Teraz jest 4 mar 2025, 05:35

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Rotacja map na serwerze powinna:
Ankieta wygasła 31 sie 2005, 13:24
Pozostać bez zmian 7%  7%  [ 9 ]
Wyrzucić mapy 64 osobowe, reszta bez zmian 9%  9%  [ 12 ]
Zostawić tylko mapy 32 osobowe 4%  4%  [ 5 ]
Pozostawić bez zmian, dodać 2 rundy na mapę 14%  14%  [ 19 ]
Wyrzucić mapy 64 osobowe, dodać 2 rundy na mapę 19%  19%  [ 25 ]
Zostawić tylko mapy 32 osobowe, dodać 2 rundy na mapę 29%  29%  [ 39 ]
Zostawić tylko mapy 32 osobowe, dodać 3 rundy na mapę 18%  18%  [ 24 ]
Jedna z powyższych opcji + zmiana ilości ticketów (OPISZ CO I JAK!) 1%  1%  [ 2 ]
Liczba głosów : 135
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2005, 14:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
Piasecznik napisał(a):
Ten guide to można o kant dupy potłuc.

Nie guide tylko tylko bf2ccd :P Chcesz mieć to na linuksie, to musisz zainstalować mono. Inaczej się nie da.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2005, 14:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
No o tym przecie napisałem, mono to emulator .NET na linuxa.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2005, 18:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2003, 00:44
Posty: 48
Lokalizacja: Ka-ce
Olej najwyżej daemona i zainstaluj same ModManager Admin Scripts na serwerze
co prawda konsolka BF2CC będzie miała trochę ograniczona funkcjonalność.
Jest na szczęście inna konsolka bf2rcon współpracuje z ModManager i nie wymaga zainstalowanego daemona
a udostępnią możliwość konfiguracji większości podstawowych modułów modmangera
nadal wymaga .NET do działania ale jest mniej zasobożerna i stabilniejsza od bf2cc a przy tym trochę wygodniejsza w użyciu imho.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2005, 18:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2004, 19:58
Posty: 792
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Mam wrażenie, że obecny cykl jeszcze długo pozostanie bez zmian.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2005, 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
A ja mam wrażenie że się przypieprzasz.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2005, 19:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
OZy napisał(a):
Olej najwyżej daemona i zainstaluj same ModManager Admin Scripts na serwerze
co prawda konsolka BF2CC będzie miała trochę ograniczona funkcjonalność.
Jest na szczęście inna konsolka bf2rcon współpracuje z ModManager i nie wymaga zainstalowanego daemona
a udostępnią możliwość konfiguracji większości podstawowych modułów modmangera
nadal wymaga .NET do działania ale jest mniej zasobożerna i stabilniejsza od bf2cc a przy tym trochę wygodniejsza w użyciu imho.


Wszystko to prawda, lecz brak daemona wyklucza użycie jego funcjonalności do których należą między innymi automatyczne przerzucanie graczy do przeciwnej drużyny.
Mam nadzieję że patch 1.3 zrówna funkcjonalność serwerów do tej z BFV.
Widać już postępy w tym kierunku - nowy build testowany na serwerach EA posiada zmienną bf2_reservedslots....

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2005, 20:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2004, 19:58
Posty: 792
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Piasecznik napisał(a):
A ja mam wrażenie że się przypieprzasz.

A ja mam wrażenie, że dajesz mi w tej materii duże pole do popisu :lol:
P.S. Czyżbyśmy czekali na patch i dopiero wtedy zmiany?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2005, 21:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2003, 00:44
Posty: 48
Lokalizacja: Ka-ce
Piasecznik napisał(a):
Wszystko to prawda, lecz brak daemona wyklucza użycie jego funcjonalności do których należą między innymi automatyczne przerzucanie graczy do przeciwnej drużyny.
Pudło wszystko można włączyć , a serwer nie traci żadnych funkcji w porównaniu z wersja z daemonem, problem jest tylko w tym ze bez daemona wyłączona jest obsługa tych opcji w konsoli BF2CC , ale można się do nich dostać albo przez konsole bf2rcon , albo z poziomu zwykłej konsoli , np. włączenie modułu autobalnsu na naszym serwerku rankingowym |KGW| wymagało wpisania 2 komend z konsoli .
Więc wersja bez daemona to nie mniej, tylko trochę trudniejsza konfiguracja , więc jeśli ktoś nie chce lub nie może zainstalować emulatora NET. i daemona zawsze pozostaje w obwodzie wersja czysto skryptowa.
A tak swoja droga to grzebiąc w skryptach moza znaleźć parę fajnych rzeczy jak np. FLYHACK mjr. Sergyey’a :wink: ( Oj drzyjcie nieposłuszne owieczki bo czeka was lot na orbitę :twisted: )
Co do funkjonalnosci serwera to dzięki modmanager-v1.0-rc4 jest chyba wszystko co potrzeba ,automatyczny announcer , rezerwowe sloty , automatyczny kicker za ping ,idle , i bluzgi , autobalans ,
tylko ta konfiguracja ciągle kuleje
ps. a z dodatkowych modułów pojawił się ircbot właśnie uruchomiany na naszym serwerku,
ps2. jak wygląda zakładka autoadmin w BF2CC, bez daemona jest to nieaktywne wiec nie otworze tego, mógłby ktoś podesłać screena ?

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 5 wrz 2005, 23:54 przez OZy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2005, 22:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
To ciekawe. I wszystko to biega bez problemu na rankingowym serwie?

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2005, 23:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2003, 00:44
Posty: 48
Lokalizacja: Ka-ce
jeśli chodzi o stronę techniczna to parę bajerów ze względu na rankingowość jest wyłączonych lub ograniczonych ale owszem działa :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2005, 08:05 
Offline

Dołączył(a): 21 lip 2005, 17:03
Posty: 31
Mi nieraz odechciewa sie grac jak pojawia sie mapa na 64 osoby ale jak pojawia sie mapa na 16 osob to juz wychodze z serwera. Powinno byc mapy na 32 osoby i rundy do 2 wygranych jezeli remis po stronie to 3 runda jako dogrywka. Prosto i na temat. A nie mix


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2005, 08:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2005, 10:14
Posty: 303
Lokalizacja: Gdańsk
Temat zostal sklejony 24 sierpnia, dzis jest 6 wrzesnia wiec tak na oko 7 dni minelo. Trzeba bylo napisac ze ta ankieta jest dla sciemy tylko.

EDIT2:
Hmmm 2 ankieta, moze cos z niej wyniknie...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2005, 10:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Spoko - nastepna ankieta bedzie na temat: Od kiedy powinny zaczac obowiazywac zmiany na serwerze. Potem sie zrobi glosowanie czy wyniki poprzedniej ankiety powinny zostac uznane za obowiazujace.

No i zawsze jeszcze zostaje glosowanie nad sposobem glosowania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2005, 12:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2005, 10:14
Posty: 303
Lokalizacja: Gdańsk
heheheheh w sumie opcji jest wiele, poczekamy zobaczymy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 wrz 2005, 16:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
OZy napisał(a):
jeśli chodzi o stronę techniczna to parę bajerów ze względu na rankingowość jest wyłączonych lub ograniczonych ale owszem działa :D


Możesz dać linka do modułu przełączającego ludzi do przeciwnej drużyny po zakończeniu rundy? Jakoś nie bardzo mogę coś znaleźć.
Znalazłem parę wypowiedzi gdzie serwer przestał być rankingowy po zamiąchaniu w autokickerze.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL