Teraz jest 21 lis 2024, 23:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 mar 2004, 11:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
Cóż powiedzieć... trochę sobie pograłem. I mocno mi się sprawa skomplikowała. Generalnie myślałem, że BF:V wymiecie Bf1942 i nie będę miał problemu z decyzją w jaką grę grać w przyszłości. Ale nie jest to takie proste. Jednak BF:V jest w dużej mierze bardziej nową grą (inną w wielu elementach) niż rozwinięciem poprzedniej. Oczywiście świetną i wciągającą, ale nie zastępującą bf1942. Najchętniej bym grał w obie, ale raczej będzie to niemożliwe, jeżeli chce się osiągnąć jakieś lepsze wyniki, skill i znajomość mapek. Czasu po prostu fizycznie nie starczy, na to, aby być bardzo dobrym w obu. I to jest mój dylemat :/

Co mi się w BF:V nie podoba. Przede wszystkim za szybko się ginie, błyskawicznie. Raczej nie ma miejsca na 3-4 sekundowe pojedynki, parady jak to było na przykład przy spotkaniu dwóch dobrych assaultów w bf1942 (które swoją drogą uwielbiałem). Sekunda lub mniej i jesteś martwy, bez większej wirtuozerii ze strony przeciwnika. Byle lolek ściąga cię z daleka, krótką serią. Gęsta trawa, dżungla, ma sporo swoich zalet, ale też nie jest bez wad. Przeciwnik może schować się wszędzie, tak, więc cały czas trzeba być po prostu w 100% skoncentrowany, bo z występującą tu mocą broni, zaraz będzie po nas. Zresztą nawet w pełnej gotowości, jeżeli dostrzeżemy przeciwnika, on przyczajony zobaczy nas prędzej i o ten ułamek sekundy szybciej naciśnie spust. Na dłuższą metę jest to bardzo męczące i wzrok sobie można popsuć od wpatrywania się w każdy piksel (podobny efekt spotykam w Forgotten Hope). Snajperki błyskawicznie się przeładowują, będzie to raj dla kamperów na wolnych serwerach. Cześć mapek wygląda dla mnie trochę wyblakło, brak jakieś kolorystyki, tak trochę przygnębiająco. Ale może na full detalach i efektach nie odnosi się takiego wrażenia. Strzały z czołgów i granaty, wydaję mi się, że mają raczej słabszy obszar działania i tym samym trudniej nimi rozwalić piechotę. Czołg trochę za łatwo się rozwala. W bf1942, jednak czołg to był przeciwnik, nawet z bazooką było ciężko go pokonać. Tutaj goście walą gdzie popadnie z LAW, rzucają granatami i szybko je rozwalają.

Co mi się podoba. Oczywiście mnóstwo rzeczy, nowinek i poprawek w stosunku do bf1942. Brak nieprzejmowanych flag. Takie drobiazgi jak powiedzenie Thank You i Sorry - super sprawa. Muza oczywiście rządzi. Choć z drugiej strony głupkowato wygląda, jak wszyscy wsiadają do pojazdów i każdy włącza jakiś soundtrack, kakofonia dźwięków, istna dyskoteka, a nie atak na przeciwnika :D (Przy okazji odkrył już ktoś jak się wyłącza uruchomioną muzykę? :) ). No i co tu dużo mówić - taktyka gry, szczególnie na klanówkach to będzie po prostu niebo, a ziemia w porównaniu do bf1942. Mobilność sprzętu, konstrukcja map, daje mnóstwo pola do popisu. Taką jedną mapkę dobrze zapamiętałem (sorki, ale nazwy jeszcze mi nie zostają w głowie) - główna baza Amerykańców (z ciężkim sprzętem) i mała flaga w środku planszy otoczona przez kilka flag wietnamskich. Wskakuje do czołgu, goście pakują się do Chinooka. Chinook bierze mnie na hak (swoją drogą, będzie się można teraz chwalić trafieniem z lecącego czołgu wrogiego śmigłowca lub samolotu :D Próbowałem, ale nie trafiłem :) ). Nadlatujemy, albo na tą otoczoną przez wroga flagę, albo wręcz na tyły przeciwnika. Czyli w króciutkim czasie, mamy w środku bitwy ciężki sprzęt (mój czołg) i piechotę. Tak przecież właśnie wojna w Wietnamie ze strony USA wyglądała. Daje to naprawdę mnóstwo różnych ciekawych zagrań taktycznych i zmieniania losów bitwy na swoją korzyść, nawet podczas potencjalnej przegranej. Podoba mi się tryb mapki 3d, czyli pokazywanie na stałe nicków swoich towarzyszy oraz flag, wraz z podaniem odległości od nich. Będzie to niezłą pomocą dla dowódców i poddowódców w czasie gry. Wiele mapek jest naprawdę sporych, dużo się ginie, tak, więc sądzę, że klanówki będą rozgrywane w większej liczbie osób niż 10 po jednej stronie. Może nawet 16. Bardzo fajny efekt napalmu. He he, przy okazji, raz moi zrzucili też na mnie napalm, właśnie w najokrutniejszy z możliwych sposobów. Rzucili przede mną i miałem jakieś kilka sekund na obserwowanie jak fala się do mnie zbliża. Cóż pozostało mi otworzenie parasolki jak Kojotowi na którego spada głaz i... reszta pozostanie milczeniem :D A i jeszcze jedno. Rewelacyjnie się lata śmigłowcami i samolotami. Prosto. Nawet ja lotniczy lolek, nie miałem większych problemów z lataniem, choć lądowanie musze jeszcze potrenować :D

Powiem na koniec, że po graniu w BF:V włączyłem sobie stary dobry bf1942. Ze Stalinem. I nie było tak -"oooo żenada, to już umarło". Nie. Grało mi się równie przyjemnie jak wcześniej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 12:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
Cytuj:
Co mi się w BF:V nie podoba. Przede wszystkim za szybko się ginie, błyskawicznie. Raczej nie ma miejsca na 3-4 sekundowe pojedynki, parady jak to było na przykład przy spotkaniu dwóch dobrych assaultów w bf1942 (które swoją drogą uwielbiałem). Sekunda lub mniej i jesteś martwy, bez większej wirtuozerii ze strony przeciwnika. Byle lolek ściąga cię z daleka, krótką serią. Gęsta trawa, dżungla, ma sporo swoich zalet, ale też nie jest bez wad. Przeciwnik może schować się wszędzie, tak, więc cały czas trzeba być po prostu w 100% skoncentrowany, bo z występującą tu mocą broni, zaraz będzie po nas. Zresztą nawet w pełnej gotowości, jeżeli dostrzeżemy przeciwnika, on przyczajony zobaczy nas prędzej i o ten ułamek sekundy szybciej naciśnie spust. Na dłuższą metę jest to bardzo męczące i wzrok sobie można popsuć od wpatrywania się w każdy piksel (podobny efekt spotykam w Forgotten Hope). Snajperki błyskawicznie się przeładowują, będzie to raj dla kamperów na wolnych serwerach. Cześć mapek wygląda dla mnie trochę wyblakło, brak jakieś kolorystyki, tak trochę przygnębiająco. Ale może na full detalach i efektach nie odnosi się takiego wrażenia. Strzały z czołgów i granaty, wydaję mi się, że mają raczej słabszy obszar działania i tym samym trudniej nimi rozwalić piechotę. Czołg trochę za łatwo się rozwala. W bf1942, jednak czołg to był przeciwnik, nawet z bazooką było ciężko go pokonać. Tutaj goście walą gdzie popadnie z LAW, rzucają granatami i szybko je rozwalają.


Moim zdaniem szybka śmierć to bardzo duży plus nowego BF'a.Nie będzie gównianego strzelania po osiem magazynków w jednego gościa no i jakby nie patrzeć przekłada sie to znacznie na realistyczność rozgrywki.Trawa moim zdaniem to kolejny argument do tego aby być bardziej czujny i ostrożny,co z pewnością przełoży sie na lepszy skill i każdy z graczy będzie wytaczał sobie swoją własną ścieżke na której będzie sie czuł bezpieczeniej.Kolejny plus naszej trawki to brak piechoty na drogach,kolesie będą bardziej biegać w zaroślach niz po drodze co zaowocuje lepszymi technicznie atakami,tzw ataki błyskawiczne.

Jeśli chodzi o czołgi to uważam że bardzo dobrze zrobili lecz powinnien być jakis podział.Czołgi słabsze powinny być bardziej podatne na cieżki ogień,zaś czołgi cienżkie i potężne powinny być znacznie wytrzymałe. :wink:

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 14:09 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
Ambo nie zrozumiałes intencji Pancha - jemu nie chodziło o to ze za szybko ginie w ogóle, raczej chodzi o to ze nieważne jakim skillem byś nie dysponował to jak tylko zobaczy cię gostek np. z M60 to już jesteś trupem - może i jest to bardziej realne ale za to grywalność na tym cierpi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 14:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
[Night]MaX napisał(a):
Ambo nie zrozumiałes intencji Pancha - jemu nie chodziło o to ze za szybko ginie w ogóle, raczej chodzi o to ze nieważne jakim skillem byś nie dysponował to jak tylko zobaczy cię gostek np. z M60 to już jesteś trupem - może i jest to bardziej realne ale za to grywalność na tym cierpi.


MaX być może,ja tam wole jak facet ginie po jednym,dwóch strzałach niż gdybym miał walic do niego z M60 po kilka razy.

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 14:29 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
"Nie będzie gównianego strzelania po osiem magazynków w jednego gościa "

no taaak.. jak nie umiesz strzelac to ladujesz po 8 magazynkow.. a jak ktos umie to rozwala krotka seria.. taka subtelna roznica ;P
a w vietnamie z tego co czytam byle lamka bedzie kosic kazdego...

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 14:41 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 20:42
Posty: 2969
Lokalizacja: Edinburgh
Pan Szmata napisał(a):
"Nie będzie gównianego strzelania po osiem magazynków w jednego gościa "

no taaak.. jak nie umiesz strzelac to ladujesz po 8 magazynkow.. a jak ktos umie to rozwala krotka seria.. taka subtelna roznica ;P
a w vietnamie z tego co czytam byle lamka bedzie kosic kazdego...

Dokładnie - M60 ma taką moc, że spokojnie wpadając pod flagę można wykosić całe pojawiające się towarzystwo. Rozgrywka przypomina bardziej tą z CoD aniżeli BF1942. Duża dynamika i śmierć co kilka kroków - trochę przegięte, tym bardziej, że naprawdę ciężko nocą, w dżungli dostrzec przeciwnika... Szczerze mówiąc, to mój entuzjazm strasznie opadł :/ Spodziewałem się czegoś... bardziej Battlefield-o-podobnego...

Co do snajperek - każdy lamus trafi biegnącego gościa - jeśli nie za pierwszym razem, to przecież teraz strzela się z tej broni jak z karabinu :( Szkoda, do tej pory zabawa w snajpera to był ciężki kawał chleba, a teraz M21 można używać zamiast karabinu szturmowego :P

_________________
arcy.SithSurfer
These are the old days, the bad days, the all-or-nothing days.
They're back! There's no choice left. And I'm ready for war.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 14:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2004, 18:26
Posty: 184
Lokalizacja: Łomianki
Jak dla mnie BFV ma swietny klimat (do tego ta muzyka :), grafika jest bardzo dobra, nawet na niskich detalach. Owszem zabic jest latwiej, co utrudnia gre dla kazdej strony, watpie zeby dzieki temu byle lamka wymiatala po serwerach, mimo wszystko zaawansowany gracz bedzie sie lepiej orientowal w terenie, bedzie wiedzial jak strzelac zeby zabic (law, rakiety w heli) i temu podobne rzeczy.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 14:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
Cytuj:
Dokładnie - M60 ma taką moc, że spokojnie wpadając pod flagę można wykosić całe pojawiające się towarzystwo. Rozgrywka przypomina bardziej tą z CoD aniżeli BF1942. Duża dynamika i śmierć co kilka kroków - trochę przegięte, tym bardziej, że naprawdę ciężko nocą, w dżungli dostrzec przeciwnika... Szczerze mówiąc, to mój entuzjazm strasznie opadł :/ Spodziewałem się czegoś... bardziej Battlefield-o-podobnego...


No i bardzo dobrze.W końcu M60 to mega zamiatacz i tak być musi.A to że trudno dostrzeć przeciwnika to jeszcze jeden plus,w końcu w Vietnamie kolesie nie swiecili latarkami żeby jedni i drudzy wiedzieli gdzie są.Moim zdaniem gra zyskała na grywalności,co osobiscie bardzo mnie cieszy,w końcu ostra akcja i tak ma być.Kolesie widząc faceta z M60'stką powinni spierdzielać aż sie za nimi powinno kurzyć i o to właśnie chodzi. :wink:

Jakby nie patrzeć broń powinna budzic respekt na grze.Zobaczysz kolesia z wyrzutnia to czekasz aż będzie dogodny momentu do strzału a nie że lecisz na kolesia jakby miał pistolet w ręce. :wink:

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 15:03 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
może tylko że M60 to była cięzka zawodna i mało celna broń a w Vietnamie żołnierz biega z nią jak baletnica, obraca i celuje jakby walił z kbksu oraz trafia jak Szmata ze snajperki.

Oczywiście jak to w było w BF1942 z patchami zacznie się balansowanie broni i w końcu bedziemy mieli mneij więcej zbalansowaną grę ale to potrwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 15:11 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
Ambo! dokladnie
narzekacie jak stare baby na rynku
to ze szybko sie ginie jest swietne! nie bedzie juz nikt biegal i skakal strzelal.. cheaty tez raczej nie beda potrzebne bo i poco? pb czuwa a i tak sie zabije goscia,
gra bedzie teraz wreszcie taktyczna bedziesz szedl przez jungle i analizowal gdzie co i jak a nie biegl na pale i zucal granatami... wlasnie bf dopiero teraz wyglada jak wojna.
nie podoba mi sie pseudo 3d wyswietlanie pozycji wlasnych.. ;/ przeciez ilu amerykanow zginelo przez friendly fire... :roll:
max... no tak zeczywiscie ale nie wmowisz mi ze nikt nie szedl przez jungle z M60 w lapach i nie prol do wietnamcow? :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 15:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2004, 18:26
Posty: 184
Lokalizacja: Łomianki
Jak sie strzela ogniem ciaglym, to rozrzut jest dosc duzy, zapewne tez podczas patchy troche pozmieniaja wlasciwosci broni. Co do tych ikonek 3d, to mozna je wylaczyc, choc pewnie 90% ludzi bedzie z nimi gralo, a i tak friendly fire bedzie sie zdarzal.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 17:45 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
a jak ma wyglądać sprawa tuneli, na WP pisze że to mają być przenośne spawnpointy i jakie będą pułapki do wykorzystania przez stronę wietnamską?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 17:50 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
ja nie gadam o BF:V dopoki nie zobacze sam :)

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: RE
PostNapisane: 16 mar 2004, 17:54 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2003, 17:36
Posty: 37
Lokalizacja: Gdynia
Pograł trochę w BF:V i prawdę mówiąc udało im się ale nie do końca. Wszystkie jedostki ,uzbrojenie ,muzyka ,mapki są O.K .. naprawdę odwalili kawał dobrej roboty... ale żygać mi się zachcaiło jak zobaczyłem te główne MENU... jak się przesiadamy z BF1942 na BFV to nie lada wyczyn aby coś tam ustawić i właczyć gre.. hehe ,przynajmniej na początku. No dobra ,ale co mnie nie pokoi ? Wymagania i zastosowanie AA... gra mi czasem skacze i pojawia się takie coś jak poniżej mam na screenach...

http://www.gornet.xann.pl/forum/bf1942/bfv_01.JPG
http://www.gornet.xann.pl/forum/bf1942/bfv_02.JPG

Oczywiście mam zainstalowane najnowsze stery NVIDI (56.56) .. takie coś jak u mnie na screenach chyba było w DC ? heh ,jakoś ster mi tego nie naprawił. Może mi ktoś pomóc z tym problemem ?

A co do wymagań... yehh... kto ma 256RAM nich lepiej skoczy do sklepu po kolejne 256 RAM.. heh ,bo nawet przy mojej konfiguracji (jest nad podpisem) giera słabo chodzi... czasem zacina się (lol). A co do AA.. widać ,że poprzez jego zastosowanie gra wygląda o niebo lepiej .. nie ma tych zasranych kwadracików i miło się gra.. ale kosztem czego ? naszych Mhza procka. Także przy AA x2 i 512RAM w ustawieniach 1024x768 32MB MEDIUM ,giera spowalnia i się laguje ,o dziwo na LANIE.. heh ,bez botów.

Podsumowując .. BF:V to duży krok w przód ,ale kosztem naszych PC-ów. Wszystko byłoby OK ,gdyby nie te wady co wspomniał kolega ,jako pierwszy i większe wymagania .. Byłem mile zaskoczony ,ale grafa i wymagania mi popsuły nastrój. Moja ocena 5-/6 (minus wiecie za co).

_________________
AthlonXP 2200+ | 512RAM | GeForceFX5200
Obrazek I'm Allied Pilot ..


Ostatnio edytowano 16 mar 2004, 17:56 przez Gornet, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2004, 17:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2003, 16:08
Posty: 643
Lokalizacja: Wawa
No, ale z tymi m60 i snajpami moze byc padaka na publicznych serwach. Team 12 osob, 4 m60 (ktorzy maja lawy, jesli sie nie myle), 4 snajpy, 2 tankerow i 2 pilotow. Jakos mi sie to nie usmiecha. Co ja bede robil moim asfaltem? :D No dobra, zobaczymy po premierze.
Aha, jesli bedzie tak ja w eodzie, to git. Tam m60 dobze osadzony byl wymiotny, ale w spotkanie w dzungli z do aslatem dla m60siatki konczylo sie deathem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL