Teraz jest 25 lis 2024, 03:01

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 163 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 paź 2013, 15:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
@Skolland
Napisz do DICE, opieprz ich, że się nie znają, że ty zrobisz lepszą grę i że się da.
W czym problem?

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2013, 15:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 16:22
Posty: 169
Lokalizacja: SZCZECIN
WoWo_Soldier napisał(a):
Chcesz to podeślę Ci tą gierkę co zrobiłem z poly i sobie sam zobaczysz, jakie to jest proste i zabawne, nawet oc do magicznych 4.2GHz wiele nie pomogło.


Ja chcę taką grę. Podaj emaila na PW. Co do tematu to szkoda że za każdym razem są takie same gruzy po zawaleniu budynku. Też chciałbym doczekać się gry gdzie po rzuceniu granatu w podłodze robiła by się dziura. Albo chociaż jeden budynek był taki gdzie można od parteru do ostatniego piętra wszystko rozdupczyć. W BF4 denerwuje mnie też otoczenie. Np przewalimy drzewo to po kilku sekundach znika. Skoro jest możliwość destrukcji to powinny wszystkie elementy otoczenia, gruzy leżeć na ziemi, a nie znikać. Ciała graczy rozumiem bo jest respawn postaci i muszą znikać, tak samo z pojazdami ale otoczenie to już lipa. To nie gta 5 gdzie jest ogromna mapa i nikt nie zwraca uwagi na elementy otoczenia. W BF4 jest tylko mały kawałek mapy więc po rozwaleniu powinno wszystko leżeć tam gdzie upadło. Zobaczymy czy w wersji finalnej coś poprawią ale zaczynam wątpić.


Tak powinien się walić budynek http://www.youtube.com/watch?v=J9HaT23b-xc

A tak powinny zachowywać się przedmioty przy użyciu C4 http://www.youtube.com/watch?v=0v6GWNikAxk

_________________
Czy kupić BF4 ??
Poczekaj z pół roku aż wyjdzie kilka dobrych patchy i przestanie wywalać, a grę kupisz za połowę ceny. Teraz gra to badziew.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2013, 17:20 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, 17:25
Posty: 61
Jeśli chodzi o drugi przykład to Unreal Engine 3 jak i jego darmowa wersja posiada już od dawna podobną funkcję, która dzieli meshe i ściany na losowe kawałki o ustalonej przez nas wielkości i losowości, a także siły potrzebnej do ich naruszenia. Ale chyba nie widziałem jeszcze gry AAA która by z tego skorzystała na większą skalę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2013, 20:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2006, 20:43
Posty: 21
Adasi - Milo widziec po latach :)

Drugiego BF2 juz nie beedzie. W bf3 przegralm chyba z 30h pare godzin. Nie uwazam ,ze byl gniotem ale mi nie podszedl za bardzo odbiegal od 2.

Co do heli w 4 lata sie smiesznie prosto nie ma porownania do 2. Helka w 4 jest zancznie slabsza od 2. Roznica naprawde duza i byle gosc z stingerem Cie sciaganie. - Jak dla mnie to akurat plus.

Co do samej 4. W bete fajnie sie gralo jak bedzie pozniej nie wiem ale w sama bete przegralem ponad 30h jak dla mnie duzo.

Moze to troche sentyment tez przyciaga...zobczymy, nie jest zle. Tryb bomby z grupka znajomych jest calkiem fajny. 4 nie jest podobna do 2 to jednak nie znaczy ,ze jest zla.

Zbieraj swoich, naproscie zgrzybiale paluchy i szykujcie sie do gry :)

Ktos z starych wyjadaczy 2 zamierza jeszcze grac w 4?


Ps. Co sie dzialo z tym forum? Napewno mialem wiecej niz jeden post :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2013, 23:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2013, 12:34
Posty: 29
Twardy pewnie zadziałał "botprotector" i ciebie wyzerowało ;) Nie ty pierwszy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2013, 14:16 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 08:53
Posty: 10
Witam

Starzy wyjadacze będą się zapewne budzić powoli :) .
Cóż.... chyba grywalności BF2 nic już nie zastąpi. BF3 owszem był jaki był (jest) - samoloty i helikoptery jakieś takie nijakie, zupełnie bez przyjemności się lata, nawet porównywać z BF2 szkoda. BF3 graficznie nawet ładny ale te uproszczenia (ja lubię akurat sprzęt latający) zdecydowały, że nie chciało mi się po ok 3 miesiącach grać.

BF4 kolejna odsłona opiewana jako pełnoprawny następca BF2, czerpiący z pierwowzoru całymi garściami (dodanie funkcji komendanta :lol:) a tu w becie okazuje się, że model lotu śmigłowców jest jeszcze bardziej trywialny niż w BF3.
Nawet nie chcę spekulować jak to będzie z samolotami - obym się przyjemnie zaskoczył.

Kupić czy nie kupić ???? pytanie z którym będę się bił jeszcze przez kilka dni.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2013, 14:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
=FPPL= DJArnold napisał(a):
Kupić czy nie kupić ???? pytanie z którym będę się bił jeszcze przez kilka dni.

Przeczekać hype, poczytać recenzje i fora gdy wylezą już wszystkie błędy i w ostateczności kupić na promocji pełen pakiet.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2013, 20:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Pilot helikoptera napisał(a):
Ja chcę taką grę.
https://copy.com/PBl3f9krWoVd
tutaj masz linka do kopii gierki co zrobił właśnie Phymec (ten z filmiku) tyle że filmik to animacja, a ta gierka działa w czasie rzeczywistym. Z tego co się orientuje to oryginalny link jest już offline dlatego daje z mojej kopii.
Moje cudo co sobie zrobiłem wyglądało podobnie, tylko trochę bardziej poszedłem w optymalizację :P
Tutaj Przynajmniej masz jakiś ambient i otoczenie.
Btw. Gierkę odpalasz z poziomu blendera i pythona.

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2013, 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
skolland napisał(a):
No to EA, jak i inne firmy powinny sie wziac do roboty i takie rzeczy polepszyc lub naprawic, zamiast wydawac co rok-dwa odgrzewany kotlet z innym numerkiem lub podtytulem.
Jak juz pisalem sama destrukcje mozna stworzyc duzo prosciej niz teraz, gdzie uzywa sie skryptow czy wrecz po trafieniu w dany punkt zalacza sie animacja i wczytywana jest inna tekstura...
Wystarczy zamiast jak to jest robione teraz (tworzenie budynkow jako figur geometrycznych i oblepianie teksturami i skryptami) tworzyc je jako polygony (cegly), ktore beda na serwerze zapisane. Dodac podstawy praw fizyki i mamy prosto i latwo a dodatkow lekko dla sieci stworzone destrukcje budynkow (trafienie w ktorys polygon uruchamia jego fizyke i juz)


W teorii to wszystko pięknie brzmi, tylko dodaj do tego, że taki budynek czy wieżowiec składa się z kilkuset czy nawet kilku tysięcy takich cegieł i dla każdej cegły oddzielnie trzeba liczyć fizykę, a to wymaga już potężnego sprzętu. Jakiś czas temu Nvidia wypuściła demo technologiczne destrukcji http://www.youtube.com/watch?v=O04ErnJ8USY. Odbywało się to na GTX'ie 680, który w tamtym czasie był najwydajniejszą jednoprocesorową kartą w ich posiadaniu, wyrenderowali to na oszałamiających 30 fpsach, bez żadnych tekstur czy innych dodatkowych elementów. A zobacz, że i temu daleko jest do ideału, np. możesz zniszczyć kolumny podpierające jakąś kolumnę, a ona będzie lewitowała niczym w Minecrafcie. Teraz spróbuj sobie wytłumaczyć, dlaczego Twój pomysł nie może zostać urzeczywistniony. Pewnych technologii po prostu nie przeskoczysz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2013, 23:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2006, 20:43
Posty: 21
A mi najbardziej podobal sie system zniszczen w BC2 i taki by mi wystarczyl.

@DN a sie ladnie przywitales Baku maly :) Jeszcze sobie reklame u mnie w syg. robisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 paź 2013, 23:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2010, 11:58
Posty: 6
Krex napisał(a):
W teorii to wszystko pięknie brzmi, tylko dodaj do tego, że taki budynek czy wieżowiec składa się z kilkuset czy nawet kilku tysięcy takich cegieł i dla każdej cegły oddzielnie trzeba liczyć fizykę, a to wymaga już potężnego sprzętu. Jakiś czas temu Nvidia wypuściła demo technologiczne destrukcji http://www.youtube.com/watch?v=O04ErnJ8USY. Odbywało się to na GTX'ie 680, który w tamtym czasie był najwydajniejszą jednoprocesorową kartą w ich posiadaniu, wyrenderowali to na oszałamiających 30 fpsach, bez żadnych tekstur czy innych dodatkowych elementów. A zobacz, że i temu daleko jest do ideału, np. możesz zniszczyć kolumny podpierające jakąś kolumnę, a ona będzie lewitowała niczym w Minecrafcie. Teraz spróbuj sobie wytłumaczyć, dlaczego Twój pomysł nie może zostać urzeczywistniony. Pewnych technologii po prostu nie przeskoczysz.


Jak juz napisalem wczesniej, gdyby przestano sie przejmowac wieloplatformowoscia gier dzis mialibysmy grafike i rozwiazania techniczne umozliwiajace wygenerowanie takiej grafiki - http://tiny.pl/qmr5g


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 paź 2013, 00:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
skolland napisał(a):

Jak juz napisalem wczesniej, gdyby przestano sie przejmowac wieloplatformowoscia gier dzis mialibysmy grafike i rozwiazania techniczne umozliwiajace wygenerowanie takiej grafiki - http://tiny.pl/qmr5g


A taką grafikę to i byle studencik na projekt z grafiki by ogarnął, zdjęcia w dużej rozdzielczości, nawet z rl to nie problem :> Gorzej z jakąkolwiek interaktywnością fizyką.

Ale tak, wieloplanowość ssie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2013, 20:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2010, 18:24
Posty: 8
Lokalizacja: Dzierżoniów
Mi osobiście podoba się beta, ale nie mogę wzmocnić tych wrażeń, bo niestety sprzęt nie jest najmocniejszy i na ultra to mogę pomarzyć :D. Może w konkursie się uda.

_________________
"Woj­ny zaczy­nają się, kiedy chcesz, ale nie kończą się, kiedy prosisz."


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 163 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL