Teraz jest 3 gru 2024, 00:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 maja 2008, 22:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
taa....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2008, 23:19 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Ale gdyby zebrać wszystko co nasi mistrzowie już pokazali i to co pokazali Izraelczycy to ilość jest porównywalna, zadać parę pytań o twórcach, broni, mapkach, polskiej armii, dać parę fotek i już jest fajny wywiad i promocja polskiej frakcji

I jeszcze pytanie, dzieła community modów mają być zaimplementowane w samym pr .8 czy jako add on'y do ściągnięcia i zainstalowania osobno, jednak kompatybilne z pr'em?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2008, 00:10 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
jak jestescie tacy ciekawi to lapcie za tutoriale i zapraszamy do ekipy :D zobaczycie sobie jak to wyglada od srodka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2008, 14:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
to zarzuć linki do tych tutoriali i programików to się może w to pobawię jak
skończę oceny podciągać :)

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2008, 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Ach skoro podciągasz oceny to nie wiem czy się połapiesz do końca bo tutorile są tylko po angielsku(no chyba że dobrze umiesz anglika)ale są foty i nie ma problemu, znajdują się na stronie PR http://www.realitymod.com/forum/f189-modding-tutorials/miłej zabawy. Sam się trochę tym bawiłem i wcale nie jest to takie trudne tyle że czasu brakuje a egzaminy co raz to bliżej. Choć czasami pobawić zawsze się tym mozna

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2008, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
trochę tego dużo .......
oceny naciągam by mieć 5.0 nie 4.81...
(i to w najlepszym(najwyższy poziom) gim4 w Olsztynie :P LANS :P )
więc powinienem załapać :P


(taki gupi semestr że przez egzamin gimnazjalny i czeskie błędy
mam 4/5 z matmy,fizy i angola a z chemi 5/6)

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2008, 01:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 02:17
Posty: 248
Lokalizacja: Wałbrzych
Ostatnia rozgrywka. Przez cały czas latałem medykiem na końcu awansowałem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

A to coś do śmiechu musiałem kompa resetnąć bo wyłączenie BF nic nie dało

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Na początku myślałem, że to spawn w powietrzu.:)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2008, 10:13 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Prawdopodobne zmiany odnośnie medyka:

Cytuj:
The medics will probably get:

6 field dressings (up from 5)
4 smoke grenades (up from 2)
10 charges for defribilator (up from 6)

All good, but the next change is the big one here. In previous releases, in order to revive someone, you have to be extremely well coordinated and on the ball. Being able to identify when a squad member goes down, identifying what took them out, doing the right action (fall back, surpress the enemy, pop smoke & wait, then move in and revive) BEFORE the wounded time runs out is such a strong demand that it makes the class very very difficult, specially when more than one soldier is down at the same time.

The change involves bumping the respawn time to 60 seconds (for now) so the medics have a bigger interval to revive his team members. But wait, no need to panic. When down, the SUICIDE button changes to GIVE UP that the player can click to go from critically wounded to the killed state. The timer is then switched to the normal spawn time of 30 seconds (plus other penalties) minus the time the player has already waited.

Players who are killed straight out (headshot, died in a vehicle, died by explosion, etc) won't get the extended critically wounded time and will go directly to the standard killed time of 30 seconds (plus other penalties).

So if you don't have a medic around, you can bypass the extended time and go to the normal spawn time we already have today. But if your medic is still up, you may want to not give up that soon and that may save your squad from moving all the way from main base again or something like that.

Another change was to reduce the health after revived to the "black vision" state, so it won't be a good idea to jump up and run away. Let the medic get you the first aid and after your vision comes back to normal it's ok to move to a safer location. Just a more "realistic" behavior we want from soldiers coming out of a critical wound.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2008, 11:20 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2007, 22:00
Posty: 54
Lokalizacja: K-ce
eee jak takie zmiany wprowadzą, to naprawdę szacunek, świetny pomysł(zwłaszcza z wydłużeniem czasu na uleczenie gracza oraz możliwością zaniechania tej pomocy) ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2008, 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
No co za morony sie teraz tam zebraly w tym BSS?? Do dupy z takimi zmianami, lepiej niech zajma sie rozwiazaniem bugow a nie nowe bajery dodaja. Spierdola jak zawsze kolejny dobry kit.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2008, 16:53 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
ja wiem czy spitolą :)?
ostatnie zmiany z inżynierem i Spec Opsem były nie złe. (HAT nie potrzebnie dostał karabin wg. mnie)
Pomysł by był dłuższy czas "critical wounded" będzie przydatny, będzie czas by zadymić teren wokół rannego i bezpiecznie go podnieść (gorzej że trzeba będzie od razu leczyć - ale coś za coś). Jedynie "strzałów" w defibrylatorze troszkę za dużo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2008, 20:02 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Co do mnie- lubie medica gram nim ale to przesada, mi 30sec w zupełności starczy na podniesienie gościa a 5czy 6 ryżów to nie ma różnicy, smoki to dwa w zupełności starczą
kolejny niepotrzebny upgrade który troszkę zabiera tego co lubimy w PR

co do HAT- Widziałeś kiedyś żołnierza który w polu lata z samą wyrzutnią rakiet?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2008, 20:42 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
HAT? Gdyby był sam pistolet ludzie nie brali by HATa bez powodu, a tak to strasznie często dochodzi do sytuacji kiedy jest czołg a wszystkie HATy wzięte przez ludzi na drugim końcu mapy "bo może się przydać".
pozatym coś takiego: http://pl.youtube.com/watch?v=dRbhH4si6X8 trochę waży i miejsca zajmuje.

Co do czasu, to owszem 20 sekund starcza, tak samo starczało by 5 sekund. Tylko, że w większości wypadków medyk biegnie na ślepo przed siebie i liczy że przeżyje (nie ma czasu by się rozejrzeć, poczekać na dym, poprosić kogoś by osłaniał). Field dressingi się przydają kiedy ciało utknie, no i żeby szybko leczyć (po podniesieniu)

Co do zmian czytałem jeszcze że RPG-7 ma być zastąpiony RPG-26, podział amerykańskich wojsk na US Army i US Marines oraz nowe skiny dla militi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2008, 22:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
jozi02 napisał(a):
Co do zmian czytałem jeszcze że RPG-7 ma być zastąpiony RPG-26, podział amerykańskich wojsk na US Army i US Marines oraz nowe skiny dla militi.


no to też chyba nowe skiny, a US Army mogło by Longbowa dostać zamiast Cobry :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2008, 23:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Mnie juz i tak kurwica bierze kiedy leże te kilkanascie sekund i ktos mnie podnosi w ostatniej sekundzie tylko poto, zebym dostal kulke i polezal kolejną minutę. Takie bajery to są dobre ale do gry w PR Tournament a nie do FFA, na serwerach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL