Teraz jest 25 lis 2024, 17:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 cze 2005, 20:39 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2003, 02:07
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich,

Mój sprzęcik to: Asus P4GE-V, 1 giga pamięci, P4 2,4, Audigy 2 platinum ex, G Force 6800 GT. Gram na 1024x768 / 75 hz. Trzy pierwsze opcje od góry mam na maxa reszta średnio, dźwięk: średnia jakość. Gra chodzi mi przy takich ustawieniach płynnie. Niestety jeśli próbuję włączyć wyższe ustawienia na pozostałych opcjach zaczyna się przycinać. Czy na prawdę mam tak słaby sprzęt, że trzeba go odświerzyć czy też wystarczy pogrzebać w jakiś ustawieniach. Czekam na rady bardziej doświadczonych kolegów :-)

Grom

_________________
I znowu w dłoni zamiast butelki
znany kształt kolby od parabelki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2005, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 01:45
Posty: 304
Lokalizacja: z kraju na Europy skraju
Konfigurację kompa mam zbliżoną, z tym, że Leadtek 6800GT pracuje u mnie na częstotliwościach wersji Ultra.

W multi gram bezproblemowo przy takich ustawieniach: 1280x960, tekstury na medium, poza tym wszystko na "high" i AAx4.
Single to trochę inna bajka, procek zdaje się już z lekka nie wyrabiać, ale jakoś mnie to nie martwi.

W moim przypadku "przycinanie" było efektem ustawienia jakości tekstur na wysoką i skończyło się wraz z przestawieniem na "medium".
Odnoszę wrażenie, że do płynnej gry przy "texture quality: high" zalecać się powinno 2GB RAM...:wink:

Natomiast parametry oświetlenia na karcie klasy 6800GT powinny spokojnie działać na "high".

_________________
Nikt nie mówi ani słowa, nikt nie dziwi się niczemu. Wszystkie skarby tego świata pod bazyliką w Licheniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2005, 22:01 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
A ile macie pamięci na waszych kartach :?:
...bo tekstury w wersji HIGH wymagają 256MB na karcie, aby nie cieło...

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2005, 22:24 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2003, 02:07
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
I tyle ma 6800 GT

_________________
I znowu w dłoni zamiast butelki
znany kształt kolby od parabelki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2005, 23:22 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2003, 02:07
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Rip van Winkle napisał(a):
Konfigurację kompa mam zbliżoną, z tym, że Leadtek 6800GT pracuje u mnie na częstotliwościach wersji Ultra.

W multi gram bezproblemowo przy takich ustawieniach: 1280x960, tekstury na medium, poza tym wszystko na "high" i AAx4.
Single to trochę inna bajka, procek zdaje się już z lekka nie wyrabiać, ale jakoś mnie to nie martwi.

W moim przypadku "przycinanie" było efektem ustawienia jakości tekstur na wysoką i skończyło się wraz z przestawieniem na "medium".
Odnoszę wrażenie, że do płynnej gry przy "texture quality: high" zalecać się powinno 2GB RAM...:wink:

Natomiast parametry oświetlenia na karcie klasy 6800GT powinny spokojnie działać na "high".


Dzięki za pomoc. Jest już dużo lepiej: jak na razie AAx2, i rozdzielczość o jeden stopień niżej. Ale jeszcze podłubię.

Grom

_________________
I znowu w dłoni zamiast butelki
znany kształt kolby od parabelki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 08:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2004, 12:46
Posty: 622
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Grom prosiłbym o wrażenia z tego "dłubania" , będe zobowiązany .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 12:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2005, 20:47
Posty: 28
Lokalizacja: SzczeciN
no ja mam podobnie i w 1024 nie ma mowy o grze w 1024 na high i aax4 bo mi mega skacze ;0

ojajebie 256ddr3 na karcie + 1gb ramu i taki babol ;0

na jakich sterach gracie??
bo mi lepiej lazi na 77.30 z plytki niz na tych ostanich 77.70?? whql ;/

_________________
I´ve got strength of the soul. And no one´s gonna bend or break me.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 13:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 01:45
Posty: 304
Lokalizacja: z kraju na Europy skraju
ForceWare 77.50, chociaż nie zauważyłem różnic między nimi a wersją 77.30.

_________________
Nikt nie mówi ani słowa, nikt nie dziwi się niczemu. Wszystkie skarby tego świata pod bazyliką w Licheniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:28 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Rip van Winkle napisał(a):
W moim przypadku "przycinanie" było efektem ustawienia jakości tekstur na wysoką i skończyło się wraz z przestawieniem na "medium".Odnoszę wrażenie, że do płynnej gry przy "texture quality: high" zalecać się powinno 2GB RAM...:wink:


Niestety RAM w tym przypadku nic nie daje.

Wczoraj miałem okazję się o tym przekonać.
2 x 1024 MB DDR500 Kingmax CL2.0, rozdz. 1280x1024, wszystko na HIGH, MSI 6800GT sterownik z płytki 77.30.
Sterownik w systemie: vsync off, AA x16, Smth x8, środek między jakość -wydajność. W grze AA x2.

W niektórych momentach gry lekko przycinało. Żaden swap nie był w tym momencie tworzony, nie mieliło dyskiem po prostu .. sprzętowy lag.
Niestety 16 potoków czasem nie wyrabia z obliczaniem tekstur szczególnie powyżej rozdz. 1024x768 px.

Nie pomaga też moc procesora w tym przypadku 3800Mhz ze względu na upały zmniejszone na 3600Mhz.

Podkręcenie GT @ Ultra również marny skutek ... niestety.
Rozwiązanie ? Zmniejszyć textury na medium (jeśli włączone AA różnice minimalne i zero szarpnieć jeśli szybko potrzebujesz uchwycić cel).

Rip van Winkle napisał(a):
Natomiast parametry oświetlenia na karcie klasy 6800GT powinny spokojnie działać na "high".


Wszystko na HIGH poza teksturami.

BTW: na sterowniku 77.30 Shaddows pokazują się poprawnie - bardzo ładnie, jednak co jakiś czas widzę w niektórych obiektach mrugające tekstury. Macie podobne zachowania w tej wersji sterownika ?

BTW: prawda jest taka, że pomimo optymalizacji gry pod nvidię najmniej kłopotów mają posiadacze ATI :(

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:42 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Mam takie same odczucia jak Tommy. Tejstury w wersji High najbardziej obciażają kompa. jak mam ustawienia High (wszystko), więk także, ale bez EAX mam FPS rzedu 45+, jednak gra tnie bo ciągle coś doczytuje z twardziela. Gdy tylko zmienie tekstury na medium - jest spoko.

Mój sprzet to P4 3@3.7 (Prescott) na Asus P4P800 Deluxe, 2x512 DDR500 Cl2.5 (GeIL), GF 6800GT@Ultra (Leadtek).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, 18:41
Posty: 217
Lokalizacja: Grudziadz
===Tomy===[PL] napisał(a):
BTW: prawda jest taka, że pomimo optymalizacji gry pod nvidię najmniej kłopotów mają posiadacze ATI :(


tak wlasnie od dluzszego czasu jak czytam te topiki sprzetowe to sie zastanawiam dlaczego u mnie ta gra chodz... mam tylko radka 9700 pro. Rozdzialka 1024, teksury, oswietlenie medium, cienie low, aax2, reszta high i gra smiga az milo. Powiem wiecej: gra lepiej wyglada i lepiej mi chodzi niz vietnam...

teraz pewnie zostane zjechany ze to niemozliwe :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 17:18 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
salimus napisał(a):
teraz pewnie zostane zjechany ze to niemozliwe :/


Nie ma reguły. Zauważ, że masz wymieszanie ustawienia.
Znajomy na P4 4Ghz L775 + X800XL (PCI-E) również ma czasem czkawkę w przypadku wszystkich ustawień HIGH już w 1280x960.
Jednak w przypadku ATI nie ma problemów w kwestii przekłamanych czy załamujących się tekstur i innych artefaktów graficznych.

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2005, 00:56 
Offline

Dołączył(a): 26 cze 2005, 20:45
Posty: 7
czesc

wiec od poczatku zrobilem tak:
1:partycja dla xp (fat32)
2.partyczja dla pliku wymiany (fat32)
3.partycja dla bf2 (fat32)
4 defragemetnacja do bulu xp i bf2

oczywicsie system goly do ghosta i testy testy testy

najlepiej na sterach 77.62(beta) tu mozna pobrac 3dchipset.com

all na hight i i na mapie 16 to jescze jako tako ale o wiekszych mapach moge zapomniec nie ma mowy o stalym fps 30+ zygam juz logo EA

moj konfig to barton 2600 na asus a7v880 1g ram gf6800 gt 256 ram gigabyte


ps.
napiszcie czy zauwazyliscie ze na sterach 77.72 nie mozna ogladac filmow z wlaczonym przyspieszeniem sprzetowym .hahaaha moja najwiekrza pomylka gf6800 gt nigdy wiecej nvida nie nie nie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 11:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2005, 14:58
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa
mozna bez problemowo ogladac filmy na sterach 77.72

_________________
Shut up and fight!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
b3D napisał(a):
mozna bez problemowo ogladac filmy na sterach 77.72

właśnie ja miałem z tym problem!
filmy dvix i na dvd miały zrąbane kolory, żadne kodeki nie dawały rady ;//

powrót na 77.30 pomógł ;-)

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL