lakimakromedia napisał(a):
No wiec moj pierwszy post

Jestem sniper in real ASG :] i w grach [COD 2, BF2, TC:E].
Wkazdej jednak jest inaczej z celowaniem, a wlasciwie tylko w BF2, a pozostalymi

. Tak wiec naszej gierce EA mamy gravitation :] .
I tu pytanie do zawodowych snajperow z BF2 jak mniej wiecej okreslic o ile trzeba podniesc celownik aby trafic kolesia oddalonego o naprawde sporo. Np mapa Kubra Dam jestescie na jednej stronie kanionu, a przeciwnik [gl drugi sniper] na przeciwnej stronie. Wiec o ile podnosicie ??
Szczerze dopiero powrocilem do BF2 po dluuuugiej przerwie i teraz to dopiero zauwazylem
Biegnacego typa na nie duzym dystansie udaje mi sie zdjac, ale na duzym to zadko
Pozdrawiam
lakimakromedia
to co AreV podałeś to nie do końca to o co chodziło pytającemu...
a na youtube i google był i jest filmik pokazujący jak podnosi się celownik nad postać by trafić heada z uwzględnieniem dystansu i opadania pocisku:
http://youtube.com/watch?v=FhvQgrJVXOA
co do ASG to akurat ta profesja jest niewdzięczna bo zasięg snajperki w ASG jest niewiele większy niż podkręconego przykładowo M15, ja akurat jestem szturmowcem (M15, MP5 i teraz SCAR), więc nie ma co przekładać tego na grę