Piasecznik napisał(a):
Wszystko to prawda, lecz brak daemona wyklucza użycie jego funcjonalności do których należą między innymi automatyczne przerzucanie graczy do przeciwnej drużyny.
Pudło wszystko można włączyć , a serwer nie traci żadnych funkcji w porównaniu z wersja z daemonem, problem jest tylko w tym ze bez daemona wyłączona jest obsługa tych opcji w konsoli BF2CC , ale można się do nich dostać albo przez konsole bf2rcon , albo z poziomu zwykłej konsoli , np. włączenie modułu autobalnsu na naszym serwerku rankingowym |KGW| wymagało wpisania 2 komend z konsoli .
Więc wersja bez daemona to nie mniej, tylko trochę trudniejsza konfiguracja , więc jeśli ktoś nie chce lub nie może zainstalować emulatora NET. i daemona zawsze pozostaje w obwodzie wersja czysto skryptowa.
A tak swoja droga to grzebiąc w skryptach moza znaleźć parę fajnych rzeczy jak np. FLYHACK mjr. Sergyey’a

( Oj drzyjcie nieposłuszne owieczki bo czeka was lot na orbitę

)
Co do funkjonalnosci serwera to dzięki modmanager-v1.0-rc4 jest chyba wszystko co potrzeba ,automatyczny announcer , rezerwowe sloty , automatyczny kicker za ping ,idle , i bluzgi , autobalans ,
tylko ta konfiguracja ciągle kuleje
ps. a z dodatkowych modułów pojawił się ircbot właśnie uruchomiany na naszym serwerku,
ps2. jak wygląda zakładka autoadmin w BF2CC, bez daemona jest to nieaktywne wiec nie otworze tego, mógłby ktoś podesłać screena ?