Rip van Winkle napisał(a):
W moim przypadku "przycinanie" było efektem ustawienia jakości tekstur na wysoką i skończyło się wraz z przestawieniem na "medium".Odnoszę wrażenie, że do płynnej gry przy "texture quality: high" zalecać się powinno 2GB RAM...

Niestety RAM w tym przypadku nic nie daje.
Wczoraj miałem okazję się o tym przekonać.
2 x 1024 MB DDR500 Kingmax CL2.0, rozdz. 1280x1024, wszystko na HIGH, MSI 6800GT sterownik z płytki 77.30.
Sterownik w systemie: vsync off, AA x16, Smth x8, środek między jakość -wydajność. W grze AA x2.
W niektórych momentach gry lekko przycinało. Żaden swap nie był w tym momencie tworzony, nie mieliło dyskiem po prostu .. sprzętowy lag.
Niestety 16 potoków czasem nie wyrabia z obliczaniem tekstur szczególnie powyżej rozdz. 1024x768 px.
Nie pomaga też moc procesora w tym przypadku 3800Mhz ze względu na upały zmniejszone na 3600Mhz.
Podkręcenie GT @ Ultra również marny skutek ... niestety.
Rozwiązanie ? Zmniejszyć textury na medium (jeśli włączone AA różnice minimalne i zero szarpnieć jeśli szybko potrzebujesz uchwycić cel).
Rip van Winkle napisał(a):
Natomiast parametry oświetlenia na karcie klasy 6800GT powinny spokojnie działać na "high".
Wszystko na HIGH poza teksturami.
BTW: na sterowniku 77.30 Shaddows pokazują się poprawnie - bardzo ładnie, jednak co jakiś czas widzę w niektórych obiektach mrugające tekstury. Macie podobne zachowania w tej wersji sterownika ?
BTW: prawda jest taka, że pomimo optymalizacji gry pod nvidię najmniej kłopotów mają posiadacze ATI
