Teraz jest 24 lis 2024, 02:23

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 gru 2010, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
Witam. Mam pytanie. Jak wyciać z mapy pojazdy(np Ju88a z Battle of Britain) i dodać do standardowych? Z góry dziękuję

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2010, 17:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
O ile dobrze wiem, zrobienie tego server-side jest niemożliwe. Możesz jednak dodać wspomniane pojazdy do konkretnej mapy (poprzez patch) albo zrobić nowy mod który dodaje je do wszystkich map. Mogę napisać krótki przewodnik jak to zrobić dla obu przypadków, wybierz sobie jeden ^^

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2010, 17:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
Dodać do mapy, żeby dało się ich używać w community debug

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2010, 17:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Podstawowa procedura jest poniżej, jak chcesz bardziej szczegółowo to pisz:

0. Robisz kopie zapasowe obu map i zapisujesz je gdzieś poza katalogiem BF.
1. Rozpakowujesz mapę z której chcesz przenieść pojazdy (np. do c:\mapaZ)
2. Rozpakowujesz mapę z której chcesz przenieść pojazdy (np. do c:\mapaDo)
3. Przechodzisz do katalogu c:\mapaDo\bf1942\levels\[nazwa mapy]
4. Kasujesz w nim wszystko poza plikiem init.con
5. Otwierasz init.con notatnikiem lub innym edytorem tekstu, na końcu doklejasz poniższą linijkę:
Kod:
run objects/objects

6. W drugim oknie otwierasz katalog c:\mapaZ\bf1942\levels\[nazwa mapy]
7. Przenosisz folder "objects" do poprzedniego okna - w wyniku tego powinieneś mieć katalog c:\mapaDo\bf1942\levels\[nazwa mapy]\objects
EDIT 7.5 - przenieś także foldery StandardMesh, Sound oraz Texture
8. Pakujesz katalog c:\mapaDo\bf1942, zapisujesz jako nowy patch w katalogu levels (nie podmieniaj bazowego .rfa bo stracisz mapę)
9. Kasujesz katalogi c:\mapaZ oraz c:\mapaDo

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL