Teraz jest 29 lis 2024, 00:05

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 00:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2005, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Kraków
Forrestal napisał(a):
Chcecie realizmu, zagrajce w jakis symulator lotu, wedkrzaza, nurka lub poznajcie co to jest Operation Flashpoint 8)

Operation Flashpoint :D przypomniałeś mi stare czasy z tą grą :)
"na 12 BMP" :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 00:22 
Offline

Dołączył(a): 11 gru 2005, 03:41
Posty: 101
Przedewszystkim co ten patch potrzebuje to poprawnej instalacji i poprawonego uruchomienia.... potem potrzebuje zlikiwdowania wywalania sie gry do windowsów, a potem optymalizacji. A potem dopiero zmian w rozgrywce. Ale zmiany wydaja sie ciekawe, zwłaszcza z defibrylatorem (mówie jakoże gram w zasadzie tylko medykiem :P). No i jeszcze jedna rzecz, która w poprawie jest banalna. Obsługa polskich czcionek w nazwie profilu..... Taka mała rzecz a wiele problemów by oszczędziła zwłaszcza z instalacją i błędem legalności cdkeya.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 01:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Lailonn widzę, że nie latasz za dużo, więc ci coś naświetlę otóż zanim jakimkolwiek samolotem zawrócisz na 2 podejście na śmigłowiec (rzadko zdarza się w 1 podejściu w pełni hp śmigłowiec rozwalić, jeśli wcześniej nie znało się jego dokładnej pozycji) dawno zdąży przeładować flary. Działka w samolotach i tak są słabe, a od pacza 1.12 6/10 strzałów rakietami z samolotu do śmigłowca, gdy gościu nie wypuści flar kończy się przeleceniem rakiety centralnie przez silnik i trafienie czegoś swojego. Co do usprawnienia aa i osłabienia możliwości manewrowych się zgodzę. Wyskakujesz przed nadjeżdżający czołg? o zgrozo :shock: No to się nie dziw, że zarobisz kule każdy wie, iż najlepiej poczekać i walnąć z boku albo od tyłu. Skąd wiesz, że także rzucanie c4 oraz granatów z wyskoku będzie nie możliwe? Co do punktu c) to n/c, bo ty chyba chcesz zrobić z bfa quake'a. Jak gościu wychodzi zza rogu na mnie stojąc nie całe pół metra przede mną podskakuje i wali z granatnika ja ginę on nie to sorry chcesz takiej gry? Nie jestem egoistą. Na pewno cię nie namówię abyś trochę zagrał snajperem. Co 3-4 strzał na pewniaka jakimś cudem nawet z paru metrów nie trafia (nie jest to sztywna zasada). Najlepiej widać to na przykładzie type88, który nawet do strzelania do tarczy się nie nadaje.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 01:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, 22:45
Posty: 664
Lokalizacja: Szczecin
Tom@s napisał(a):
- Zmniejszenie ilości rakiet w Helikopterach z 14 do 8
- Sterowane rakiety będą miały mniejszy zasięg
- Zmniejszenie odporności wszystkich pojazdów powietrznych
- Poprawienie skuteczności AA po namierzeniu celu
- Podstawowe bronie Supporta, Snajpera i AT będą miały lepszą celność
- Zlikwidowanie "bunny-hoppingu"
- Brak możliwości strzału podczas skakania
- Poprawienie bugów ze sprintem oraz kładzeniem się (kilkukrotne szybkie kładzenie i wstawanie nie będzie możliwe)
- Poprawienie skuteczności broni Sa80 oraz G3A3
- Możliwość przeładowania broni podczas sprintu
- APC mogą teraz zadawać obrażenia strzelając przez cieńsze osłony (płotki itp.)
- Zmniejszono skuteczność broni M134

chamstwo.....

Tom@s napisał(a):
- Możliwość przeładowania broni podczas sprintu
to mozna bylo robic od zawsze ...

Tom@s napisał(a):
- Automatyczne ładowanie defibrylatora podczas, gdy jest on nieużywany

jedyna przydatna rzecz bo reszte rzeczy to dostosowali pod "mniej umiejetnych graczy".........

podsumowujac ta gra coraz mniej mi sie podoba.... wracam do WoW'a....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 01:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2005, 10:52
Posty: 179
Lokalizacja: Wawa
Cytuj:
Zmniejszenie ilości rakiet w Helikopterach z 14 do 8
- Sterowane rakiety będą miały mniejszy zasięg
- Zmniejszenie odporności wszystkich pojazdów powietrznych
- Poprawienie skuteczności AA po namierzeniu celu


Przez uniemożliwienie przejmowania flag w kilku w pojeździe uśmiercili BH - teraz chcą tez bojowe uziemić ?

Cytuj:
- Podstawowe bronie Supporta, Snajpera i AT będą miały lepszą celność


A teraz nie mają dobrej ????

Cytuj:
- Zlikwidowanie "bunny-hoppingu"


Ktoś się nauczył grać w ten sposób i teraz nauka od nowa

Cytuj:
- Brak możliwości strzału podczas skakania


Totalny bezsens, bo w czasie skoku zawsze ma się zajęte ręce

Cytuj:
- Możliwość przeładowania broni podczas sprintu


Wystarczy sie na chwile zatrzymac, wcisnąć reload i lecieć dalej, da się w czasie sprintu.

/oni chyba chcą zatrzeć róznice między dobrymi/słabymi graczami - coś takiego jak zrobili w CS 1.6 przechodząc w 1.5, skutecznie odstraszając część graczy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 03:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Repulse napisał(a):
jedyna przydatna rzecz bo reszte rzeczy to dostosowali pod "mniej umiejetnych graczy".........


No, nie jestem pewny. Jeśli osłabią heli, to właśnie podniosa pilotom i - szczegolnie - gunnerom poprzeczke. Moim zdaniem ten patch nikomu nic nie ulatwi, po prostu zmieni proporcje roznych rodzajow broni.

Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 08:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
ognacy napisał(a):
Repulse napisał(a):
jedyna przydatna rzecz bo reszte rzeczy to dostosowali pod "mniej umiejetnych graczy".........


No, nie jestem pewny. Jeśli osłabią heli, to właśnie podniosa pilotom i - szczegolnie - gunnerom poprzeczke. Moim zdaniem ten patch nikomu nic nie ulatwi, po prostu zmieni proporcje roznych rodzajow broni.

Ognacy


teraz wystarczy jeden koles na w jeepku z automatem i przelot smiglowcem zamyka sie do jednego okrazenia.
a co dopiero jak zmniejsza mu armor.do tego suport ma taka sama bron wiec jak bedzie mial lepsza celnosc po piechor bedzie smiglowce sciagal.
w koncu stanie na tym ze heli beda wisiec bardzo wysoko a ganerzy beda tylko atakowac z rakiet.

co do skakania.to kiedys byly ostre debaty na ten temat,teraz kazdy tak gra i nie widze sensu by starzy gracze mieli obnizac swoj poziom lub nawyki tylko dlatego ze ida swieta i ea sie boji ze zniecheci to nowych.

zreszta ile bedzie jeszcze tych patchy?.zaczyna to byc irytujace ze co miesiac lub dwa wychodzi coraz gorszy badziew i coraz wiecej sie miesza w grze.

niech poprawia z grafa co popsuli , zwieksza mozliwosci AA i zaczna prace nad bf3:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 09:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2005, 20:17
Posty: 308
W AA powinni zmienic tylko to trafianie swoich, moze nie zupelnie, ale powinni to troche ograniczyc.....

pilotowac samolot jest bardzo latwo, gdy nic cie nie namierza i nie ma w druzynie przeciwnej pilota, ktory wie jak uzywac mysliwca .. ale jak sie taki znajdzie to jest ciezko atakowac cele naziemne i mysle ze to potwierdza inni, lepsi piloci , dlatego nie rozumiem wypowiedzi niektorych z was, ze samolot to takie cos, czego nie da sie zestrzelic -- oczywiscie, ze sie da -- np: Kubra Dam, homebase UMSC , 3 stanowiska AA +mobilne AA = 10 rakiet ,zawsze jakas trafi, a wystarcza dwie............ pilot mec zazwyczaj atakuje najpierw to miejsce, ale to amerykancom nie chce sie bronic wyjezdzajacych z bazy czolgow, etc...

imo samolotow nie powinni zmieniac, heli tez mogliby dac spokoj.........wogole to ten patch nie jest potrzebny (chyba ze jakas optymalizacja gry bedzie)


pozdrawiam :evil: :evil:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 10:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2004, 21:15
Posty: 57
Lokalizacja: e-g
IMHO b. dobry patch.
Brakuje jeszcze do szczescia wychylania sie zza rogu i ustalenia minimalnej strefy kiedy to nie nastapi eksplozja gl'ki.

_________________
† Dum vita est, spes est... †


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 10:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
90s napisał(a):
ognacy napisał(a):
Repulse napisał(a):
jedyna przydatna rzecz bo reszte rzeczy to dostosowali pod "mniej umiejetnych graczy".........


No, nie jestem pewny. Jeśli osłabią heli, to właśnie podniosa pilotom i - szczegolnie - gunnerom poprzeczke. Moim zdaniem ten patch nikomu nic nie ulatwi, po prostu zmieni proporcje roznych rodzajow broni.

Ognacy


teraz wystarczy jeden koles na w jeepku z automatem i przelot smiglowcem zamyka sie do jednego okrazenia.
a co dopiero jak zmniejsza mu armor.do tego suport ma taka sama bron wiec jak bedzie mial lepsza celnosc po piechor bedzie smiglowce sciagal.
w koncu stanie na tym ze heli beda wisiec bardzo wysoko a ganerzy beda tylko atakowac z rakiet.


Już tak jest często, a jak pilot jest dobry to jeden jeepek nie starczy do rozwalenia go, wiem bo sam uwielbiam niszczyć heli jeepkiem i się ciesze z tej zmiany, bo znudziło mnie, że taki heli nie wie skąd do niego strzelam chodź stoje praktycznie przed nim często.



Cytuj:
co do skakania.to kiedys byly ostre debaty na ten temat,teraz kazdy tak gra i nie widze sensu by starzy gracze mieli obnizac swoj poziom lub nawyki tylko dlatego ze ida swieta i ea sie boji ze zniecheci to nowych.


Wypraszam sobie, ja tak nie gram , chyba że przeciwnik tak gra to też zaczynam (no z wyjątkiem JanicQa którego zawsze tak atakuje;p)

Cytuj:
zreszta ile bedzie jeszcze tych patchy?.zaczyna to byc irytujace ze co miesiac lub dwa wychodzi coraz gorszy badziew i coraz wiecej sie miesza w grze.

niech poprawia z grafa co popsuli , zwieksza mozliwosci AA i zaczna prace nad bf3:)


Ja się ciesze że patche wychodzą, przynajmniej wiadomo że ejst zainteresowanie twórców grą.


snail napisał(a):
IMHO b. dobry patch.
Brakuje jeszcze do szczescia wychylania sie zza rogu i ustalenia minimalnej strefy kiedy to nie nastapi eksplozja gl'ki.


DOKŁADNIE!!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 11:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Cytuj:
No, nie jestem pewny. Jeśli osłabią heli, to właśnie podniosa pilotom i - szczegolnie - gunnerom poprzeczke. Moim zdaniem ten patch nikomu nic nie ulatwi, po prostu zmieni proporcje roznych rodzajow broni.
Ognacy[/quote]

zobaczymy jak to bedzie jak patch wejdzie do obiegu,jednak mam czarne mysli co do tego.
kazdy kto widzi smiglowiec strzela w jego strone,sam pare razy pistoletem zalatwilem dymiacy sie heli a teraz jak zmniejsza jego IMHO to typowa latajaca tarcza bedzie.i nie wazne jak dobry jestes jak z kazdej strony ktos do ciebie laduje a pasek ucieka w zastraszajacym tempie

co do AA to niektorzy lataja tak wysoko ze sa poza zasiegiem



Cytuj:
Wypraszam sobie, ja tak nie gram , chyba że przeciwnik tak gra to też zaczynam (no z wyjątkiem JanicQa którego zawsze tak atakuje;p)


czyli grasz!!:)


Cytuj:
Ja się ciesze że patche wychodzą, przynajmniej wiadomo że ejst zainteresowanie twórców grą.


a ja mysle ze to wynika z niedbalstwa i powieszchownosci tworcow.
patche sa za szybko wypuszczane i to z bledami,czasem mysle ze sie tak miotaja ze sami nie wiedza co robia.


Cytuj:
snail napisał(a):
IMHO b. dobry patch.
Brakuje jeszcze do szczescia wychylania sie zza rogu i ustalenia minimalnej strefy kiedy to nie nastapi eksplozja gl'ki.


dobry pomysl z wychylaniem,powinna tez byc opcja udawania martwego:)[/quote]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 12:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
patch zapowiada się dobrze
a jeczą tylko gracze którzy swój dotychczasowy skill oparli na "semi-exploicie" w postaci strzelania w czasie napadu epileptycznego

ja tam lubie zmiany - czynią grę ciekawszą - zmuszają do kombinowania nad nowymi zagraniami :P

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 12:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2005, 23:16
Posty: 18
Lokalizacja: Rzeszów
snail napisał(a):
IMHO b. dobry patch.
Brakuje jeszcze do szczescia wychylania sie zza rogu i ustalenia minimalnej strefy kiedy to nie nastapi eksplozja gl'ki.


Snail ... Ghost Recona z BF2 nie zrobisz 8) A minimalna odleglos po ktorej uzbraja sie glowica to w rzeczywistosci 50 m jesli sie nie myle :) fajnie sie to ma do podskakiwania i strzelania sobie pod nogi w celu zabicia przeciwnika na ktorego wpadlo sie wychodzac zza winkla :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 12:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
hmm... ogólnie ciesze się z 1 rzeczy: spadku wytrzymałości heli. Troche wk#### mnie to, iż mój opancerzony czołg z trudem nie zapadający się w ziemie i mozolnie po niej pełzający, był niszczony jedną rakietką puszczoną z niebios... podczas gdy ciężki pocisk wystrzelony z czolgu na lekkim nieopancerzonym zbytnio heli unoszącym się w powietrzu nie robił wrażenia. Wcześniej to wyglądało tak, jakby to heli miał centymetry blachy na sobie, aktywne pancerze i inne bajery.. a czołg budowany by był z myślą o tym, aby był jak najlżejszy... :P :P :P

I niech sobie piloci heli marudzą... ta zmiana idzie w BARDZO dobrym kierunku. :!:

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 13:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2005, 09:53
Posty: 38
Lokalizacja: Podkarpacie
Już widzę stado AT na lotniskowcu na Iron Gator :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL