Teraz jest 23 lis 2024, 14:17

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 487 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 lip 2008, 14:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Ta mapa jest dla wyjadaczy...:P sam uwielbiam ta mapę za teren i rozplanowanie jej ale potrzebuje lunety bo nie potrafię strzelać bez wspomagacza, ale małe wyzwanie nie zaszkodzi nikomu. Jak dla mnie bardzo fajny pomysł z tym serwerem. A wczoraj fajnie się grało :mrgreen: Wyspa musi popracować nad szermierką scyzorykową bo wczoraj irytował się strasznie aż już nie wytrzymywał i używał maszyny na mnie :lol: itak miałem 11:2 w pewnym momencie 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2008, 16:33 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
No no Goly nie szpanuj :P Pod koniec jak nas zostało 2v2, to przerobiliśmy z jozim chyba wszystkie możliwe sposoby wdarcia się do storage bunker, niestety w dwie osoby wszystkie były nieudane.
Ciekawostka - będąc na dachu bunkra, też przejmujemy flagę, a jak się odpowiednio kilka osób ustawi to ciężko taką ekipę zdjąć.

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2008, 21:04 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
I tak najlepsze było bombardowanie APC minami z dachu (skuteczne!) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lip 2008, 02:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
mi się podbało robienie zasadzek. Mam nadzieję, że częściej to będziemy powtarzali żeby nabrać wprawy i trzaskać na serio na serwerkach :):)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lip 2008, 12:11 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Mogę którymś razem zmniejszyć respy do 1s i założyć hasło albo odpalić training mode, byłby ktoś zainteresowany?

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lip 2008, 12:46 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Następnym razem (dziś wieczór) jak będziemy grali tak dla zabawy to respy faktycznie można skrócić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lip 2008, 16:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Jestem jak najbardziej za.
Na stronie Polish Squadu jest kalendarz imprez i newsy, które to narzędzia można wykorzystać do planowania takich manewrów.
Jest też tam forum, które może posłużyć do przedstawienia scenariuszy i ich podsumowań. W odróżnieniu od Forum PR mamy na nim pełną administrację i można na nim pisać wszysto co się chce. Nie myślę o nim jako o konkurencji dla Forum PR ale bardziej specjalistycznym narzędziu poświęconym poprawie zgrania graczy z [PL] w nicku :)

Wszystkich chętnych do pisania newsów, scenariuszy i ćwiczeń proszę o kontakt na XFie.
Wspólnie możemy więcej zdziałać dla poprawy przyjemności z gry.

pozdro
mil3k

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2008, 15:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
może dzisiaj postrzelamy się gdzieś od 21 na Mestii i Fools Road, bez żadnego blokowania serwera.

Co do treningów: wczoraj za ciekawie nie było :roll: Za mało luda, zgrania. Na przyszłość proponuje bardziej się zorganizować, ustalić konkretny termin treningów, żeby możliwie pojawiło się jak najwięcej osób. Informacje i hasło podać tu na forum i ustalić jakieś konkretne ćwiczenia (to z zasadzką było dobre). A no i porządny ts by się przydał.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2008, 16:32 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
O 21 chętnie wpadnę, wczoraj niestety byłem zajęty.

Problem z nakładaniem hasła jest taki, że duża część osób nie zagląda w ogóle na forum przez co nie ma dostępu do hasła. Dlatego proponował bym ustalić jedno proste hasło (np. po prostu PL4FC) i na dodatek umieścić je w nazwie serwera, dzięki czemu każdy kto będzie chciał wejść będzie miał możliwość


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2008, 17:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
mi osobiście zamarzyło się wczoraj coś jakby takie publiczne szkółki teamplay'a oraz postawowych odruchów i taktyk wykorzystywanych w walce, a co za tym idzie i w Project Reality. Tylko oczywiście potrzebny jest do tego współny serwer Ventrilo albo TS.

Wczoraj chciałem coś takiego popraowadzić, ale
1. nie wszyscy mogli wejść na na poczekaniu zorganizowanegoTS'a.
2. Siadł mi net,
3. Poszedłem w końcu na premierę spektaklu "Hamlet 44"*(swoją drogą polecam! Do zobaczenia codziennie do 6 sierpnia w Muzeum Powstania Warszawskiego o 22)

Chciałbym przeprowadzić coś takiego dzisiaj, ale dzisiaj to ja wyjeżdżam na wakacje. :D

Jeśli udało by wam się taki trening zorganizować to proponuję taki pierwszy temat:

Cytuj:
Ogień zaporowy i przemieszczanie się pod nim.
W prawdziwej walce jest to zupełna podstawa. Jeśli nie korzysta się z tego to się po prostu ginie.
W poprzednich wersjach Project Reality miał on raczej wymiar psychologiczny - "Lepiej się schowam bo mógłbym dostać". Ale zawsze gdzieś było to "jak dostanę, to zaraz się znowu zespawnuję". Więc nie oddawało się przewagi przeciwnikowi i stało się dzielnie na posterunku i pod kulami waliło się do niego. W prawdziwej walce nawet najodważniejszy żołnierz nie byłby wstanie odpowiedzieć celnie ogniem kiedy strzały padają wystarczająco blisko. Powód? Trywialny - fontany piachu czy odłamów muru.

Teraz, w wersji .765 (albo .756 :roll: ) mamy efekt "ogłuszenia". Kiedy pociski padają blisko ekran się rozmywa i ciemnieje. Mój ulubiony efekt, który daje niesamowite możliwości. I tu przechodzimy do sedna.
Punkty treningu:
1. Nigdy nie poruszamy się wszyscy na raz - wtedy nikt nie może prowadzić celnego ognia.
2. nie żałujemy amunicji - walimy krótkimi seriami (lub dubletami) do przeciwnika non-stop.
3. walimy do niego nawet jak go nie widzimy (schowany za murkiem, samochodem), przynajmniej się nie wychyli.
4. Nasz kolega się porusza w tym czasie
5. nie ruszamy, aż kolega się nie zatrzyma i nie zacznie walić - wtedy dopiero my mamy osłonę
6. wyprzedzamy kolegę (NIGDY PRZED LUFĄ!!!). przebiegamy jeszcze kawałek, padamy / kucamy i walimy
7. Sytuacja się powtarza.

Powinno to wygądać mniej więcej tak (manewr z 2:00):
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=TDLTpLVEHmU
BTW polecam film Bravo Two Zero, a tym bardziej książkę, na podstawie, której został nakręcony. Film i książka są oparte na faktach. W tej scenie ośmioosobowa drużyna SAS'u w szczerej pustyni odparła atak przynajmniej plutonu zmechanizowanego. Podczas całej operacji od ich kul padło ponad stu irakijczyków. sic!

Oczywiście w PR'rze nie będziemy szturmować BWP'a - no bo i po co. Ta prosta taktyka, mi znana pod nazwą "szufladkowanie" (jedna szuflada stoi w miejscu, druga się wysuwa lub wsuwa) pozwoli wam często bez strat podejść do bronionego przeciwnika lub też zerwać z nim kontakt.

Kilka rad:
1. Support w drużynie. Długa taśma, ogien seryjny. Może sam przez długą chwilę kryć prawie całą drużynę.
2. Rifleman w drużynie. Amunicja szybko ucieka, trzeba mieć jej zapas. (Jak używać riflemana i jego skrzynki z amunicją, żeby nie zniknęła to chyba już wiecie, a jak nie to spytajcie kogoś na serwerze)
3. Strzelamy tak, żeby nie przeładowywac co chwilę, ale z drugiej strony nie żydzimy amunicji - jak nie będziesz strzelał, przeciwnik to z pewnością wykorzysta. Czyli - częstymi pojedyńczymi lub krótkimi seriami. tak, żeby przeciwnik miał cały czas czarno przed oczami.
4. Zawsze uzupełniajcie amunicję jeśli jest możliwość. Stoi skrzynka, nie biegnij dalej - weź te 2 magazynki.
5. sam już nie wiem - wyjdzie w praniu.

Propozycja ćwiczenia:
1. na sucho - żeby wszyscy załapali OCB
2. Każdemu postrzelać pod nogi i kazać odpowiadać ogniem - CELNIE! :twisted:
3. Później postawić w otwartym terenie jakieś worki czy znaleźć jakiś murek i postawić za nim 2 albo 3 gości. Kolejnym 2 albo 3 kazać przebiec przed nimi / podbiec do nich jak najbiżej. Albo kazać im dobiec przez otwarty teren do jakiejś osłony w połowie drogi do strzelającego przeciwnika.


To skleciłem tak na poczekaniu. Można to oczywiście poprawić i uzupełnić. Poza tym jest teszcze tysiąc innych tematów jak na przykład:
- raportowanie - twoja drużyna musi wiedzieć po co i do kogo strzelasz.
- dyscyplina spustu - nie zawsze warto zdradzać swoją pozycję strzelając do kogoś kto cię nie widzi
- plecy - dlaczego warto, żeby ZAWSZE ktoś spoglądał do tyłu (nie musi iść tyłem, ale ma się co chwilę oglądać)
- sektor (dozór) - dlaczego jak mam swój sektor, to NIE MOGĘ się odwracać, rozglądać, łazić do okoła
- i inne

Wraz z rozwojem Project Reality te wszystkie podstawowe zasady nabierają coraz większej wagi.
Wybierzcie kogoś, niech przeprowadzi jakiś trening. Zróbcie może filmik potem instruktarzowy i oczywiście grupowego screena. :D No i złużcie na moje ręce raport o wykonanym zadaniu.

No, teraz mogę w spokoju odejść na zasłużony odpoczynek na wakacje. :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2008, 18:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
trenowanie takie jest nawet fajne tylko trochę głupie jest to strzelanie z biodra
jak mnie ktoś zaskoczy to w tedy jest już tak blisko że celownik nie ma sensu ale tak
na większości odległości co graliśmy to chyba lekki żart był....

taki trening to sie tylko na tych kampaniach i może meczach przydaje bo na ffa rzadko kiedy...
ale i tak się można tak pobawić fajnie :)
czyli pytanie jest jedno kto chce prowadzić te treningi i kręcić filmik instruktażowy :)


p.s.jak by było więcej ludzi to na fool road,albo na którejś z map insurgent(a na pewno na outpoście jak już będzie)
można by nakręcić jakieś zasadzki na duże konwoje(z ciężarówkami itp)
czy plackowy serwer ma batelrecordera czy jakoś tak włączony?

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2008, 19:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Na następne treningi trzeba po 1sze
-napisać scenariusz
-stworzyć listę obecności
-załatwić serwer TS dla Polish Squad'u
A i warto wiedzieć o istnieniu forum na stronie Polish Squad... jak wspominał mil3k nie będziemy go wykorzystywać do rozmowach o PR itp ale właśnie listy obecności czy scenariusze można tam zamieszczać... dodatkowo w kalendarzyku będą terminy...
O następnym tremie się pomyśli jak wszystko się załatwi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2008, 20:39 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
3. Poszedłem w końcu na premierę spektaklu "Hamlet 44"*(swoją drogą polecam! Do zobaczenia codziennie do 6 sierpnia w Muzeum Powstania Warszawskiego o 22)

Jest może jakaś informacja czy spektakl ukaże się na DVD?

Cytuj:
BTW polecam film Bravo Two Zero

Filmem dysponuję, także mogę go udostępnić (jako bliskiej grupie znajomych żeby było wszystko zgodne z prawem)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sie 2008, 21:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
http://www.youtube.com/watch?v=2L9nzk3co-M

6:30 - tu widać to jeszcze lepiej. Zobaczcie jak zrywają kontakt. Połowa osłania, połowa się wycofuje.

albo tu:
http://www.youtube.com/watch?v=1lsc_X7ls8o
Foki zrywają kontakt za pomocą tak zwanej "zwijki". "Zwijają" się do tyłu w kolumnie. Pierwszy osłania przez chwilę, wycofuje się na koniec kolumny, gdzie czeka (nie biegnie dalej). Wtedy kto inny zostaje na początku, on daje przez chwilę osłonę i robi to samo. Zwijają się tak tak długo, aż zerwą kontakt. Przy czym zwróćcie uwagę, że pierwszy zwija się zawsze w tę samą stronę, żeby nie rpzebiegać temu za nim przed lufą.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2008, 19:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
może by umówić się na jakieś strzelanie na Fools czy Mestia tak jak to było ostatnio (nie mam na myśli "treningu"). Jakby trochę nas weszło na serwerek to myślę że dołączyli by się jacyś obcokrajowcy. Warto też umówić się na konkretny termin tak żeby możliwie jak najwięcej nas było.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 487 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 33  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL