Teraz jest 26 lis 2024, 07:46

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: komendant ...
PostNapisane: 9 maja 2006, 03:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2006, 03:03
Posty: 47
moze to i glupie pytanie ale czy ktos moze mi poradzic jak byc "efektywnym" komendantem ?? Mam na mysli zrzuty zaopatrzenia, artylerie itp - tzn. kiedy i gdzie... Na pewno jest na forum nie jeden dobry "zarzadca" ...
Jednym slowem jak zdobywac punkty komandorskie ? :)
dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2006, 08:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2005, 14:13
Posty: 1042
To i ja się podłączę - nurtuje mnie zwłaszcza sprawa artylerii - wcoraj ogladałem demo dignitasow z x-fi - kubra i nie wiem czy to kwestia przypadku czy i tutaj pytanie - - ta baza US pociski spadają podwójnie dwa przed budynkiem dwa na dwa za i chyba dwa przed .

No panowie coś nie bangla - podobno arty spada przypadkowo wie ktoś coś więcej na ten temat?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2006, 09:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Czy ja wiem czy tak przypadkowo.
Nie wiem czy to był komendant Wildy ale gościu ściągnął mój jadący jeepek w połowie drogi pod flagę :shock: .
Ciekawe jaki jest czas uderzenia arty po zaznaczeniu jej.
Poza tym można zrobić dokładny ostrzał robiąc zooma na maxa w tedy nawet skan nie jest potrzebny bo widać jak ludziska biegają.
Skuteczny komendant na FFA?
Nierealne,raczej nabijanie statsów bo jak załoga lewa (wczorajszy karkand,mówiłem że o was napisze,wstyd :P )to i tak nic nie zmienisz swoim komentowaniem.
Ogólnie dwie zasady
Arty-jak flagi czyste to tam gdzie najwięcej przeciwnika,albo pod flagę która będą przejmować twoi i trzeba im wysprzątać placyk.
Jak ktoś twoją flagę przejmuje to jak jeszcze jej nie zabielił to arty go ściągnie.

UAV nie tam gdzie najwięcej przeciwnika,ale tam gdzie się ktoś przemyka,reszta podobnie jak z artylerią chodzi o to by zdobywać najsłabiej chronione flagi i bronić swoich.
Dobrze też się samemu gdzieś pod jakąś flagą z tylu skitrać by w razie czego czynnie jej bronić bo wielu nie ma zwyczaju się wracać.
Paczki,daj zoom to zrobisz dokładny zrzut naprawiaj nimi swój sprzęt,dawaj pancernym które lockują przeciwnika pod daną flagą, i nie zawsze dawaj tym co o to cię proszą.
Często jakiś snajperek sobie o paczkę woła.olej takiego gościa bo i tak flag nie zdobędzie a przeważnie kampi w takim miejscach które są bezużyteczne dla reszty graczy.
Po prostu szkoda paczki.
Jak robisz skan to zaznaczaj przeciwników,ale też nie wszystkich.
Zaznaczaj tych którzy są wkoło twoich jednostek albo się przedzierają.
Musisz sam oceniać jakie informacje są ważne dla graczy.
Na klanówkach 8v8 nie ma problemu zaznaczyć 8 osób
Ale przy 64 sprawa polega na ocenianiu co jest zagrożeniem a co dopiero będzie.
Warto też mówić co się dzieje na Vopie,gdzie się poruszają jednostki itp. Itd.
Jak zaznaczysz pancernego lub kogoś kto się dużo po za linie walk oddalił i ciśnie pod flagi to powielaj go nawet jak skan przestanie już działać.
Mówiąc na Vopie zwracaj się numerami do jednostek i mów im jak sytuacja wokół nich wygląda,w razie potrzeby zaznaczaj przeciwników zwracając uwagę danemu składowi że to właśnie ich się dotyczy.

Obcokrajowcom i skrajnym przypadkom zaznaczaj cele działania.
Dobrze byś miał kontakt,jeśli jest lotnictwo kumate które zrobi nalot w razie potrzeby na punkty które im zaznaczysz.

Sumą sumaru i tak to wszystko o dupę rozbić jak ludzie grają dla punktów a nie by wygrać.
Często widzę jak wygrywa drużyna bez komendanta.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2006, 09:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2005, 14:13
Posty: 1042
A tam jeppek - mnie parę razy w samolocie upolowało - to samo uav w ferworze walki.....

Na droge to i ja parę razy rzucałem z wyprzedeniem i cos tam zawsze wpadło - tutaj chodi o perfekcyjne rzucenie arty dokładnie tam gdzie ma być - wiem że na przybliżeniu możesz wycelowac ale dokladnie 2 przed 2 na i 2 za zbyt cukierkowe to, chyba że taki fart.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2006, 13:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2006, 03:03
Posty: 47
ale lekturka - dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2006, 14:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
90s napisał(a):
...
Na klanówkach 8v8 nie ma problemu zaznaczyć 8 osób
...

na takich klanowkach jest smiechu co niemiara, gdy okazuje sie ze jednej malej osoby pan komandir nie zaznaczyl :). od razu zaczynaja sie mile i pochlebne komentarze na temat umiejetnosci spotowania komandira. a co do artylerii rzucanej przez komadira z Wildy ktora cie zdjela w jeepku... zakladam ze ten komandir byl w tej samej (twojej) druzynie, bo tak najczesciej uzywa sie artylerii w TW :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2006, 14:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Trzeba znać dokładny czas kiedy arty po zaznaczeniu spada
Wtedy łatwo ustalić trasę spotkania jeepa z bombami
Każdy jeździ drogami ze stałą prędkością .
Tak czy siak zrobił na mnie koleś wrażenie.

hehe Przsoi akurat był w przeciwnej,inaczej buntowałbym się strasznie:)

Najlepszy widok jaki może zobaczyć komendant to jak z jednej czerwonej kropki robi się 6 a z 12,super widok
Niczym bakterie:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2006, 15:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2005, 01:04
Posty: 572
Lokalizacja: Olsztyn
ja od siebie tylko dorzucę, że szanuj paczki i arty bo ładuja sie dłuzej niż uav i warto je oszczędzać i pamietaj ilość zabitych przez arty wrogów nie wpływa zbytnio na twoje punkty także czasami lepiej upolować samotnego przeciwnika na tyłach niż 5 pod flagą o którą toczy sie bój

_________________
PL4FC-FarRaider


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2006, 15:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
latwo jest zaznaczac przy 8v8? Nie slyszales nigdy jak klan po przegranej mowil, ze czegos nie zauwazyl etc? Graczy moze i mniej ale mapki rowniez male do tego gra jest duzo dynamiczniejsza niz 32/64. A jesli jeszcze commandr jest w zagrozeniu to juz w oogle pozamiatanie(w teorii :P)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2006, 15:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Jak komander jest w zagrożeniu to zamienia się w terminatora wszystkowidzącego, zrzucającego gromy z nieba no i oczywiście prawie nieskończoną amonicją & zdrowiem dzięki skrzyneczką zrzucanym samemu sobie :twisted: Jak gościu na cheatach w normalnej grze :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2006, 17:36 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 23:08
Posty: 173
Lokalizacja: Wilanów naturalnie
ważne żeby ludkom koło puszczanej arty dać znać że burza idzie. niby widać, niby słychać ale ludzie to tłoki bywają okrutne i lezą przedsie. czasem warto zaryzykować żeby zdjąć kogoś kto za 3 sekundy wyszaży flagę a na flagę idzie nasza arty (ukłon dla kom. którzy 1 chcą zdjąć człowieka a na fladze jeszcze ma kilku swoich)

plus taka uwaga z życia wzięte - co myśli kom. przeciwnika - zwykle po jakimś przejęciu flagi lub gdy komander wali po lotniskowcu- gdy słyszysz arty walącą w oddali, na mapie nie widzisz symbolu, a wokół ciebie stoi 6-7 kolesi.... spier... gdzie pieprz rośnie. masz 3-4 sekundy.

_________________
|MON.BF2|Cochise / [crap]Cochise_PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2006, 20:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2006, 16:34
Posty: 436
Lokalizacja: Kraków
A mnie troche zasmucilo jak pierwszy raz gralem komendantem ze nie ma on zadnej oslony czy cos takeiggo, bo sadzielm ze moze miec jakas oslnoe zeby go nie mogl nikt zabic i zeby spokojnie sobie komanderowal np: moglby miec jakies kamien maskujacy i sie w nim chowac albo jakis skladany bunkier a tu nic i znowu EA mnie zawiodlo :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2006, 20:34 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Od patcha 1.3 zaczynam szkolić się w jednej dziedzinie...

Do tej pory lock helikoptera zapewniał nasz heli i ja jako commander (arty na helipad). Teraz dzięki spadającym jeepom nie potrzebuję pomocy helikoptera :lol: :lol: :lol:

Poza tym gra commandera jest bardzo ciężka na klanówce... No chyba, że Twój team nie przepuści żadnego gracza przeciwnika do Ciebie, to wtedy masz spokój... Inaczej nie jesteś w stanie nawet zobaczyć co się dzieje :)

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2006, 20:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Jesli przeciwnicy sa podobni skilem to idealny lock rzadko sie zdarza lub prawie wcale. W koncu wystarczy by zwial 1 ludzik i rzez gotowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2006, 21:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2004, 12:28
Posty: 1445
Lokalizacja: Warszawa Ochota
hmm na dobra sprawe zrobienie locka w '42'ce bylo o wiele trudniejsze niz w BF2...teraz wystarczy by jedna osoba sie przcisnela przez linie wroga i burdel gotowy... tesknie za '42 :(

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL