Teraz jest 5 gru 2024, 04:18

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 cze 2010, 18:21 
Offline

Dołączył(a): 9 cze 2010, 21:59
Posty: 2
Sprubuję go namówić by się tu zarejestrował to se pogadacie powiem ci tylko jedno jak siedzę u niego na chacie to praktycznie myszy nie używa wszystko klawiaturka ma jobla na punkcie tego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2010, 22:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2009, 14:14
Posty: 131
Chętnie sie zmierzę z prO na klawie xD

_________________
http://www.bf2stats.net/player/169490747/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2010, 09:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2009, 19:10
Posty: 345
Lokalizacja: Toruń, 4 piętro
Zależy kiedy:
- kiedy strzela ktoś z IGLA/ Stinger (100% kondycji) - flara na luzie i lecę tam gdzie chce ( zarówno myśliwce jak i bombowce) helikopter - zejść jak najniżej
- kiedy strzela ktoś z Linebaker/Tunguska - flara wypuszczana w beczce i jak najszybciej dopalacz ( myśliwce i bombowce z BF2 mają łatwiej, ale te z BF2:AF nie mają dopalacza i ładowanie flar trwa niemiłosiernie długo) helikopter - 50/50 (to zależy czy w AA siedzi ktoś kto wie jak się obchodzić lub jakiś totalny noob)
i teraz samoloty (A - my, B - wróg, - - przegrana, = - remis,+ - wygrana)
- A - J10 , B - F35 +
- A - J10 , B - F18 = względnie
- A - J10 , B - F15 +
- A - SU-30 , B - F35 =
- A - SU-30 , B - F18 -
- A - SU-30 , B - F15 =
- A - MIG-29 , B - F35 +
- A - MIG-29 , B - F18 =
- A - MIG-29 , B - F15+
- A - SU-34 , B - F35 =
- A - SU-34 , B - F18 -
- A - SU-34 , B - F15 =
- A - A10 , B - SU-39/Q-5 +
- A - SU-39 , B - A10 -
- A - Q-5 , B - A10 -

Ten ranking sam ułożyłem, wg doświadczenia, możecie się więc nie zgodzić. Opisuje tu sytuacje gdzie ma miejsce bezpośrednie starcie. W przypadku gdy atakujemy z zaskoczenia bądź gdy przeciwnik nie jest zbyt doświadczony bądź wypuści zbyt wcześnie flary to zyskujemy przewagę

Pozdrawiam :)

_________________
Moje statystyki w BF2>>http://www.bf2stats.net/player/196867595/
Youtube>>http://www.youtube.com/user/tomeklektorpl

Stado baranów prowadzone przez lwa jest silniejsze niż stado lwów prowadzone przez barana


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2010, 11:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Mialem sie nie odzywac, ale nie wytrzymalem, musi ktos w koncu napisac cos zdecydowanego, aby powstrzymac fale tych "ekspertyz"... Jednostka beznadziejnosci jest Obrazek
reulus2 napisał(a):
A i joy to tylko kwestia przyzwyczajenia można równie dobrze grać na klawie jak i na myszce bo znam kolesi którzy nieważne naczym grają i tak koszą wszystkich ja osobiście używam myszy bo jest czulsza szybsza i celniejsza jeśli chodzi o KM Vulkan

Obrazek Obrazek
anusus napisał(a):
Zależy kiedy:
- kiedy strzela ktoś z IGLA/ Stinger (100% kondycji) - flara na luzie i lecę tam gdzie chce ( zarówno myśliwce jak i bombowce) helikopter - zejść jak najniżej
- kiedy strzela ktoś z Linebaker/Tunguska - flara wypuszczana w beczce i jak najszybciej dopalacz ( myśliwce i bombowce z BF2 mają łatwiej, ale te z BF2:AF nie mają dopalacza i ładowanie flar trwa niemiłosiernie długo) helikopter - 50/50 (to zależy czy w AA siedzi ktoś kto wie jak się obchodzić lub jakiś totalny noob)
i teraz samoloty (A - my, B - wróg, - - przegrana, = - remis,+ - wygrana)
- A - J10 , B - F35 +
- A - J10 , B - F18 = względnie
- A - J10 , B - F15 +
- A - SU-30 , B - F35 =
- A - SU-30 , B - F18 -
- A - SU-30 , B - F15 =
- A - MIG-29 , B - F35 +
- A - MIG-29 , B - F18 =
- A - MIG-29 , B - F15+
- A - SU-34 , B - F35 =
- A - SU-34 , B - F18 -
- A - SU-34 , B - F15 =
- A - A10 , B - SU-39/Q-5 +
- A - SU-39 , B - A10 -
- A - Q-5 , B - A10 -

Ten ranking sam ułożyłem, wg doświadczenia, możecie się więc nie zgodzić. Opisuje tu sytuacje gdzie ma miejsce bezpośrednie starcie. W przypadku gdy atakujemy z zaskoczenia bądź gdy przeciwnik nie jest zbyt doświadczony bądź wypuści zbyt wcześnie flary to zyskujemy przewagę

Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2010, 22:30 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
I co tak fejspalmujesz, nie udawaj nawet, że zrozumiałeś ten wykres :D

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2010, 10:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
anusus napisał(a):
- A - J10 , B - F35 +
- A - J10 , B - F18 = względnie
- A - J10 , B - F15 +
- A - SU-30 , B - F35 =
- A - SU-30 , B - F18 -
- A - SU-30 , B - F15 =
- A - MIG-29 , B - F35 +
- A - MIG-29 , B - F18 =
- A - MIG-29 , B - F15+
- A - SU-34 , B - F35 =
- A - SU-34 , B - F18 -
- A - SU-34 , B - F15 =
- A - A10 , B - SU-39/Q-5 +
- A - SU-39 , B - A10 -
- A - Q-5 , B - A10 -

e?
jakbym do j10 wsiadł to nawet f35 byś mnie zapewne rozwalił więc po jakieeeeeego kija to piszesz? To wszystko zależy od pilota... ObrazekObrazekObrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2010, 10:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2009, 19:10
Posty: 345
Lokalizacja: Toruń, 4 piętro
A jak piloci mają zbliżone lub prawie identyczne umiejętności?
To wszystko zależy od maszyny. Koniec i .

_________________
Moje statystyki w BF2>>http://www.bf2stats.net/player/196867595/
Youtube>>http://www.youtube.com/user/tomeklektorpl

Stado baranów prowadzone przez lwa jest silniejsze niż stado lwów prowadzone przez barana


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2010, 11:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 13:17
Posty: 521
Lokalizacja: Łódź
Po patchu f35b i j10 są bardzo, ale to bardzo zbliżone, tyle, że w F35B wszystko wchodzi. Ten wykres nie ma sensu bo jak słusznie koledzy zauważyli wszystko zależy od pilota. Czasem jak wezme sobie f15/su z breikerem to robimy w powietrzu co chcemy, jednak jak wejdzie ogarnięty pilot miga/j10/f35b to jest mega ciężko, choć czasem się uda wygrać.
Poza tym SU na pewno nie równa się f15. Jakby obaj kręcili się po prostu w kółko to SU wygra.

Mcmt - zachowałeś się jak burak nie wprowadzając nic do tematu, cwaniakujesz jakbyś nie wiadomo jakim pro w jet'cie był ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2010, 01:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2007, 18:19
Posty: 286
Lokalizacja: Łomża
Jesli chodzi o myśliwiec, walkę w powietrzu prawie zawsze wygrywa pilot. Samolot ma mniejsze znaczenie.
Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś konkretnego dołącz do jakiegoś klanu, na forum są głównie dowcipnisie.
Poza tym zapomnij o botach i klawiaturze.

P.S.
F35 jest lepsze od j10, bo tym g..em nie da sie sterowac.
Jak uniknąć rakiet........chopie, skacz :)

_________________
http://www.nsz.za.pl/news.php Coś o NSZ Zasady serwera NSZ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2010, 09:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Adasi napisał(a):
Mcmt - zachowałeś się jak burak nie wprowadzając nic do tematu, cwaniakujesz jakbyś nie wiadomo jakim pro w jet'cie był ;]

Masz racje Adamie. Musialbym przemyslec swoje zachowanie 8)
A przy okazji, wujek Staszek - mistrz cietej riposty cie pozdrawia :mrgreen:

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Ostatnio edytowano 19 cze 2010, 11:29 przez mcmt, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2010, 10:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Po przemyśleniu sprawy z moją ręką postanowiłem wam wkleić kilka danych o tych samolotach.

J10
Kod:
ObjectTemplate.armor.maxHitPoints 825
ObjectTemplate.armor.hitPoints 825
ObjectTemplate.armor.defaultMaterial 32
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileUpSideDown 350
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileInWater 400
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileInDeepWater 400
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileCriticalDamage 18
ObjectTemplate.armor.waterDamageDelay 1
ObjectTemplate.armor.waterLevel -0.3
ObjectTemplate.armor.explosionForce 15
ObjectTemplate.armor.explosionForceMod 8
ObjectTemplate.armor.explosionForceMax 5000
ObjectTemplate.armor.explosionDamage 400
ObjectTemplate.armor.explosionRadius 15
ObjectTemplate.armor.explosionMaterial 99
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionForce 15
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionDamage 200
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionRadius 10
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionMaterial 70
ObjectTemplate.armor.wreckHitPoints 500
ObjectTemplate.armor.timeToStayAsWreck 10
ObjectTemplate.armor.criticalDamage 101

tu jest pancerz i co mu ile zjada

a tu prędkość
Kod:
ObjectTemplate.setMaxRotation 0/110/0
ObjectTemplate.setMaxSpeed 0/60/0
ObjectTemplate.setAcceleration 0/150/0
ObjectTemplate.setGearDownHeight 40
ObjectTemplate.setGearUpHeight 10
ObjectTemplate.setGearDownSpeed 80
ObjectTemplate.setGearUpSpeed 50
ObjectTemplate.setGearDownDelay 0.7


obrażenia od karabinka
Kod:
ObjectTemplate.damage 100


obrażenia od rakiet
Kod:
nie chciało mi się szukać bo to w innym pliku



F15
znowu pancerz
Kod:
ObjectTemplate.armor.maxHitPoints 900
ObjectTemplate.armor.hitPoints 900
ObjectTemplate.armor.defaultMaterial 32
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileUpSideDown 350
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileInWater 400
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileInDeepWater 400
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileCriticalDamage 18
ObjectTemplate.armor.waterDamageDelay 1
ObjectTemplate.armor.waterLevel -0.3
ObjectTemplate.armor.explosionForce 15
ObjectTemplate.armor.explosionForceMod 8
ObjectTemplate.armor.explosionForceMax 5000
ObjectTemplate.armor.explosionDamage 400
ObjectTemplate.armor.explosionRadius 15
ObjectTemplate.armor.explosionMaterial 99
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionForce 7
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionDamage 200
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionRadius 5
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionMaterial 70
ObjectTemplate.armor.wreckHitPoints 500
ObjectTemplate.armor.timeToStayAsWreck 10
ObjectTemplate.armor.criticalDamage 101

;| tutaj moim zdaniem JEST LEPSZY ale mogę się mylić bo zaje**ym matematykiem nie jestem (ma więcej pancerza?)

prędkość
Kod:
ObjectTemplate.setMaxRotation 0/25/0
ObjectTemplate.setMaxSpeed 0/100/0
ObjectTemplate.setAcceleration 0/100/0
ObjectTemplate.setGearDownHeight 40
ObjectTemplate.setGearUpHeight 10
ObjectTemplate.setGearDownSpeed 80
ObjectTemplate.setGearUpSpeed 50
ObjectTemplate.setGearDownDelay 1.5

większa prędkość maksymalna, mniejsze przyspieszenie (zwrotność mnie rozwaliła :D )

obrażenia od karabinka
Kod:
ObjectTemplate.damage 100

chyba takie same




WIĘC CO DO PORÓWNANIE NIE DA SIĘ
określić który lepszy. Jeden ma lepsze to drugi to.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 cze 2010, 15:58 przez Sasquacz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2010, 11:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Sasquacz napisał(a):
J10
F15
WIĘC CO DO PORÓWNANIE NIE DA SIĘ
określić który lepszy. Jeden ma lepsze to drugi to.

O Jezusie nazarejski...
ObrazekObrazekObrazekObrazek

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2010, 11:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2008, 12:59
Posty: 465
Lokalizacja: Kraków (po arabsku Karkand :P)
Mcmt daruj sobie ten spam ;). Każdy ma prawo wyrazić własną opinię, a to dla kogo co jest lepsze, pozostaje tylko w jego własnym odczuciu. W rzeczywistości i tak najwięcej zależy od pilota, a w drugiej kolejności od jeta. Co z tego czy ja wsiądę do J-10, a (przykładowo) mcmt do F-15, jak i tak on mnie ściągnie, bo jest po prostu znacznie lepszy.

_________________
BF2 NICK: Szczurson24
BF2142 NICK: Szczurson.bf2
BF BC2 NICK: Szczurson
-> PubMovie :D <-


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2010, 12:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2009, 19:10
Posty: 345
Lokalizacja: Toruń, 4 piętro
@MCMT: kolejny spamer
@Sasquacz: jaka jest dokładna lokalizacja tych configów?
@Szczurson: też wszystko zależy od pilota, ale to jak się nimi lata to tylko wyłącznie nasze odczucia. ja pisałem ranking WEDŁUG własnych odczuć. Jednakże to configi mówią całą prawdę.

PS @Sasquacz
ObjectTemplate.setMaxRotation 0/25/0
ObjectTemplate.setMaxSpeed 0/100/0
ObjectTemplate.setAcceleration 0/100/0
ObjectTemplate.setGearDownHeight 40
ObjectTemplate.setGearUpHeight 10
ObjectTemplate.setGearDownSpeed 80
ObjectTemplate.setGearUpSpeed 50
ObjectTemplate.setGearDownDelay 1.5

Im mniejsze są te wartości, tym lepiej czy na odwrót?

_________________
Moje statystyki w BF2>>http://www.bf2stats.net/player/196867595/
Youtube>>http://www.youtube.com/user/tomeklektorpl

Stado baranów prowadzone przez lwa jest silniejsze niż stado lwów prowadzone przez barana


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2010, 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
po co porownujesz mysliwiec do "bombowca"?
większośc tego co podałeś jest nie potrzebne to raz i dwa nie podałeś prędkości ani zwrotności tylko konfigi jednej lotki :) prędkość szukaj pod engine
konfigi sa w bf2>mods>bf2>object_server
a jeśli chodzi o j10 i f35b to sie prawie nie różnią

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL