Teraz jest 21 lis 2024, 23:03

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 16:23 
Offline

Dołączył(a): 31 sie 2007, 16:58
Posty: 111
mam nadzieje że mi klatkowac nie bedzie jak 0.6 przy 512 ramu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 20:21 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2007, 11:39
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nonie ledwo zacząłem grać w PR a tu już nowa wersja. Teraz to się w ogóle zagubię jak dziecko we mgle :D A teraz pytanie; stara wersja już nie dział? Próbowałem dziś wejść to mnie wyrzucało przed samym odpaleniem mapy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 20:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
moje pierwsze wrażenia. Najpierw trafilem na 4 min na Kashan Desert i zanim zdążyłem zauważyć cokolwiek poza brakiem minimapy skończyła się runda. Nastepna mapa:

Fool's Road - mapa jest genialna! Moja nowa ulubiona mapa! :D Mistrzostwo mappingu!

brak mini-mapy + brak spotowania - nie wiedziałem, że to będzie taka różnica. Wielka zmiana na plus. Jak masz cel, to musisz go pilnować. Nie ma już takich akcji, że zaznaczasz kogoś i widzisz na mapce którędy ucieka, flankujesz i wybiegaz dokładnie na niego. Teraz trzeba pilnować celu, pilnować drużyny i pilnować się. Raz miałem z tym większy problem - nie mogłem za cholerę znaleźć swojego rally pointa. otworzyłem mapę - "o tu jest" - zamykałem ją... i zapominałem gdzie dokładnie, a wszędzie wysoka trawa. :oops:

radar na dole - wyraźny, prosty + wyraźne kąty. Można bez problemu powiedzieć graczowi obok ciebie. "Cel na 135 stopniu." gites

nowe dźwięki - wspaniała rzecz :!: Trzeba po prostu tego dośwaidczyć. Coś niespotykanego w innych grach!

brak ruchomych spawnów - też okazała się to zmiana na lepsze. Dowódca drużyny nie musi już siedzieć w ukryciu połowy gry. Jako, że już nie jest spawnem może sam też uczestniczyć w walce. Problemem jest to na małych mapkach - Hills of Hamyong 16 (czy jakoś tak) - Chińczycy mają dokładnie jedno miejsce na mapie gdzie moga postawić rally pointa, wszystkie inne miejsca są za bliko flag. skutek taki, że 6 składów ma tam swoje RP, a Amerykanie doskonale o tym wiedzą. generalnie zmiana na +. Mniej lone-wolfowania, więcej teamworku.

nowe M16A4 - strzela się z niego świetnie. ACOG - czerwona strzałka na środku jakoś mi nie przypadła do gustu. Model - jakiś dziwnie krótki, masywny, ACOG wydaje się gigantyczny.

zmienione zasady budowania bunkrów - nie pojmuję jeszcze tego systemu. Wkurwienie ostre mnie momentami brało. Ale świetną rzeczą jest to, że nie trzeba Commandera do wybudowania umocnień i można budować je równocześnie na paru flagach.

system celowania - chyba najlepsza rzecz. Gość nagle wychylający się zza murka już nie ma szans z kimś, kto leży i na niego czeka. Strzelanie nie polega już na nałożeniu celownika na cel, bo to wcale nie gwarantuje trafienia. quake-owy skill jeszcze mniej istotny - i o to chodzi!

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 20:52 
Offline

Dołączył(a): 31 sie 2007, 16:58
Posty: 111
Zaraz chwila prawdy :D Jeszcze 50% i mam instalke :wink: Jesli szczęście mi dopisze jutro rano w to zagram. I mam pytanie: żeby zainstalować tego trzeba najpierw odinstalować poprzedniego?

I jeszcze coś bo chce sie upewnić:Ściągam przez Torrenta i moja instalka ma 1.11 GB,coś mi sie zdaje że ściągam zła więc chce sie upewnić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 20:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Uncle Blues napisał(a):
radar na dole - wyraźny, prosty + wyraźne kąty. Można bez problemu powiedzieć graczowi obok ciebie. "Cel na 135 stopniu." gites


Będziesz mi to musiał wytłumaczyć. Bo moja wiedza z zakresu geometrii wykreślnej nie pozwala mi zrozumieć twego skrutu myślowego. Wytłumaczę ci na wentylu.

Osobiście polecam do zasysania plików norweski serwer TV2 podany na stronie Realitymod.com Ja miałem przy 8 megowym łączu stałe 600kbps.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 20:55 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2007, 11:39
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
Killzone napisał(a):
Zaraz chwila prawdy :D Jeszcze 50% i mam instalke :wink: Jesli szczęście mi dopisze jutro rano w to zagram. I mam pytanie: żeby zainstalować tego trzeba najpierw odinstalować poprzedniego?

I jeszcze coś bo chce sie upewnić:Ściągam przez Torrenta i moja instalka ma 1.11 GB,coś mi sie zdaje że ściągam zła więc chce sie upewnić.


Moim zdaniem masz dobrą instalkę ale do tego musisz ściągnąć jeszcze mapy, które zajmują 859Mb. Wiem to stąd http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?t=13911

napisali; Musicie ściągnąć dwa pliki:


* pr_0708_core_setup.exe - sam mod, bez map
* pr_0708_levels_setup.exe - same mapy do moda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 21:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
jeszcze nowa opcja pod "q" mozesz powiedziec ze ładujesz albo jestes "pusty"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 21:24 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2007, 11:39
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
Osobiście polecam do zasysania plików norweski serwer TV2 podany na stronie Realitymod.com Ja miałem przy 8 megowym łączu stałe 600kbps.[/quote]


Wielki dzięki 0,5h zacząłem zasysać i za 15min będę miał całość (940Kb non top)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 21:33 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2007, 11:39
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
PL MariuszKowalsky napisał(a):
Osobiście polecam do zasysania plików norweski serwer TV2 podany na stronie Realitymod.com Ja miałem przy 8 megowym łączu stałe 600kbps.



Wielki dzięki 0,5h zacząłem zasysać i za 15min będę miał całość (940Kb non top)[/quote]

za 2min idzie non top 1100Kb (TVKGawex niespodzianki transferowe he he)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 22:31 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Uncle Blues napisał(a):
zmienione zasady budowania bunkrów - nie pojmuję jeszcze tego systemu. Wkurwienie ostre mnie momentami brało.


Najwyższy czas poczytać manual :D

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 23:06 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2007, 22:00
Posty: 54
Lokalizacja: K-ce
bagno napisał(a):
jeszcze nowa opcja pod "q" mozesz powiedziec ze ładujesz albo jestes "pusty"


nie tylko, można jeszcze powiedzieć naprzód bądź wycofaj sie, w/g też przydatne, zwłaszcza gdy twój team na voipie mówi językiem [dla ciebie] obcym ;) .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 23:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
lol przed chwla grałem na mapie gdzie była minimapa.

a własni ja powiedziec "wycofac sie" skoro jest pod tym samym przyciskiem co naprzód

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 23:42 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2007, 22:00
Posty: 54
Lokalizacja: K-ce
bagno napisał(a):
a własni ja powiedziec "wycofac sie" skoro jest pod tym samym przyciskiem co naprzód


rozumiem, że pytanie brzmi: jak powiedzieć wycofać się skoro pod jednym przyciskiem są dwie komendy?Otóż jest tam napisane go go go/fall back(nie wiem czy w tej kolejności), czyli lpm(lewy przycisk myszy) odpowiada za komende 'naprzód' natomiast ppm(prawy przycisk myszy) odpowiada za komende 'wycofaj się'.

bagno napisał(a):
lol przed chwla grałem na mapie gdzie była minimapa.


może akurat byłeś w pojeździe ?? W pojazdach mini mapa jest dostępna oraz
można siedząc w nich spotować inne pojazdy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2008, 00:24 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
i cale szczescie bo inaczej nie wyobrazam sobie latania heli albo pojazdem. nowe teksty sa super bo nie ma glosnego okrzyku "granat!". no chyba ze chcesz o tym poinformowac i sam wyklepiesz :)
fajnie sie strzela z dziala na fools road :D
na razie jest straszny chaos na serwach i kazdy robi co innego. caly czas sie pisze a nie gra. ale i tak najlepsze sa proby nuklearne xD beka smiechu xD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2008, 00:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
to moja pierwsza skonczona runda w pr 0.7
Obrazek
a teraz odczucia:

brak minimapy gre druzynową wprost wymusza, tak samo jak brak spotów. bylo juz cos takiego ze musialem miec obserwatora z lornetką, ktory kierowal mnie do goscia ktory biegal gdzies miedzy drzewami, a wlasnie nie moglem go zespotowac 8)

jedna mapka (z tych nowych) sie przycina cos takiego jak bashra 0.5

rewelacyjny dzwiek strzałów,poprostu super

teraz sie posuwamy do przedu metr za metrem,a to przez to naliczanie ptk po 30s

beznadziejna celnsc marksmana i snajpera(przynajmniej usa)

wiecej nie wiem chociaz gralem dluugo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL