jurgens napisał(a):
- utrata tylnej flagi podczas ataku na kolejną flagę powoduje niemożność obronienia następnych tylnych flag- z uwagi na kilkukrotną przewagę atakujących.
Stosunkowo czesto się zdarza że drużyny sie umawiają, poprzez commandera, chat - my bronimy wy atakujecie. Teamplay to się nazywa.
jurgens napisał(a):
Generalnie wygląda na to, że liczy się pierwsza akcja, i po ok 1-2 minutach można spokojnie grę zrestartować i zaczynać od nowa.
Za mało grałeś chyba. Czasem zgoda. Ale tak samo jest i w podstawce. Wszystko zależy od kumatości ludzi. Najlepiej grać wieczorami kiedy fanatycy wchodzą na serwer
jurgens napisał(a):
- pogarszające się statystyki umieralności powodują wydłużenie średniego spawnu dla drużyny która przegrała
Jesteś gorszy więc przegrywasz.
jurgens napisał(a):
a drużyna wygrywająca z nudów zajmuje się chamską kamperką
Nie do końca się zgodzę. Prawie zawsze ktoś próbuje przejmować flagę, a akurat w tym modzie, przez wzgląd na właśnie długi spawn i fakt że flagi się dość długo przejmuje ja kamperów traktuję jako osłonę. Np czołgiem nie powinieneś nigdy pchać się do akcji tylko kampić z daleka. Na takim masthur czołg jest priceless. Drużyna która utrzyma czołg pewnie wygra mapę.
Ma ten mod wady i zalety, jak każda gra/mod. Ale cały czas jest poprawiany.
W wielu punktach masz cześciowo rację. Szczególnie mapy z lotniskowcem czasem zamieniają się w kiszkę. Ale jak się zbiorą dobre ekipy, które widzą co robić to gra pokazuje swoje prawdziwe oblicze.
Tak czy inaczej jednemu się spodoba innemu nie. Nam się podoba i dlatego go tak zażarcie bronimy.