Holman napisał(a):
Tomy dyskutowalbym z tym ze SDRy nie wplywaja na wydajnosc takze w grach, SDR to kicha i wie o tym kazde dziecko

Hmn ... a mi się wydaje, że pisałem o SDR na mobo
Holman napisał(a):
a benchmarki to w koncu symulacja rzeczywistego wykorzystania w grach
Taaa ... pomijąc te pod kątem optamylizowania dla danego chipsetu graficznego
Owszem są wyznaczniekiem wydajności, ale nie popadajmy w skrajną numerologię. Nie gramy przecież w testery, a ... BF1942
Holman napisał(a):
aha i nie bylbym taki pewny ze ram grafiki jest wykorzystywany tylko podczas ladowania map

mysle ze wymiana danych trwa na biezaco zwlaszcza jesli karta siega do aperture size
Głównie do przechowywania dużej liczby danych.
W grach 3D najwięcej obszaru zajmują sceny i textury - bezspornie.
Test - ustaw sobie aperture size na 64mb, potem na 512mb (w założeniu posiadania 1GB Ram na mobo) ... tak wiem, że nie ma różnic w BFie, gdyż ten nie wykorzystuje spec definicji zaimplementowanych w naszych "klockach"
