Podstawowa procedura jest poniżej, jak chcesz bardziej szczegółowo to pisz:
0. Robisz kopie zapasowe obu map i zapisujesz je gdzieś poza katalogiem BF.
1. Rozpakowujesz mapę z której chcesz przenieść pojazdy (np. do c:\mapaZ)
2. Rozpakowujesz mapę z której chcesz przenieść pojazdy (np. do c:\mapaDo)
3. Przechodzisz do katalogu c:\mapaDo\bf1942\levels\[nazwa mapy]
4. Kasujesz w nim wszystko poza plikiem init.con
5. Otwierasz init.con notatnikiem lub innym edytorem tekstu, na końcu doklejasz poniższą linijkę:
Kod:
run objects/objects
6. W drugim oknie otwierasz katalog c:\mapaZ\bf1942\levels\[nazwa mapy]
7. Przenosisz folder "objects" do poprzedniego okna - w wyniku tego powinieneś mieć katalog c:\mapaDo\bf1942\levels\[nazwa mapy]\objects
EDIT 7.5 - przenieś także foldery StandardMesh, Sound oraz Texture8. Pakujesz katalog c:\mapaDo\bf1942, zapisujesz jako nowy patch w katalogu levels (
nie podmieniaj bazowego .rfa bo stracisz mapę)
9. Kasujesz katalogi c:\mapaZ oraz c:\mapaDo
_________________
![Obrazek](http://dzn.unfailed.pl/static/userbaradmin.jpg)
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...