Lailonn napisał(a):
Teraz tylko 1 numer. Jesli booster packi beda traktowane jako minimody to pojawia sie nowe servery rankingowe. Bedziemy wiec mieli tak:
-server bf2
-server bf:sf
-server bf2+booster pack 1
-server bf2+booster pack 2
-server bf2+booster pack 1 i 2
A ty biedny garczu dostaneisz ku***cy zeby moc gdziekolwiek zagrac jesli posiadasz tylko bf2 :}
Nie podejzewam ze tak zrobia. Patch ktory ma wyjsc (1.2) pewnie bedzie zawieral cosik co pozwoli ludzia bez zakupionych dodatkow grac na serwerach normalnych/mapach poniewaz to sa minimody do BF2 a nie zupelnie cos innego jak np BF2:SF.
poprostu nie beda mogli np uzywac broni/pojazdow/specjalnosci.
Ale to tylko moja teoria.
a teraz troche szczeg. PO POLSKU o patch'u 1.2
• Filtry wyszukiwania serwerów teraz działają już poprawnie
• Wszystkie miny (kierunkowe, przeciwczołgowe i C4) mogą być podnoszone przez żołnierzy tej samej klasy, która je upuściła – przy użyciu klawisza „G”.
• Min nie można już niszczyć za pomocą innych materiałów wybuchowych
• Zmniejszono promień rażenia granatów błyskowych
• Dodano elementy do odblokowania dla jednostek snajperskich i przeciwczołgowych
• Naprawiono błąd renderowania ciemnego terenu, uaktywniający się w trakcie korzystania z noktowizora
• Naprawiono błąd związany z nieprawidłowym funkcjonowaniem tzw. shaderów w trakcie korzystania z niektórych modyfikacji do gry, za każdym razem po wczytaniu planszy.
• Naprawiono błąd sprawiający, że modyfikacje typu non-xpack nie mogły wykorzystywać tzw. shaderów xpack
• Naprawiono problem związany z pociskami kierowanymi helikoptera Havoc
• Naprawiono błąd szybkostrzelności MP7. Zwiększono liczbę amunicji, natomiast zmniejszono liczbę magazynków i siłę rażenia
• Poprawka dla pojazdów typu APC - należące do Chin i Koalicji MEC pojazdy tego typu nie mogą już strzelać przez materiały możliwe do przeniknięcia. Również pojazd LAV25 nie może już strzelać przez materiały możliwe do przeniknięcia.
• Wyeliminowano błąd powodujący znikanie pojazdów z ekranu w momencie, gdy gracz korzystał z pojazdów posiadających graficzny system wyświetlania typu HUD (np. czołgi)
• Zwiększono wydajność systemu odpowiedzialnego za renderowanie grafiki
• Zmniejszono promień rażenia pocisków wystrzeliwanych przy użyciu granatnika
• Wprowadzono minimalny ogranicznik czasowy uzbrajania pocisków wystrzeliwanych przy użyciu granatnika