Po przemyśleniu sprawy z moją ręką postanowiłem wam wkleić kilka danych o tych samolotach.
J10Kod:
ObjectTemplate.armor.maxHitPoints 825
ObjectTemplate.armor.hitPoints 825
ObjectTemplate.armor.defaultMaterial 32
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileUpSideDown 350
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileInWater 400
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileInDeepWater 400
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileCriticalDamage 18
ObjectTemplate.armor.waterDamageDelay 1
ObjectTemplate.armor.waterLevel -0.3
ObjectTemplate.armor.explosionForce 15
ObjectTemplate.armor.explosionForceMod 8
ObjectTemplate.armor.explosionForceMax 5000
ObjectTemplate.armor.explosionDamage 400
ObjectTemplate.armor.explosionRadius 15
ObjectTemplate.armor.explosionMaterial 99
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionForce 15
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionDamage 200
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionRadius 10
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionMaterial 70
ObjectTemplate.armor.wreckHitPoints 500
ObjectTemplate.armor.timeToStayAsWreck 10
ObjectTemplate.armor.criticalDamage 101
tu jest pancerz i co mu ile zjada
a tu prędkość
Kod:
ObjectTemplate.setMaxRotation 0/110/0
ObjectTemplate.setMaxSpeed 0/60/0
ObjectTemplate.setAcceleration 0/150/0
ObjectTemplate.setGearDownHeight 40
ObjectTemplate.setGearUpHeight 10
ObjectTemplate.setGearDownSpeed 80
ObjectTemplate.setGearUpSpeed 50
ObjectTemplate.setGearDownDelay 0.7
obrażenia od karabinka
Kod:
ObjectTemplate.damage 100
obrażenia od rakiet
Kod:
nie chciało mi się szukać bo to w innym pliku
F15znowu pancerz
Kod:
ObjectTemplate.armor.maxHitPoints 900
ObjectTemplate.armor.hitPoints 900
ObjectTemplate.armor.defaultMaterial 32
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileUpSideDown 350
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileInWater 400
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileInDeepWater 400
ObjectTemplate.armor.hpLostWhileCriticalDamage 18
ObjectTemplate.armor.waterDamageDelay 1
ObjectTemplate.armor.waterLevel -0.3
ObjectTemplate.armor.explosionForce 15
ObjectTemplate.armor.explosionForceMod 8
ObjectTemplate.armor.explosionForceMax 5000
ObjectTemplate.armor.explosionDamage 400
ObjectTemplate.armor.explosionRadius 15
ObjectTemplate.armor.explosionMaterial 99
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionForce 7
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionDamage 200
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionRadius 5
ObjectTemplate.armor.wreckExplosionMaterial 70
ObjectTemplate.armor.wreckHitPoints 500
ObjectTemplate.armor.timeToStayAsWreck 10
ObjectTemplate.armor.criticalDamage 101
;| tutaj moim zdaniem JEST LEPSZY ale mogę się mylić bo zaje**ym matematykiem nie jestem (ma więcej pancerza?)
prędkość
Kod:
ObjectTemplate.setMaxRotation 0/25/0
ObjectTemplate.setMaxSpeed 0/100/0
ObjectTemplate.setAcceleration 0/100/0
ObjectTemplate.setGearDownHeight 40
ObjectTemplate.setGearUpHeight 10
ObjectTemplate.setGearDownSpeed 80
ObjectTemplate.setGearUpSpeed 50
ObjectTemplate.setGearDownDelay 1.5
większa prędkość maksymalna, mniejsze przyspieszenie (zwrotność mnie rozwaliła

)
obrażenia od karabinka
Kod:
ObjectTemplate.damage 100
chyba takie same
WIĘC CO DO PORÓWNANIE NIE DA SIĘ
określić który lepszy. Jeden ma lepsze to drugi to.