Teraz jest 21 lis 2024, 23:28

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 17:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
wujek już kiedyś to mówiliśmy 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 17:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
deja vu :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 17:42 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
Crashe się zdarzały niestety... i były dosyć częste. Dalej, system kitów ma dużo bugów:
Mam "crewman"'a i jestem w czołgu. Atakujemy daję osłonę piechocie, i nagle wywala mi działonowego, sytuacja ciężka bo jedzie wrogi czołg. Co robię? Wycofuje się za głazy przesiadam się na działo czekam aż wróg wejdzie mi pod lufę, naciskam LPM i co... i nic! Nie strzela. Żaden rodzaj amunicji.
P.S.
Czołg był nowiutki dostał jedynie parę serii z km'ów...
O opatrunkach wszystko powiedział Lailonn - nic nie dają. Rozumiem, że jak "wyłapiemy" całą serię to nie mogą ale nie pomagają nawet jak jesteśmy draśnięci.
Spawn point'y.
Konkretnie na mapie Al Basrah(albo Faludża [jeżeli taka mapa jest]). Co za ... wymyślił spwan'y w pojazdach! Byle kretyn wjeżdża pojazdem w rów i nic nie można zrobić. Czasem jest gorzej. Kretyn wjeżdża samochodem prosto pod wrogą flagę.
To tak na szybko...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 18:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Z czołgiem/APC to tak specjalnie zrobione żeby ludzie nie jeździli w pojedynkę. Po przesiadce trzeba czekać aż się przeładuje. Mi to się też niezbyt podoba. Już sam system kierowca/strzelec jest nie za bardzo bo:
1. Ciężko się z kimś zgrać kiedy się go nie zna.
2. Nikt nie chce jeździć na kierowcy. Nawet w w PR :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 18:36 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
Niby tak ale ja czekałem gdzieś z 15 sekund zanim on mi się ładnie ustawił... no chyba, że tu sprawa wygląda podobnie jak przy samolotach...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Apropo tego rozmazywania. Grales za dlugo w podstawke, wiec przyjmujac jeden strzal nam klate biegles dalej jak rambo, skaczac, czolgajac sie i Bog wie co jeszcze robiac, kosiles jeszcze z 10. Tu dostaniesz kule w klate, to de facto paraktycznie giniesz (bez kamizelki, w kaltke piersiowa).

Cytuj:
Dalej, system kitów ma dużo bugów:
Mam "crewman"'a i jestem w czołgu. Atakujemy daję osłonę piechocie, i nagle wywala mi działonowego, sytuacja ciężka bo jedzie wrogi czołg....


Wybacz, nie widze zwiazku :lol:

Co do opatrunkow, nie zawsze dzialaja, to fakt. Czasem wsiaknie taki pod teksture, ale czasem jestes zbyt zraniony na zwykly opatrunek, byc moze ma tez znaczenie gdzie Cie wrog trafil. Ogolnie to w 80% mi opatrunek dziala.

Samochody-spawnpointy - taka wizja tworcow :)

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 19:02 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
Związek widać dalej. Ale opiszę jeszcze raz:
1. Mam czołg. Załoga w składzie kierowca i działonowy.
2. Działonowego wywala z serwera.
3. Wycofuje się i przesiadam się na działonowego.
4 Chcę strzelić a tu działo nie strzela.
Gdybym nie miał crewman'a to bym to zrozumiał ale go miałem.
Odp. napisał pasqdnick co nie zmienia faktu, że takie rozwiązanie twórców to idiotyzm.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 19:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Nie widze zwiazku miedzy kitem a mozliwoscia strzelania. Kita miales, wierzyczka wedlug opisu chodzila, strzelac nie mogles. Trzeba odczekac, jak opisal kolega wyzej, zanim bedzie moglo sie strzelac. Moze Ci sie czas dluzyl, moze rzeczywiscie bug jakis, ale Ty i Lailonn jestescie chyba pechowcami jakich swiat nie widzial, bo nie slyszalem o takim przypadku. Ani o crashach. Wierze ze byly, ale sam bylem swiadkiem 3 crashy, gdzie w PR'a gram 2 - 3 godziny dziennie.
Flagbug to inna bajka, wkurza niepomiernie, ale wtedy wszyscy glosuja, o ile nie ma vanilla graczy i wola deathmatch od normalnej (PRowej) gry.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 19:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
spawn w pojazdach? IMO genialne rozwiazanie - zresztą w takim 2142 tez wykorzystane.

opatrunki nawet jak nie pokazuje się ikonka to działają ZAWSZE - może po prostu jesteście zbyt ranni, żeby zauważyć różnicę - poproście kolegów z drużyny o ich opatrunki. Później rifleman da wam nowe opatrunki. :D

crashe - ich powody są już znane - zdażają się tylko na konkretnych mapach. Jeśli gracie na ABRowych, pewnych serwerach - nie musicie się ich obawiać. Jeśli chcecie koniecznie zagrać na pozostałych mapach to poczekajcie to wtorku/środu przyszłego tygodnia na serwery 0.507 albo przestańcie nażekać na crashe na niepewnych serwerach administrowanych przez ludzi, którzy nie zaglądają na oficjalne forum i nie cztają informacji do nich skierowanych.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 19:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Zmieniam zdanie co do tego moda.Ten mod rzadzi :D Dzis pogralem na al basrah--na tej mapce klimaty sa cos jak w Somali(BlackHawkDown).Swietnie mi sie gralo,ludzie zaczynaja pojmowac oco biega.

No i te heli,najpierw czekasz az sie rozgrzeje i ludzie wsiada a potem lecis na mutrrach city :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 19:26 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
Może i jestem pechowcem jakiego świat nie widział ale nie twierdzę, że PR nie lubię, ja tylko stwierdzam, że są rzeczy, które mi się nie podobają( a mogą przecież) i mam nadzieję, że większość z nich to bugi, które zostaną poprawione a nie moje "wygórowane" wymagania względem PR ;)

Co do spawn'ów w pojazdach może i genialne ale w takim razie jest jeszcze za dużo "niedzielnych" graczy aby było użyteczne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 19:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Uapa napisał(a):
jest jeszcze za dużo "niedzielnych" graczy aby było użyteczne.

To fakt - raz TOTALNIE przegraliśmy rebeliantami na Al-Basrah bo dosłownie kilku gości przez 5 min zdołało rozwaliś wszystkie nasze spawny. Spawnowali się w Lada-APC ;) jechali albo na lotnisko gdzie zabijały ich "czerwone paski na mapie" albo wjeżdzali nimi w tłum amerykanów, którym nie trzeba było mówić co zrobić z samochodami-spawnami. Po 5 minutach wszyscy musieli spawnować się na zbombardowanym pałacu gdzie nie było żadnego pojazdu. Minęło jeszcze 5 min a Amerykanie przejęli pół miasta a cobra i A10 wypatrzyła niespokojny tłum na pałocowym dziedzińcu. Tylko nieliczne składy pomyślały o tym, żeby darować sobie czekanie na kółka i w pław pokonać rzekę...

Ale taki wpływ noobków na rozgrywkę raz mi się zdażył. Zazwyczaj po prostu giną co chwilę jako spec-opsowe lone-wolfy (które nie mają już spadochornu i laser-noob-guna) kiedy mają już minutę spawnu przestają stanowić problem - albo po prostu się rozłączają.

No czasami jeszcze nie chce taki zejść z działka APC - choć nie ma crewmana. Ale już niedlugo, wierzcie mi, problem ten będzie rozwiązany... :twisted:

EDIT:
Niektórzy nażekają, że G3 ma zaduży odrzut... :lol:
http://www.liveleak.com/view?i=087017c573

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2007, 21:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
realu armia nie wysyła żołnierzy w niepewne miejsca? powiedz to tej setce Amerykanów, którzy co miesiąc giną w Iraku


Piszac pewne mialem na mysli "w ciemno" W Iraku wpierw byly bombardowania a wraz z piechota wjechala duza ilosc ciezkiego sprzetu. W PR bardzo czesto sa 1-2 czolgi i 1 APC na krzyz.

Cytuj:
PR jest tak realistyczny jak tylko może być - i weź mnie nie rozśmieszaj tym stosunkiem 1:1 - jak sobie wyobrażasz grę sieciową z nierównymi stronami?


Ale napisalem, ze to niemozliwe. Skoro jednak wpychaja dziwne zmiany pod otoczka realizmu to czemu ta ignoruja? Jak to rozwiazac? Np na mapach gdzie usa atakuje jakies miasto nie powinni miec mapy(tylko np SL) byla by to wiec imitacja faktu, ze miejscowa ludnosc zna lepiej swoje tereny, prawda? ;]

Cytuj:
Jest też inna możliwość włączasz PR'a tylko po to by doszukiwać się w nim błędów, niedopatrzeń. Mówisz, że PR ci się podoba - nie wierzę ci, skoro nie czerpiesz z gry przyjemności. A jeśli ci się nie podoba to nie graj i nie wk,urwiaj tu wszystkich. Nie mów nam, że AA czy inne gry, mody, podstawowe wersje są lepsze, bo DLA NAS nie są. A jeśli dla ciebie są to nie widzę powodu żebyś się zmuszał do gry - recenzja? niech kto inny ją napisze albo wogóle sobie ją odpuść. Czasy kiedy samobiczowanie, umęczanie się, stanie na słupie itp. już minęły.


Agresja, fanbojstwo. O tym wlasnie pisalem. Jak nie zauwazyles nie pisze, ze inne mody sa lepsze dla was. jak juz to, ze mi sie osobiscie bardziej cos podoba. Ale fanboy=zaslepiony wiec nie wymagam wiele.

Cytuj:
Lailonn Byłem ciekaw kiedy wyjedziesz z tym że od lat i w to i w tamto.


Zasugerowales, ze nie umiem grac w shootery to co mialem napisac jak nie to, ze gram w nie od wielu, wielu lat? :o

Cytuj:
A zębyś wiedział. Trafiłeś na niekumatego squad leadera który rally pointa nie postawił. Zdaża się dość często. Spróbuj sam założyć drużynę i podowodź nią na voipie. Z twoim doświadczeniem w grach online na pewno pójdzie ci świetnie Very Happy I wtedy może poczujesz o co chodzi w PR.


Nigdy nie bylem typem "dowodcy" bo mnie to meczy osobiscie(tak jak nigdy nie gram medykiem) wiec nie dzieki, nie skorzystam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2007, 00:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Ja nei ejstem urodzonym dowudzcą a mi dobrze szło pogrywanie.

Ogólnie Lailonn podchodzi bardziej krytycznie niż ja, a moje zdanie ejst proste:
Mod fajny ale nei dla wszysckich co go zabije.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2007, 10:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
sam marudzę na g3 :)

co do tego czołgu: wywali strze;ca/wyjdzie sam a Ty chcesz strzelać a nie da rady co wtedy ? zmień amunicję w czołgu bo zapewne podstawowa się skączyła ( miałem tak pare razy w czołgu i APC )

co do rozgrywki opowiem wczorajszą historię na IGI : otóż gram sobie na Operation Phenix ( beznadzieja ) w squaddzie 6 osób. mam strzelca wyborowego idziemy na Train. przejeliśmy ja położyłem się z 3ma osobani ze squady na wagonach i widżę pojedynczy napis na górze: zostajesz zbanowany z powodu nie grania jako zespół :shock: i 24 h w plecy. nawet na inny nie mogłem wbić ( nie gralem na hackach ;x )

pojebane jest to jak admin może wywalić za głupią broń ( która ma tak celownik przybity że.... )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL