Teraz jest 30 sty 2025, 19:58

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 10:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2004, 22:37
Posty: 976
Lokalizacja: śląsk
oprtymalizowalo shadery - wiec musieli cos w grafie mieszac.

_________________
This user possesses the following skills:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 10:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, 18:41
Posty: 217
Lokalizacja: Grudziadz
także ustawienie terenu na low powoduje ze na wake te samoloty szybciej sie 'rysują', sprawdzałem to zaraz po wyjściu tej mapy.
W sumie kolejna glupota tego silnika graficznego :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 10:40 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
OT

phill a Ty nie w pracy... ?(leniu :P )

oraz czas na test 1.22 :)

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 10:47 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2006, 18:07
Posty: 148
Lokalizacja: Słupsk
A to w sumie takie ważne jak się rysuje ta grafa? Często gęsto jest takie tempo gry że człowiek czasu nie ma na oglądanie widoczków i tylko mysli jak przeżyc i komuś strzała sprzedać :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 11:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2004, 22:37
Posty: 976
Lokalizacja: śląsk
Twinn napisał(a):
OT

phill a Ty nie w pracy... ?(leniu :P )


leń ze mnie mega, ale w pracy :wink:

end of off"top.

_________________
This user possesses the following skills:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 12:48 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2005, 16:28
Posty: 122
Witam

mcmt u mnie wygląda to tak:

http://img87.imageshack.us/img87/795/screen0062bi.jpg
http://img87.imageshack.us/img87/3449/screen0097mu.jpg
http://img73.imageshack.us/img73/8287/screen0114de.jpg
http://img87.imageshack.us/img87/5479/screen0122tv.jpg
http://img73.imageshack.us/img73/6028/screen0142jh.jpg

Patch 1.21, karta ATI X800XL, drivery XTreme-G Radeon, widoczność max, detale terenu max, reszta średnie lub low lub wyłączone.
Jak widać ze zdjęć nie ma wycinania obiektu jak u Ciebie.

Pzdr.

[Edycja]

1. Wcześniej podałem ,że patch 1.22, pomyłka. Screeny z Patchem 1.21
2. Gramy z bootami, lepiej trenować na "sucho" niż rozbijać się w ludzi online :)


Ostatnio edytowano 30 mar 2006, 13:26 przez Zaxz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 13:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
AI... lol... z botami gracie ? :lol:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 16:22 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Kenneth napisał(a):
Spójrzmy na screeny MCMT - te samoloty i helikoptery dla AI już nie istnieją i wycina je dlatego, gdyż nie stanowią dla nas.... zagrożenia. Nikt w nich nie siedzi, więc błędny algorytm wycina je z pola widzenia. Oczywiście jest to błąd, gdyż nie widząc samolotu, nie wiemy czy on tam jest, czy lata, czy jest na naszej "6" aktualnie a pilot celuje w nas, czy może ktoś do niego już wsiada i zaraz jak przelecimy to on wystartuje i wsiądzie nam na ogon...


W multi nie ma AI. Za optymalizacje widoczności odpowiada część silnika. Nie wiem co to za teoria z "zagrożeniem", ale jest błędna. Generalnie istnieje jedna procedura wyrzucenia z widoczności, działająca po z-buforze. Ale to nie to, bo wszystkie obiekty podpięte do procedury byłyby zwalone. Osobiście uważam że przyczyna tkwi w źle zrobionych LODach (level of detail).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 16:59 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2005, 16:28
Posty: 122
Sorry ale które serwery już działają na 1.22 ?? bo mi wywala po załadowaniu mapy,że mam modyfikację.

ps. http://www.ea.com/official/battlefield/ ... loads.jsp#

cytuje:

"Battlefield 2 v1.22 Incremental (9.3MB) Requires 1.22"

i wszystko jasne :) by zainstalować patcha 1.22 incremental trzeba mieć już wcześniej zainstalowany 1.22. :)

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 17:15 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
2 razy powtarzac nie trzeba...:roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 19:08 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 18:33
Posty: 72
Lokalizacja: Krzywe Koło
Uapa zanim zaczniesz sie czepiac to zobacz jaki maja czas i date :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 23:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2005, 17:51
Posty: 438
Lokalizacja: Wawa
Witajcie wojownicy!

z racji ze nie sledze forumka z braku czasu bardzo bym prosił o wykladnie co sie wyraznie zmieniło po P 1.22;
czy dalej jest tak ze:
1.fpsy sa rozne w zaleznosci od miejsca na mapie
(tak ktos twierdził niedawno).
uzywam 6600GTagp... :?
AThXP@3200/1.5Gb ram
2.Czy zmiany po paczu 1.22 pozwalaja zwiekszyc ustawienia detali bez straty dynamiki gry.

Bardzo bede wdzieczny za informacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 23:47 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 18:33
Posty: 72
Lokalizacja: Krzywe Koło
Nic, to samo co bylo, niektorzy maja problemy z wyswietlaniem obiektow. Ja na 6800GT mam bez zmian.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2006, 11:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
PKM dostał mały minusik
pozatym nic się w oczy nie rzuciło

nic nie spieprzyli a delikatna kalibracja broni supporta jest pozytywna więc generalnie można to określić jako "holernie udany pacz" :lol:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 mar 2006, 13:34 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2005, 16:28
Posty: 122
witam

Co do FPS to trzeba wyjaśnić RAZ a porządnie by nie było niedomówień.
FPS = Frame Rate Per Seconds(Ilość klatek na sekundę). Ilość FPS MA prawo i będzie różna w zależności od miejsca na mapie, bo zależy to od stopnia złożoności geometri terenu, ilości detali w danym miejscu na mapie(drzewa, krzaki, budynki, mury,ilość trawy,kamienie itp), ilości graczy których się widzi w danym miejscu(im więcej, tym więcej trójkątów do wyświetlenia,teksturowania itp, wszelkiego rodzaju pojazdów które też są obiektami 3D.)

Jedynie co mogli poprawić w kwesti FPS to:
- poprawić poprzednie błędy w kodzie programu jakie zrobili które zmniejszały FPS(było ostatnio dla kart ATI),często się zdarza, że programiści robiąc poprawki w kodzie lub dodając nowy, nieumyślnie spowalniają inne procedury.
- zrobić optymalizację kodu co zwiększy FPS ale tak gdzie Ci spadały FPS i tak będą spadać ale do wyższej wartości niż poprzednio, po prostu podniesie się %-wy wzrost FPS ogólnie.

Co do zwiększenia ilości detali a taką samą dynamiką to sprawa wygląda tak samo. Czy samochód z silnikiem 1,4 rozpędzający sie do 100km/h w czasie 12sekund będzie się rozpędzał także w 12sekund z ładunkiem 150 kg?? Zdecydowanie nie :)

Pzdr


Ev0 napisał(a):
Witajcie wojownicy!

z racji ze nie sledze forumka z braku czasu bardzo bym prosił o wykladnie co sie wyraznie zmieniło po P 1.22;
czy dalej jest tak ze:
1.fpsy sa rozne w zaleznosci od miejsca na mapie
(tak ktos twierdził niedawno).
uzywam 6600GTagp... :?
AThXP@3200/1.5Gb ram
2.Czy zmiany po paczu 1.22 pozwalaja zwiekszyc ustawienia detali bez straty dynamiki gry.

Bardzo bede wdzieczny za informacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL