Teraz jest 25 cze 2025, 16:34

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2005, 10:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, 22:45
Posty: 664
Lokalizacja: Szczecin
n/c

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2005, 11:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2005, 21:44
Posty: 50
A ja gram Anti-tankiem i roz.. czolgi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2005, 11:35 
Offline

Dołączył(a): 26 sie 2005, 21:29
Posty: 5
Lokalizacja: ze wsząd
Rozumiem, ze respienie pod ostrzalem nie ma sensu ale jak jest czysto to lepiej zrespic bo TICKETA NIE TRACIMY W STANIE KRYTYCZNYM (tzn 15 sekund w ktorych moze nas zrespic medyk, dopiero po nich tracimy ) Również nie nabijają sie Deaths gdy zostaniemy zrespieni...
Pozatym repsienie x razy pod ostrzalem to juz tylko glupota nie statsiarstwo w tej chwili : ]

_________________
Have no fear, Bruner is here
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2005, 12:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2005, 18:55
Posty: 368
Lokalizacja: Chorzów
medykiem głównie gra się po to by w sytuacji kiedy po dwóch zabiciach uleczyć samego siebie i dalej atakować a nie umierać prze następnym przeciwniku... poza tym med ma dosyć dobrą broń na dalekie odległości a na bliskie też nie jest zła... reanimacja przydaje się szczególnie kiedy nie mamy żadnej flagi bo nie ma respa a każdy karabin się przyda do odratowania sytuacji... :roll:

_________________
Obrazek
DnbRadio.com - Serving heavy doses of pure dark basslines.
http://www.mikosz.info/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2005, 15:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
w patchu 1.04 wystarczyłaby jedna nowa opcja - jak zginiesz, wystarczy że naciśniesz spację i już nie jesteś w stanie krytycznym, tylko full dead i med nie może cie podnieść. System działa w ET (i też na niego klną, bo jak lecisz pod ogniem do rannego a ten baran w ostatniej chwili naciska spację, to można szału dostać)

A tak szczerze, to ja podnoszę wszystkich, których podnieść mogę - ticket to ticket, punkt to punkt, a jak ktoś nie umie wziąć innego kita jak mu ammo wyszło, to nie moja wina :D takie sytuacje o jakich mówił Lailonn przytrafiają się na tyle rzadko, że nie chce mi się w danej chwili zastanawiać, co miał na myśli poeta dając się zabić - nie ma na to czasu, podnoszę i biegnę dalej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2005, 16:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
w patchu 1.04 wystarczyłaby jedna nowa opcja - jak zginiesz, wystarczy że naciśniesz spację i już nie jesteś w stanie krytycznym, tylko full dead i med nie może cie podnieść. System działa w ET (i też na niego klną, bo jak lecisz pod ogniem do rannego a ten baran w ostatniej chwili naciska spację, to można szału dostać)


Wg mnie powinno być odwrotnie. Tj. dopiero jak naciśniesz pojawia się wiadomy symbol na minimapie i możliwośc reanimacji. Wszystko byłoby wtedy jasne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2005, 16:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2005, 18:55
Posty: 368
Lokalizacja: Chorzów
pasqdnick napisał(a):
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
w patchu 1.04 wystarczyłaby jedna nowa opcja - jak zginiesz, wystarczy że naciśniesz spację i już nie jesteś w stanie krytycznym, tylko full dead i med nie może cie podnieść. System działa w ET (i też na niego klną, bo jak lecisz pod ogniem do rannego a ten baran w ostatniej chwili naciska spację, to można szału dostać)


Wg mnie powinno być odwrotnie. Tj. dopiero jak naciśniesz pojawia się wiadomy symbol na minimapie i możliwośc reanimacji. Wszystko byłoby wtedy jasne.


no i tak jest że póki nie naciśniesz LPM to nie ma znaczka ale z regóły to on sam się naciska zaraz po śmierci :wink:

_________________
Obrazek
DnbRadio.com - Serving heavy doses of pure dark basslines.
http://www.mikosz.info/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2005, 16:41 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2004, 19:45
Posty: 1352
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

może tym razem ja, jako bardzo doświadczony statsiarz odpowiem Ci na to pytanie. Otóż można rozróżnić 3 rodzaje reanimacji: na serwerach rankingowych 4fun, na serwerach nierankingowych 4fun i na klanówkach. Zaczynając od serwerów rankingowych: tam sposób myślenia żołnierzy jest zupełnie inny. Dla większości nie liczy się obrona flagi i wygrana teamu, tylko jak najlepszy Kill:Death Ratio. Dla nich bardzo cenne jest to, że ktoś ich podniesie przed ostateczną śmiercią, ponieważ po pierwsze nie zaliczy im śmierci, a po drugie zyskają bardzo cenne 5, może i więcej sekund, które dla nich, jako chłopców z granatnikami - są bardzo ważne (przecież jednym strzałem 4 można ubić w tym czasie!). Wiadomo, że zdarzają się wyjątki, ale to już inna bajka... Poza tym zauważ, że na mapach Infantry 60 - 80% graczy gra medykami - dlaczego? Kiedyś na Heroes Must Conquer 64 w ciągu pierwszych ośmiu minut zdobyłem 112 punktów, zabijając może 3 przeciwników. Praktycznie biegałem tylko z defibrylatorem w ręku, a punkty same leciały. Na serwerach nierankingowych jest zupełnie inaczej. Tam ludzie grają naprawdę na luzie, 4fun. Nie liczy się dla nich wygrana na mapie oraz inne rzeczy typu KDR, KPM itp. Tam walczy się po to, aby potrenować, grać zespołowo i wygrywać drużynowo. Z tego gracze czerpią większą satysfakcję, niż z własnych sukcesów. I ostatni już styl gry: mecze międzyklanowe. To już zupełnie inna sprawa. Tam ludzie mają odpowiednią komunikację głosową i tekstową. Każdy zna swoje zadanie, a dobry Commander potrafi pokierować swój zespół do zwycięztwa. Dlatego kiedy flaga jest przejmowana, medycy nie tylko nie reanimują innych, ale sami też często popełniają samobójstwa, aby jak najszybciej dostać się na oblężoną flagę.

EOW :)
Dziękuję,
pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2005, 17:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Headshot napisał(a):
Witam,

może tym razem ja, jako bardzo doświadczony statsiarz odpowiem Ci na to pytanie. Otóż można rozróżnić 3 rodzaje reanimacji: na serwerach rankingowych 4fun, na serwerach nierankingowych 4fun i na klanówkach. Zaczynając od serwerów rankingowych: tam sposób myślenia żołnierzy jest zupełnie inny. Dla większości nie liczy się obrona flagi i wygrana teamu, tylko jak najlepszy Kill:Death Ratio. Dla nich bardzo cenne jest to, że ktoś ich podniesie przed ostateczną śmiercią, ponieważ po pierwsze nie zaliczy im śmierci, a po drugie zyskają bardzo cenne 5, może i więcej sekund, które dla nich, jako chłopców z granatnikami - są bardzo ważne (przecież jednym strzałem 4 można ubić w tym czasie!). Wiadomo, że zdarzają się wyjątki, ale to już inna bajka... Poza tym zauważ, że na mapach Infantry 60 - 80% graczy gra medykami - dlaczego? Kiedyś na Heroes Must Conquer 64 w ciągu pierwszych ośmiu minut zdobyłem 112 punktów, zabijając może 3 przeciwników. Praktycznie biegałem tylko z defibrylatorem w ręku, a punkty same leciały. Na serwerach nierankingowych jest zupełnie inaczej. Tam ludzie grają naprawdę na luzie, 4fun. Nie liczy się dla nich wygrana na mapie oraz inne rzeczy typu KDR, KPM itp. Tam walczy się po to, aby potrenować, grać zespołowo i wygrywać drużynowo. Z tego gracze czerpią większą satysfakcję, niż z własnych sukcesów. I ostatni już styl gry: mecze międzyklanowe. To już zupełnie inna sprawa. Tam ludzie mają odpowiednią komunikację głosową i tekstową. Każdy zna swoje zadanie, a dobry Commander potrafi pokierować swój zespół do zwycięztwa. Dlatego kiedy flaga jest przejmowana, medycy nie tylko nie reanimują innych, ale sami też często popełniają samobójstwa, aby jak najszybciej dostać się na oblężoną flagę.

EOW :)
Dziękuję,
pozdrawiam.


zgadzam się ze wszystkim za wyjątkiem 60-80% medyków na mapach infantry:) 50% asfalty, kilku medyków (po stronie arabsko-chińskiej więcej zwykle, bo lepsza spluwa) i reszta różnie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, 00:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Ponieważ gram tylko supportem i biegam z PKM, to medyków bardzo lubię. Jak się dobrze ustawię, to zamiast 1 zabitego, mam od razu 3. Nieszczęsnego reanimowane 2 razy i na dokładkę medyka.

Ale jeśli gra się w squadzie, to medyk musi biegać za dowódcą i pilnować by żył.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 01:38 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 23:08
Posty: 173
Lokalizacja: Wilanów naturalnie
bonus graniem medem z inteligentnymi kolegami:

giniesz. stan krytyczny. kolega obok widzi, podbiega, podnosi twój kit, electro i grasz z gunem-niespodzianką ale grasz :)

_________________
|MON.BF2|Cochise / [crap]Cochise_PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 04:23 
Offline

Dołączył(a): 16 sie 2005, 04:34
Posty: 43
Lokalizacja: Bydgoszcz
- wskrzesza a ja bez amunicji ... ok :roll: to jeszcze zniose

- chce zmienic kit zeby z tankiem pogadac a tu wskrzeszaja ... ok :roll: niech inni sie tankiem zajma

- ktos se na mnie punkciki zarabia za wskrzeszanie ... ok :roll: niech se zbiera

Ale jak przez bite 5:25min !!! :evil: (z zegarkiem w reku) :evil: :twisted: patrze se tylko na ekranik z odliczaniem -> resp i BUM -> ekranik z odliczaniem -> resp BUM -> ekranik z odliczaniem -> resp BUM -> ekranik z odliczaniem -> resp BUM ...itd !!!!! TO MNIE JUZ KREW ZALEWA :twisted:

(ofkors sytuacja na STRIKE, pierwsza flaga, i pelno granatnikowcow i medykow -> w danym momencie to chyba ja jedyny mialem inny kit )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 08:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
troche dziwny ten pomysl bysmy sami wybierali kiedy chcemy by nas uratowano.
dostalismy wiec jestesmy martwi i nie mamy nic do gania
jestem za dobijaniem by nie mozna bylo juz uratowac.
moze nie chumanitarne i brutalne ale jak jest w grupie 4 medykow to jest zgraja nie dozatrzymania:)

poza tym po np trafieniu w glowe tez kaplica.bez mozliwosci reanimacji
doda to realizmu i medyk przestanie byc najpardziej punktujaca specializacja

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 10:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
90s zagraj na jakiejkolwiek klanowce. Tam sa sytuacje gdy 1 czlowiek zatrzymuje 8 :P Ale sa i takie gdzie 8 nie moze zatrzymac 1 ;] Taka to gra ;] Medykowi powinni uwalic samodzielne leczenie. Biega taki z apteczka w lapie i jest jak terminator :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 10:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
IDKrzych napisał(a):
-> w danym momencie to chyba ja jedyny mialem inny kit )


i jak widać, to był błąd :D

Lailonn napisał(a):
90s zagraj na jakiejkolwiek klanowce. Tam sa sytuacje gdy 1 czlowiek zatrzymuje 8 :P Ale sa i takie gdzie 8 nie moze zatrzymac 1 ;] Taka to gra ;] Medykowi powinni uwalic samodzielne leczenie. Biega taki z apteczka w lapie i jest jak terminator :D


nie jest :) w ET medyk to terminator, zwłaszcza z 4 levelem i adrenaliną - takiego gościa da się zatrzymać tylko panzerem albo mg42, bo duela z nim nie masz szans wygrać - tutaj jest lajcik

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL