witam
Co do FPS to trzeba wyjaśnić RAZ a porządnie by nie było niedomówień.
FPS = Frame Rate Per Seconds(Ilość klatek na sekundę). Ilość FPS MA prawo i będzie różna w zależności od miejsca na mapie, bo zależy to od stopnia złożoności geometri terenu, ilości detali w danym miejscu na mapie(drzewa, krzaki, budynki, mury,ilość trawy,kamienie itp), ilości graczy których się widzi w danym miejscu(im więcej, tym więcej trójkątów do wyświetlenia,teksturowania itp, wszelkiego rodzaju pojazdów które też są obiektami 3D.)
Jedynie co mogli poprawić w kwesti FPS to:
- poprawić poprzednie błędy w kodzie programu jakie zrobili które zmniejszały FPS(było ostatnio dla kart ATI),często się zdarza, że programiści robiąc poprawki w kodzie lub dodając nowy, nieumyślnie spowalniają inne procedury.
- zrobić optymalizację kodu co zwiększy FPS ale tak gdzie Ci spadały FPS i tak będą spadać ale do wyższej wartości niż poprzednio, po prostu podniesie się %-wy wzrost FPS ogólnie.
Co do zwiększenia ilości detali a taką samą dynamiką to sprawa wygląda tak samo. Czy samochód z silnikiem 1,4 rozpędzający sie do 100km/h w czasie 12sekund będzie się rozpędzał także w 12sekund z ładunkiem 150 kg?? Zdecydowanie nie
Pzdr
Ev0 napisał(a):
Witajcie wojownicy!
z racji ze nie sledze forumka z braku czasu bardzo bym prosił o wykladnie co sie wyraznie zmieniło po P 1.22;
czy dalej jest tak ze:
1.fpsy sa rozne w zaleznosci od miejsca na mapie
(tak ktos twierdził niedawno).
uzywam 6600GTagp...

AThXP@3200/1.5Gb ram
2.Czy zmiany po paczu 1.22 pozwalaja zwiekszyc ustawienia detali bez straty dynamiki gry.
Bardzo bede wdzieczny za informacje.