :)
- Po przycelowaniu w AK-12 celownikiem kobra[RDS] w AK-12, sam wykonuje jeszcze minimalny ruch do góry.
- Żołnierz sam nie przejdzie przez troszkę większy próg, a po podskoku nie chce go przeskoczyć.

Reszta jak u innych.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2013, 13:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Rpgi zeby namierzac to snajper wpierw musi namiezyc tym swoik podrecznym soflamem.

A mi na moim phenomie pokazuje taki samo obciazenie jak w trojce (90-95%), czyli nie jest zle

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2013, 13:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 11:09
Posty: 219
szakal0x napisał(a):
A mi na moim phenomie pokazuje taki samo obciazenie jak w trojce (90-95%), czyli nie jest zle

Albo tak pokazywane jest maksymalne obciążenie.

Czym obserwujesz obciążenie?

_________________
Pzdr, Tomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2013, 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
w konsoli wpisac: perfoverlay.drawgraph 1

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2013, 15:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3890
WoWo_Soldier napisał(a):
Mofixil napisał(a):
3FPS psia mać, 3FPS! W 720p!
Taa, przy twoim <3 2500k i <33 770

Crysis 2 w 5760x1080 na max detalach chodził lepiej (15-20FPS) niż BF4 Demo, lol.
Grunt że nie jestem jedyny, taki sam problem mają też ludzie z 3960X po OC i GTX Titan :D
Ludzie z AMD też się skarżą, teorię wszystkich legły w gruzach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 163 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL